خرید عمده چکمه پلاستیکی از تولیدی

فرصت های طلایی را غنیمت شمارید و خرید عمده چکمه پلاستیکی را به صورت مستقیم از تولیدی آن انجام دهید. چکمه پلاستیکی به نوع دیگری از کفش کار گفته می شود که دارای اندازه بسیار بزرگتر میباشد و استفاده آن در بعضی از مشاغل و در بعضی از صنایع کاملاً ضروری است اگر استفاده نشود فرد به خطر می افتاد. برای خرید و استعلام قیمت چکمه پلاستیکی می توانید با مشاوران فروش ما پیام دهید تا برای شما در سریع ترین زمان ممکن ارسال انجام دهند.برای خرید عمده چکمه پلاستیکی باید از آدرس مراکز فروش آن با خبر باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

چکمه پلاستیکی چیست؟

چکمه پلاستیکی یا چکمه ایمنی نوعی از طبقه بندی تجهیزات ایمنی و کفش ایمنی میباشد که به طور کامل و صددرصد از پای شما در برابر خطراتی که احتمال می‌رود محافظت کامل را به عمل می آورد. خرید عمده چکمه پلاستیکی را شرکت های تولیدی که با اسید و روغن و موارد دیگر سروکار دارند انجام می دهند و فروش بسیار بالایی در داخل کشور و کشورهای خارجی دارد.باید آگاهی کامل در خرید عمده چکمه پلاستیکی داشته باشید تا بتوانید خرید مناسبی داشته باشید.

انواع چکمه پلاستیکی

به طور کلی چکمه پلاستیکی دارای دو مدل چکمه مردانه و چکمه زنانه است. افرادی که قصد خرید عمده چکمه پلاستیکی را دارند می‌دانند که باید کدام یک را خریداری کنند. چکمه ها دارای رنگ بندی هایی مثل رنگ سیاه و سفید و دیگر رنگ ها هستند که در هنگام خرید باید این موارد را به مشاوران فروش شرکت ما اعلام کنید.

در این قسمت از مقاله انواع چکمه پلاستیکی به شما معرفی می گردد و توضیحاتی در رابطه با آن به شما ارائه خواهد شد. انواع چکمه پلاستیکی عبارتند از:

  1. چکمه پلاستیکی ایمنی: این چکمه جزو تجهیزات ایمنی فردی بوده و پای افراد را در برابر خطرات احتمالی محافظت می کند.
  2. چکمه پلاستیکی عایق برق: این نوع چکمه برای شغل برق کاری بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و دیگر ویژگی‌های این چکمه این است که مواد اولیه بسیار با کیفیت و درجه یکی دارد، به همین دلیل می توانید در ساعات زیادی کار کنید و خسته نشوید. علاوه بر این که عایق برق هست، کاملاً ضد روغن می باشد.
  3. چکمه پلاستیکی ضد اسید: در محیط های اسیدی چکمه پلاستیکی ضد اسید کاملاً قابل استفاده می باشد و استفاده بسیار زیادی از این نوع چکمه در محیط هایی می کنند که با اسید سروکار دارند. دیگر ویژگی این نوع چکمه این است که پای شما را در برابر لغزش در برابر روغن و زمین هم محافظت میکند.
  4. چکمه ایمنی بلند پی وی سی PVC: این نوع چکمه ایمنی در دسته بندی تجهیزات ایمنی طبقه بندی می شوند و بدنه ای دارد که کاملا از جنس پی وی سی تولید شده و به صورت یکپارچه تولید آن انجام شده است. تولیدی ها به نحوی این نوع چکمه را تولید کرده اند که نشستن و برخاستن در آن بسیار آسان باشد و این به دلیل انعطاف پذیری بسیار زیاد این نوع چکمه است.
  5. چکمه ضد اسید و ضد روغن: این چکمه همانطور که از نامش پیداست برای محیط هایی که افراد با اسید سر و کار دارند و احتمال لیز خوردگی با روغن هم وجود دارد استفاده می شود.

برای خرید عمده چکمه پلاستیکی در انواع مختلف باید از مدل های آن اطلاع داشته باشید.

کاربرد چکمه پلاستیکی

یکی از مهم ترین کاربرد های چکمه پلاستیکی در مشاغلی می باشد که افرادی که کار می کنند، با آب یا رطوبت سروکار داشته باشند. اگر در این نوع مشاغل از چکمه پلاستیکی استفاده نکنید، به دلیل نفوذ آب و رطوبت به پاها، مشکلات و آسیب هایی برای پای افراد به وجود خواهد آمد.کاربرد خرید عمده چکمه پلاستیکی این است که سود بسیار بالایی خواهید کرد.

قیمت عمده چکمه پلاستیکی سفید

یکی از پرفروش‌ترین چکمه های پلاستیکی، چکمه پلاستیکی با رنگ سفید می باشد که افراد بسیار زیادی، کارخانه ها و کارگاه های خاصی خرید عمده چکمه پلاستیکی سفید را از شرکت ما انجام می دهند. قیمت عمده چکمه هم مثل کفش های ایمنی و کفش کار با قیمت تکی کاملا متفاوت می باشد و قیمت عمده بسیار ارزان تر است.قیمت خرید عمده چکمه پلاستیکی سفید رنگ را از مراکز فروش آن دریافت کنید.

تولیدی چکمه پلاستیکی در قم

قم دارای بزرگترین تولیدکنندگان چکمه پلاستیکی می باشد و شما می توانید به صورت مستقیم از تولیدی چکمه پلاستیکی در قم خرید عمده چکمه پلاستیکی را انجام دهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران فروش شرکت ما ارتباط بگیرید.تولیدی چکمه پلاستیکی در قم خدمات خرید عمده چکمه پلاستیکی اینترنتی را فراهم کرده.

مرکز خرید عمده چکمه پلاستیکی در تهران

قطعا چکمه پلاستیکی در تهران بازار داغی دارد برای همین مراکز خرید عمده چکمه پلاستیکی در تهران توانسته روز به روز پیشرفت کند و انواع چکمه های پلاستیکی درجه یک و با کیفیت را با قیمت های ارزان به مشتریان عزیز خود ارائه دهد. شما هم اگر می خواهید این مدل ها را ببینید باید فرم تماس با ما را پر کنید تا با شما تماس بگیریم و مدل ها و نمونه ها را برای شما ارسال کنیم.از مرکز خرید عمده چکمه پلاستیکی در تهران میتوانید خرید بسیار خوبی انجام دهید.

مرکز فروش چکمه پلاستیکی در شیراز

شیراز دارای شغل ها و صنایعی می باشد که نیاز بسیار ضروری به چکمه پلاستیکی دارند و همیشه خرید عمده چکمه پلاستیکی را انجام می‌دهند ولی به دلیل اینکه از واسطه و دلال‌ها خرید چکمه پلاستیکی را انجام می‌دادند، همیشه با قیمت های گزاف به خرید می پرداختند و دچار ضرر می شدند. در حال حاضر پیشنهاد می کنیم برای افرادی که در شیراز هستند، می‌توانند با شرکت ما ارتباط بگیرند تا ارزانترین مدل ها را به آنها عرضه کنیم.برای استعلام قیمت و خرید عمده چکمه پلاستیکی در شیراز با مشاوران رودین صنعت ارتباط بگیرید.

فروش چکمه پلاستیکی ارزان قیمت

در بازار مدل های متنوعی از چکمه پلاستیکی وجود دارد و از گران ترین تا ارزان ترین مدل ها در بازار موجود است. برای اینکه خرید عمده چکمه پلاستیکی ارزان قیمت را انجام دهید باید به مراکز معتبر مراجعه کنید تا کیفیت مناسبی را به شما ارائه دهند. شرکت ما می تواند انواع چکمه پلاستیکی ارزان قیمت را با کیفیت مناسب به شما عزیزان ارائه دهد.فروش انواع چکمه در فروشگاه خرید عمده چکمه پلاستیکی انجام پذیر میباشد.

پخش چکمه پلاستیکی مردانه

همانطور که در ابتدای مقاله به شما اعلام شد، چکمه پلاستیکی دارای دو مدل زنانه و مردانه میباشد. فروش مدل مردانه آن بسیار بیشتر از فروش مدل زنانه آن می باشد. پس برای خرید عمده چکمه پلاستیکی مردانه می‌توانید از شرکت‌های پخش آن که یکی از این شرکت ها شرکت رودین صنعت است، خریدتان را به راحتی و بدون دردسر انجام دهید.شرکت پخش رودین صنعت امکان خرید عمده چکمه پلاستیکی مردانه را بوجود آورده است.

نمایندگی فروش چکمه پلاستیکی در اصفهان

برخی از کارخانه های تولید کننده چکمه پلاستیکی نمایندگی هایی در اصفهان دارند و به افرادی در اصفهان نمایندگی اعطا می‌کنند تا بتوانند فروش خودشان را چند برابر کنند. اگر می خواهید خرید عمده چکمه پلاستیکی را در اصفهان انجام دهید، به نمایندگی آن که شرکت رودین صنعت است مراجعه فرمایید.نمایندگی و مرکز خرید عمده چکمه پلاستیکی در اصفهان بازار بسیار داغی دارد.

نحوه خرید عمده چکمه پلاستیکی ارزان

همیشه در خرید عمده چکمه پلاستیکی به مشتریان پیشنهاد می دهیم که اول یک جفت را به عنوان نمونه خریداری کنند. شما زمانی که خرید چکمه پلاستیکی را به عنوان نمونه انجام دادید و چکمه پلاستیکی مورد تایید شما بود، میتوانید سفارش عمده را به راحتی ثبت کنید.

برای سفارش عمده با مشاوران فروش ما ارتباط میگیرید و تعداد درخواستی را اعلام می‌کنید. ما استعلام می‌گیریم و اگر در انبار به تعداد درخواستی شما چکمه پلاستیکی موجود بود، فوراً اقدام به بسته‌بندی و ارسال می‌کنیم و اگر موجودی ما کم بود، اقدام به تولید آن خواهیم کرد تا سریعاً به شما تحویل دهیم.برای دریافت آموزش نحوه خرید عمده چکمه پلاستیکی از شرکت تجهیزات ایمنی رودین پیام دهید.

خرید اینترنتی چکمه پلاستیکی قیمت مناسب

شما زمانی در خرید اینترنتی چکمه پلاستیکی می توانید به سود دست پیدا کنید که از شرکت با سابقه خرید خود را انجام دهید. شرکت‌های با سابقه در صفحه اول گوگل به شما نمایش داده می شوند. این شرکت ها سالیان سال است که فعالیت بسیار زیادی در حوزه چکمه پلاستیکی دارند.خرید عمده چکمه پلاستیکی بصورت اینترنتی و با قیمت ارزان بسیار عالی میباشد.

فروشگاه چکمه پلاستیکی در تبریز

در تبریز به علت استفاده بسیار بالا از چکمه پلاستیکی، مراکز خرید عمده چکمه پلاستیکی یا فروشگاه های چکمه پلاستیکی مشغول به فعالیت شده اند و تولید و فروش چکمه پلاستیکی را انجام می دهند. در حال حاضر برای یافتن آدرس این فروشگاه ها باید به کارشناسان متخصص شرکت رودین صنعت پیام دهید و سوالات خود را دقیقا از این کارشناسان بپرسید و بعد اقدام به خرید کنید.فروشگاه خرید عمده چکمه پلاستیکی در استان تبریز باعث شده تا بازار رونق پیدا کند.

سفارش تولید چکمه پلاستیکی

چکمه پلاستیکی قابل تولید در سایزبندی و رنگ بندی مورد نظر شما می باشد. خوشبختانه شرکت رودین صنعت این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده که بتوانند سفارش تولید چکمه پلاستیکی را ثبت کنند و خرید عمده چکمه پلاستیکی را در سایز و رنگ مورد نظر خودشان انجام دهند. اگر به دنبال تولید چکمه پلاستیکی به صورت سفارشی هستید، می توانید با این شرکت همکاری خودتان را آغاز کنید. این شرکت تمام تلاش خود را میکند تا بهترین و با کیفیت ترین چکمه پلاستیکی را به شما عزیزان ارائه دهد.برای سفارش تولید یا خرید عمده چکمه پلاستیکی به شرکت ما مراجعه کنید.

بزرگترین تولیدی چکمه پلاستیکی در ایران

کار کردن با بزرگترین تولیدی چکمه پلاستیکی کاری بسیار سخت است و شما مشتریان عزیز نمی توانید به صورت حضوری بروید و با این کارخانه ها و تولیدی ها و همکاری خود را آغاز کنید. ولی ما برای این مشکل راه حلی اندیشیده ایم.

در این مواقع نیاز به شرکتی دارید که بتواند به صورت مستقیم از تولیدی های برند و درجه یک کشور ایران انواع چکمه پلاستیکی را به شما عرضه کند و شما خرید عمده چکمه پلاستیکی را بتوانید به قیمت کارخانه تولید کننده انجام دهید. شرکت ما آماده ارائه این خدمات به شما مشتریان عزیز میباشد.از بزرگترین تولیدی چکمه در ایران میتوانید خرید عمده چکمه پلاستیکی را انجام دهید.

لیست قیمت خرید عمده چکمه پلاستیکی

قیمت یکی از دلایل نخریدن و یا خریدن مشتری از ما می باشد. به همین دلیل سعی می کنیم که قیمت خرید عمده چکمه پلاستیکی را در پایین ترین حد خود قرار دهیم تا مشتریان بیشتری را بتوانیم جذب شرکت رودین صنعت کنیم. بنابراین برای دریافت لیست قیمت عمده چکمه پلاستیکی باید به ما اعلام کنید که قصد خرید عمده در تعداد بالا را دارید تا برای شما این لیست ارسال گردد.دریافت لیست قیمت خرید عمده چکمه پلاستیکی کاری بسیار آسان میباشد.

خرید چکمه پلاستیکی با کیفیت در اهواز

اهواز یکی دیگر از شهرهایی می باشد که مشتریان بسیار زیادی در آنجا داریم و خرید عمده چکمه پلاستیکی را از شرکت ما انجام میدهند. در حال حاضر اگر در اهواز هستید و به صورت سنتی خرید چکمه پلاستیکی را انجام می دادید، لطف کنید و برای یک بار خرید اینترنتی چکمه پلاستیکی را انجام دهید تا متوجه به صرفه بودن آن شوید. در خرید اینترنتی شما هیچ کاری انجام نمی دهید و تمامی کارها را شرکت عرضه کننده انجام خواهد داد.خرید عمده چکمه پلاستیکی با کیفیت در اهواز هم قابل انجام بصورت اینترنتی است.

تولید و پخش چکمه پلاستیکی در اصفهان

در این مقاله از اصفهان بسیار صحبت شد و در بخش‌های آخر این مقالات هستیم که باز هم موضوع دیگری در رابطه با اصفهان داریم. در اصفهان مراکزی هم هست که تولید و پخش چکمه پلاستیکی را انجام می‌دهد و علاوه بر اصفهان، در سراسر کشور ایران پخش می کند. اگر به دنبال خرید به صورت مستقیم از این نوع تولیدی ها هم هستید، تجهیزات ایمنی رودین یا شرکت رودین صنعت می تواند به شما انواع چکمه پلاستیکی تولیدی اصفهان را ارائه دهد.اصفهان دارای مراکز خرید عمده چکمه پلاستیکی بسیار زیادی میباشد.

ثبت سفارش چکمه پلاستیکی

زمانی که شما فرم تماس با ما را ثبت کنید و یا به صورت مستقیم با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید، کارشناسان ما از شما اطلاعاتی در رابطه با چکمه پلاستیکی مورد نظر دریافت می‌کنند تا خرید عمده چکمه پلاستیکی را با آگاهی کامل انجام دهید. بعد از اینکه اطلاعات از شما دریافت شد به شما مشاوره ای در در رابطه با چکمه پلاستیکی، انواع مدل های موجود و ثبت سفارش ارائه خواهند داد.

همانگونه که دیدید ثبت سفارش چکمه پلاستیکی و انواع تجهیزات ایمنی در شرکت ما کاری بسیار آسان است. پس میتوانید همین الان امتحان کنید و نتیجه را ببینید.برای ثبت سفارش خرید عمده چکمه پلاستیکی فرم های موجود در سایت را پر کنید.

ارسال عمده چکمه پلاستیکی به سراسر کشور

شرکت رودین صنعت با سابقه ای درخشان در بازار تجهیزات ایمنی توانسته خودش را ثابت کند و امروزه مشتریان ثابت زیادی در سراسر کشور اعم از مشتریان دولتی و غیر دولتی و خصوصی دارد. این شرکت توانایی تامین انواع تجهیزات ایمنی برای صادرات را داشته و می تواند انواع تجهیزات ایمنی را در داخل کشور و برای بازارهای صادراتی تامین کند.

شما مشتریان عزیز اگر به دنبال خرید عمده چکمه پلاستیکی ارزان قیمت هستید می توانید از این شرکت تهیه چکمه را انجام دهید زیرا این شرکت بدون هیچ واسطه ای چکمه پلاستیکی را از تولیدی به صورت مستقیم برای شما ارسال می‌کند و این یک مزیت رقابتی این شرکت محاسبه می شود.

این شرکت دارای پرسنل مجرب و آموزش دیده می باشد که در بخش فروش آماده آموزش دادن و مشاوره دادن به مشتریان عزیز میباشد. پس اگر اطلاعاتی در رابطه با چکمه پلاستیکی از راه‌های ارتباطی می توانید با ما ارتباط بگیرید تا این موضوعات به شما به نحو بهتری ارائه داده شود.خرید عمده چکمه پلاستیکی با ارزان ترین قیمت از کارخانه تولیدی آن

خرید اینترنتی چکمه پلاستیکی ایمنی

شما می توانید به صورت اینترنتی خرید عمده چکمه پلاستیکی را به قیمت کارخانه تولید کننده آن انجام دهید. برای اینکه به این گونه خرید خود را انجام دهید باید با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید.
خرید از کارخانه تولید کننده چکمه پلاستیکی ایمنی بسیار و به صرفه تر و ارزانتر از خرید چکمه پلاستیکی از بازار خواهد بود، به خصوص زمانی که واسطه ها در میان باشند.
واسطه ها قیمت ها بسیار بالا می برند و اوضاع بازار را همیشه دچار مشکل می‌کنند پس سعی کنید تا از مراکز پخش بدون واسطه مثل شرکت تجهیزات ایمنی رودین خرید خود را انجام دهید.خرید عمده چکمه پلاستیکی ایمنی برای کارگران امنیت به ارمغان می آورد.

فروش چکمه پلاستیکی صنعتی

چکمه پلاستیکی در مصارف صنعتی هم استفاده می شود و صاحبان صنایع و کارخانجات خرید عمده چکمه پلاستیکی را سعی می‌کنند تا از مرکز پخش آن یا از کارخانه آن انجام دهند.
شما هم می توانید به صورت مستقیم از کارخانه تولید کننده چکمه پلاستیکی خرید چکمه را به صورت عمده انجام دهید.
همیشه سعی کنید تا در تعداد عمده و بسیار بالا خرید چکمه پلاستیکی را انجام دهید زیرا اگر تعداد شما هر چقدر بالاتر باشد، قیمت هم برای شما بسیار ارزانتر محاسبه خواهد شد.خرید عمده چکمه پلاستیکی و فروش آن را میتوانید در شرکت تجهیزات ایمنی رودین انجام دهید.

عمده فروشی چکمه پلاستیکی ارزان قیمت

اینترنت هم دارای مراکزی میباشد که شما میتوانید از آنها خرید عمده چکمه پلاستیکی را با قیمتی بسیار ارزان تر از بازار حضوری انجام دهید.
البته در اینترنت هم شما باید به مراکز دارای سابقه مراجعه کنید. بعضی از شرکت ها در اینترنت فقط به صورت تک فروشی در حال فعالیت هستند و می‌توانید از آن‌ها به صورت تکی چکمه پلاستیکی را خریداری کنید و بعضی از شرکت ها به صورت عمده فروشی می باشند و پخش انواع چکمه پلاستیکی را در دست دارند.
خوشبختانه شرکت تجهیزات ایمنی رودین یکی از این شرکت ها می باشد و پخش انواع تجهیزات ایمنی درجه یک و با کیفیت را انجام میدهد.خرید عمده چکمه پلاستیکی از عمده فروشی آن در فضای اینترنت

خرید عمده چکمه پلاستیکی کشاورزی

خرید چکمه پلاستیکی کشاورزی در شرکت رودین قابل انجام میباشد و مشتریان شرکت ما در هر کجای کشور ایران که باشند می توانند سفارش خودشان را ثبت کنند تا ما در سریع ترین زمان ممکن ارسال سفارش را برای آنها به انجام برسانیم.
امروز در کشور ایران به دلیل زمین حاصلخیز تعداد کشاورزان بسیار زیاد است و در شهرهای مختلف ایران مشغول به کشاورزی می باشند. به دلیل اینکه کشاورزی خود یک صنعت می باشد، باید از چکمه های پلاستیکی در هنگام کار استفاده کنند تا پای آنها دچار مشکل نشود و بتوانند به راحتی کشاورزی کنند.خرید عمده چکمه پلاستیکی کشاورزی را برای کشاورزان انجام دهید.

پخش انواع چکمه پلاستیکی بزرگ

چکمه پلاستیکی سایز های کوچک و بزرگ دارد که بیشتر مدل های بزرگ آن پرفروش‌ترین میباشد و مراکز خرید عمده چکمه پلاستیکی مدل بزرگ آن را همیشه موجود دارند.
شرکت تجهیزات ایمنی رودین همیشه سایز بزرگ چکمه پلاستیکی را موجود داشته و اگر به دنبال خرید چکمه پلاستیکی بزرگ می باشید به مرکز اصلی آن مراجعه کرده اید. پس با خیال راحت به خرید چکمه پلاستیکی بزرگ به صورت اینترنتی از شرکت ما بپردازید.خرید عمده چکمه پلاستیکی از پخش کننده آن برای شما منافع زیادی دارد.

فروش عمده چکمه پلاستیکی مردانه با قیمت مناسب

همانطور که می دانید چکمه های پلاستیکی در دو مدل مردانه و زنانه به تولید می‌رسند که زنانه فروش بسیار کمی داشته و چکمه پلاستیکی مردانه فروش بسیار بالایی را در بازار تجربه می‌کند.
برای خرید عمده چکمه پلاستیکی مردانه ارزان قیمت می توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید تا مدل ها و نمونه های روز آن را برای شما ارسال کنیم و هر کدام را که علاقه داشتید می توانید به صورت غیر حضوری خریداری کنید.
قابل توجه شما مشتریان عزیز باشد که در شرکت تجهیزات ایمنی رودین هیچ عنوان هیچ محدودیتی از لحاظ مکان و زمان وجود نداشته و شما در هر زمانی که خواسته باشید می‌توانید سفارش خود را ثبت کرده و در هر کجای ایران که باشید، ما مشکلی برای ارسال بار شما نداریم و بار را به وسیله های مختلفی برای شما ارسال خواهیم کرد.خرید عمده چکمه پلاستیکی با کیفیت بینظیر

بهترین چکمه پلاستیکی

مقالات باید همیشه به نفع مشتری باشد و مشتری از خواندن آن مقاله به نفع یا سودی در خرید خود برسد. حال شما مشتری ای هستید که میخواهید خرید عمده چکمه پلاستیکی را انجام دهید. و دغدغه شما این است که آیا بهترین چکمه پلاستیکی در کشور ایران توسط کدام برند تولید شده است؟

برندهای مختلفی در کشور ایران وجود دارد که تولید چکمه پلاستیکی را انجام میدهند. ولی کسب و کار شما و یا نحوه کار شما بسیار مهم است که آیا فروشنده هستید و یا شرکتی هستید که جهت محیط صنعتی خود به دنبال خرید چکمه پلاستیکی میباشید؟!!
به همین جهت برای کسب اطلاعات بیشتر از بهترین چکمه پلاستیکی موجود در بازار به کارشناسان فروش ما متصل شوید. و راهنمایی های لازم را از آنها بگیرید.خرید عمده چکمه پلاستیکی که بهترین باشد را از کجا انجام دهم؟

قیمت عمده چکمه پلاستیکی مشکی

چکمه پلاستیکی مشکی به دلیل اینکه از مواد کهنه تولید میشود قیمت بسیار مناسبتری نسبت به چکمه پلاستیکی سفید دارد. البته در بعضی از مواقع اگر خواسته باشید سفارشی برای شما چکمه پلاستیکی مشکی را با مواد نو به تولید برسانیم هم هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.
ولی بدانید که قیمت آن با چکمه سفید برابری خواهد کرد. پس اگر قیمت برای شما دغدغه میباشد چکمه پلاستیکی مشکی مواد کهنه را خریداری کنید.
قیمت بازار داخل با بازار مرزی و صادراتی کاملاً تفاوت دارد. و تعداد هم در قیمت کاملاً تاثیرگذار است. به همین دلیل قیمت در اینجا درج نمیشود و شما باید قیمتها را به صورت به روز و تلفنی دریافت کنید.قیمت خرید عمده چکمه پلاستیکی چند است؟

دریافت کاتالوگ چکمه پلاستیکی

برای افرادی که میخواهند خرید عمده چکمه پلاستیکی سفید و مشکی را انجام دهند، کاتالوگی به آنها ارائه میشود.
در این کاتالوگ تمام تولیدات چکمه مردانه، زنانه، کشاورزی و صادراتی گنجانده شده. و یک کتاب و مرجع کامل برای دیدن محصولات تولید شده گروه صنعتی رودین میباشد.
این کاتالوگ در سایت به علت بروز رسانیهای مختلف درج نشده ولی از سمت مدیران فروش و کارشناسان شرکت ما قابل دریافت میباشد.
البته تمام عکسها و نمونه های داخل کاتالوگ روتین تولید شرکت نمیباشد. و فقط چکمههای ساق بلند مشکی و سفید و ساق کوتاه مشکی و سفید مردانه و زنانه تولید میشود. ولی اگر سفارش خاصی داشتید هم تولید انجام میشود.لینک دانلود کاتالوگ برای خرید عمده چکمه پلاستیکی

خرید عمده چکمه پلاستیکی صادراتی

معمولاً چکمه های پلاستیکی صادراتی با چکمه های تولید داخلی هیچ تفاوتی نمیکند. زیرا کشورهای خارجی هم به دنبال قیمت مناسب چکمه هستند. البته شاید در بعضی از مواقع مشتری خارجی بخواهد خرید عمده چکمه پلاستیکی مشکی را با مواد نو انجام دهد. که در این مورد قیمت تفاوت پیدا خواهد کرد.
به طور کلی در جریان باشید، چکمه پلاستیکی که برای صادرات استفاده میشود، با چکمهای که در بازار داخل پخش میشود از لحاظ کیفیت و قیمت هیچ تفاوتی ندارند.
این ابهامی بود که برای بعضی از مشتریان عزیز پیش آمده بود. و به دنبال چکمه صادراتی میگشتند که کیفیت بالاتری داشته باشد ولی تمام چکمه ها از یک مواد اولیه تولید میشوند.برای صادرات باید خرید عمده چکمه پلاستیکی را از گروه صنعتی رودین انجام دهید.

فروش عمده چکمه پلاستیکی نیکان، جاپا، صادقی و کشاورز

برندهایی که شما با خیال راحت میتوانید خرید عمده چکمه پلاستیکی را از آنها انجام دهید عبارتند از برند:

  1. نیکان: برند نیکان را همه به نام چکمه با کیفیت و درجه یک میشناسند. زیرا از لحاظ ظاهر بسیار خوب تولید کرده و کیفیت بسیار بالایی هم دارد.
  2. جاپا: یکی از برندهای معروف صادر کننده چکمه پلاستیکی است. که در استان قم مشغول به فعالیت است و گروه صنعتی رودین با این شرکت همکاری های بسیار داشته است.
  3. صادقی: برند صادقی هم که حتماً سرچ کنید متوجه ظاهر زیبای آن خواهید شد. چکمه صادقی یکی از تولیدات جدید و خوش ظاهر چکمه در کشور ایران میباشد که کاملاً صادراتی است.
  4. کشاورز: از برند های معروف قدیمی که از قدیم الایام فروش بسیار زیادی داشته. و امروزه هم فروش دارد و برند شناخته شده ای میباشد که بیشتر برای کار کشاورزی استفاده میشود.

چکمه پلاستیکی از کجا بخرم؟

اگر به دنبال قیمت رقابتی و مناسب هستید، چکمه پلاستیکی را از کارخانه تولید کننده خودش خریداری کنید. با کارشناسان فروش ما که تماس بگیرید سریعاً و بدون هیچ سوالی برای شما آدرس و لوکیشن کارخانه را ارسال می‌کنند. شما می‌توانید به صورت حضوری به کارخانه بیایید تا مطمئن شوید که در حال خرید از کارخانه هستید.

ما جزو تولید کنندگان با سابقه و قدیمی بازار هستیم. اگر به صورت فیزیکی در کارخانه حضور پیدا کنید، قطعاً متوجه این موضوع خواهید شد. علاوه بر اینکه شرکت ما در کل بازار کشور همکاری دارد و پخش انجام می‌دهد، افتخار صادرات به تمامی کشورهای همسایه ایران را در سابقه خود ثبت کرده است. خرید عمده چکمه پلاستیکی بصورت بدون واسطه از کارخانه تولیدی برای شما بسیار آسان شده است. کافی است با یک تماس امتحان کنید.

سایز بندی چکمه پلاستیکی عمده

یکی از سوالات رایج میان افرادی که تصمیم به خرید عمده چکمه پلاستیکی می گیرند، درمورد سایز بندی چکمه عمده است.

در رابطه با سایز بندی، در سایز مردانه هر کارتن شامل دوازده جفت چکمه پلاستیکی است. در سایز زنانه هم هر کارتن شامل شانزده جفت چکمه می باشد.

معمولا مجموعه ها و تولیدی هایی که برای نیرو و کارگران خود چکمه را عمده می خرند، به ما سایزبندی مدنظرشان را اعلام می کنند و ما نیز طبق سایزبندی چکمه ها را برای مشتری ارسال می کنیم. البته کارتن ها را به صورت سایز جور هم به فروش می رسانیم که اغلب سایز بندی جور چکمه توسط فروشگاه ها یا برای صادرات خریداری می شود. در سایزبندی جور هر کارتن مردانه شامل سایز های 40 تا 45 و زنانه 37 تا 40 می باشد. در نظر داشته باشید سایز 40 و 41 با هم و سایز 44 و 45 نیز با هم هستند. سایز 46 هم در صورت درخواست شما برایتان ارسال می شود.

به طور کلی و خلاصه وار مطالبی در مورد سایزبندی عمده چکمه به شما ارائه شد. درصورتی که سوالات بیشتری دارید می توانید با ما ارتباط گرفته و از کارشناسان مجموعه سوالات خود را بپرسید.

2 پاسخ به “خرید عمده چکمه پلاستیکی از تولیدی”

  1. وحید طاهری نیم‌رخ
    وحید طاهری

    عرض سلام و ادب. من برای چند کارخانه تولیدی در شهر خرمشهر نیاز به ۱۰۰۰ جفت از این چکمه ها رو دارم. آیا شما میتونین این تعداد رو به خرمشهر بفرستید تا با هم همکاری مداوم داشته باشیم؟

    1. admin نیم‌رخ
      admin

      سلام و درود بله در خدمتتون هستیم
      باید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.