خرید چکمه حفاری ایمنی + لیست کارخانجات

خرید چکمه حفاری ایمنی ، یکی از تجهیزات ایمنی مهم برای آن دسته از افرادی است که شغل حفاری دارند.
در مکان‌های صنعتی ، بهره‌ گیری از تجهیزات ایمنی مخصوصا کفش ایمنی بسیار ضروری و مهم بوده و توسط کارشناسان بهداشت و ایمنی به صورت مرتب این موارد کنترل می‌گردد.

بزرگترین مرکز خرید چکمه حفاری ایمنی در ایران

لیست کارخانجات تولیدی چکمه حفاری ارزان

درباره خرید چکمه حفاری ایمنی مناسب به منظور استفاده در مکان‌های تولیدی و صنعتی، دو نکته مهم می‌بایست رعایت شود:
– نکته اول این است که کفش ایمنی می‌بایست حتما جلو بسته باشد ( مثل جلوی کفش صندل باز نباشد).
– نکته دوم اینکه حتما جلوی کفش پنجه فولادی یا کامپوزیت داشته باشد تا در هنگام سقوط اجسام روی پا و کفش کاربر محافظت شود.
روی دکل‌های حفاری این ضرورت و الزام بسیار بیش‌تر نمایانگر بوده و می‌بایست از چکمه حفاری ایمنی برای مخافظت بالاتر استفاده گردد.
یکی از کارخانجات تولیدی چکمه حفاری ارزان ، گروه رودین می‌باشد که با سال‌ها تجربه در این زمینه توانسته موفقیت ها و همکاری‌های بی‌شماری را کسب کند.خرید چکمه حفاری ایمنی از کارخانه تولید کننده بصورت مستقیم

خرید عمده چکمه حفاری از کارخانه

برای کار بر روی چاه‌های نفتی و یا دکل‌های حفاری ، می‌بایست از نوعی کفش ایمنی مخصوص و بلند به اسم چکمه حفاری ایمنی بهره گرفت. فاکتور اساسی و تفاوت چشمگیر خرید چکمه حفاری ایمنی با کفش‌های ایمنی ساق کوتاه یا بلند ، محافظت تمام از پای کاربر تا زیر زانوی شخص می‌باشد.
اول پیش از هر مسئله‌ای باید محیط کاری خود را تعیین کنید و متناسب با آن محیط ، کفش ایمنی مناسب را تهیه کنید. هنگام خرید چکمه حفاری می‌بایست به راحتی پا در آن توجه کنید.
این مسئله که مچ پای شما در آن راحت باشد، بسیار مهم بوده زیرا شما می‌بایست حداقل 8 ساعت در هر شیفت کاری از آن استفاده کنید.
برای خرید عمده چکمه حفاری از کارخانه رودین ، با راه‌های ارتباطی درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.خرید چکمه حفاری ایمنی بصورت عمده و به قیمت مناسب

تولید چکمه حفاری ایمنی بدون واسطه

مانند دیگر کفش‌های ایمنی، برای خرید چکمه حفاری ایمنی باید به رویه ، پنجه و زیره آن توجه کرد. رویه چکمه ، در حقیقت بدنه یا رویه اصلی آن از چرم گاوی اشبالت تشکیل می‌شود. چرم گاوی به دلیل ضخامت بالایی که دارد، در مقابل انواع آسیب‌های احتمالی در محیط مثل حرارت، اجسام برنده و … مقاومت خوبی را از خود نشان می‌دهد. درون این چکمه ، برای راحتی پای کاربر آستری از جنس پلی استر-پنبه تعبیه شده که کاملا منعطف و نرم است و قسمت مچ پا و پاشنه را حتی تا زیر زانو محافظت می‌کند.
کفی چکمه حفاری، از پلیمری به اسم پلی اورتان نرم ساخته شده که معطر و خوشبو بوده و بوی نامطبوع پا را هم جذب خود می‌کند.
در گروه تولیدی رودین ، تولید چکمه حفاری ایمنی بدون واسطه انجام می‌پذیرد که می‌توانید با راه‌های ارتباطی ما در تماس باشید.خرید چکمه حفاری ایمنی ارزان قیمت

فروش چکمه حفاری ایمنی به قیمت عمده

در بخش جلویی چکمه حفاری، قطعه‌ای کامپوزیتی ( مواد ترکیبی غیر فلزی ) به شکل منحنی تعبیه شده است که به اسم پنجه کامپوزیتی شناخته شده است.
مطابق با استانداردهای جهانی ، پنجه چکمه حفاری می‌بایست تا مقدار 200 ژول انرژی ناشی از ضربه اجسام خارجی را تحمل کند. پنجه چکمه حفاری ایمنی هم مطابق تاییدیه مرکز تحقیقات وزارت کار ، این قابلیت را دارد که تا 200 ژول ضربه را متحمل شود.
بنابراین با خیالی راحت و بدون داشتن دغدغه قادر هستید به خرید چکمه حفاری ایمنی بپردازید و از آن استفاده کنید.
رودین ، فروش چکمه حفاری ایمنی به قیمت عمده را برای مشتریان خود با بهترین کیفیت و ضمانت ارائه می‌دهد. بنابراین می‌توانید برای خرید به قیمت عمده با ما در ارتباط باشید.فروش و خرید چکمه حفاری ایمنی از کارخانه و عمده فروشی

لیست قیمت چکمه حفاری ایمنی

زیره چکمه حفاری ایمنی ، از پلی اورتان دودانسیته تعبیه شده است که کاملا انعطاف پذیر و نرم می‌باشد و برای استفاده در مکان‌های کارگاهی و صنعتی بسیار بسیار مناسب می‌باشد.
در ضمن به منظور جلوگیری از لغزش در محیط‌های لغزنده ، زیره این چکمه به صورت غیر مسطح و شیاردار به طراحی رسیده است.
پرسشی که برای بسیاری از کاربران مطرح است این است که زیره این چکمه در چه محیط‌هایی کارایی لازم را داراست؟ می‌بایست بگوییم که در محیط‌هایی که روی زمین مواد خورنده و اسیدی هست ؛ مانند پالایشگاه‌ها و کارخانجات مواد شیمیایی ، نباید این محصول را استفاده کنید.
برای خرید چکمه حفاری ایمنی با بهترین قیمت ، می‌توانید از طریق گروه رودین اقدام کنید. همچنین به دلیل نوسانات قیمت، نمی‌توان لیست قیمتی مشخصی را در سایت به نمایش گذاشت. پس برای استعلام قیمت با راه‌های ارتباطی ما در تماس باشید.

خرید چکمه حفاری ایمنی زیره لاستیک

چکمه حفاری زیره لاستیک ، مناسب‌ترین و بهترین گزینه برای ایمنی در دکل‌های حفاری و مشاغل مشابه است. این چکمه ساق بلندی دارد و در برابر تمام عوامل خطر ساز، از پا محافظت می‌کند.
به همین علت این چکمه را می‌توان یکی از مهم‌ترین تجهیزات ایمنی برای کارهای حفاری شناخت. این چکمه با کیفیت بالایی که دارد ، بدون زیپ بوده و هیچ گونه راهی برای نفوذ خاک و آب در آن وجود ندارد.
برای خرید چکمه حفاری ایمنی می‌بایست بدانید که رویه این چکمه از چرم طبیعی گاوی مقاومت بالا تهیه شده تا در صورت برخورد اجسام برنده و تیز ، سایش پذیری کمی داشته باشد.خرید چکمه حفاری ایمنی زیره لاستیک

صادرات چکمه حفاری ایمنی از ایران

چنانچه در محیطی کار می‌کنید که دارای جریان الکتریسیته می‌باشد، می‌بایست حتما از کفش‌هایی استفاده کنید که زیره‌های عایق دارند. ضمناً اگر می‌خواهید به خرید چکمه حفاری ایمنی اقدام کنید، حتما می‌بایست به قابلیت ضد آب بودن این چکمه ها توجه کنید تا در محیط‌های مرطوب و بارانی به مشکل بر نخورید.
صادرات چکمه حفاری ایمنی از ایران ، توسط گروه رودین انجام می‌گردد. همچنین اگر قصد صادرات چکمه یا تجهیزات ایمنی دیگری را دارید ، می‌توانید این تجهیزات را از گروه ما با بهترین کیفیت و ضمانت و مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید.

خرید چکمه حفاری کیان ارک

شرکت ارک دارای چکمه حفاری به نام کیان می‌باشد. این چکمه کیفیت بسیار بالایی داشته و فروش بالایی را هم دارا است. برای بازارهای داخلی و صادراتی می‌توانید بر روی این چکمه حساب باز کنید. اگر مدل ارزان قیمت آن را خواسته باشید می‌توانید با زیره PU سفارش دهید. زیره‌های TPU و لاستیک این چکمه هم به تولید رسیده است.

شرکت رودین می‌تواند انواع چکمه حفاری کیان را در سریع‌ترین زمان ممکن به شما عرضه کند. به دلیل ساختارهای جدید و به روزی که شرکت رودین در ارائه کفش ایمنی به مشتریان طراحی کرده، به قیمت کارخانه چکمه به شما ارائه خواهد شد.

لطفاً برای سفارش انواع چکمه حفاری بخصوص چکمه حفاری با زیره‌های مختلف، با کارشناس و مدیر فروش شرکت رودین تماس بگیرید.

تولید سفارشی چکمه حفاری عمده

اکثر مشتریان معمولاً می‌خواهند که سفارش آنها موجود باشد و در سریع‌ ترین زمان ممکن ارسال شود. در وقت چکمه حفاری و خرید آن این موضوع وجود ندارد و معمولاً به صورت سفارشی چکمه حفاری را تولید می‌کنیم. نه این کارخانه بلکه تمام کارخانجاتی که در کشور در حوزه ایمنی فعالیت دارند به همین گونه کار می‌کنند. شرکت‌ های خاصی چکمه حفاری را سفارش می‌دهند به همین دلیل سفارش این نوع چکمه بسیار پایین است و امکان دپو در انبار وجود ندارد.

برای درخواست تولید سفارشی از مرکز خرید چکمه حفاری ایمنی، اول مدل مد نظر خود را انتخاب کنید. مدل هم بر زمان تولید تاثیر می‌گذارد. اگر سفارش شما عجله‌ای است و می‌خواهید در سریع‌ترین زمان، تولید و ارسال انجام شود از کارشناسان ما مدل پرفروش و روتین تولید را استعلام بگیرید.

4 پاسخ به “خرید چکمه حفاری ایمنی + لیست کارخانجات”

  1. محمدحسین نیم‌رخ
    محمدحسین

    سلام حداقل فروش کفش ایمنی کلار چند جفت هست ؟!

    1. admin نیم‌رخ
      admin

      سلام درود بر شما از یک کارتن به بالا که ۱۰ جفت می‌شود ارسال انجام پذیر است.

  2. مجید مختاری نیم‌رخ
    مجید مختاری

    سلام سال نو مبارک و عبادت قبول حق بنده پخش کننده هستم خواستم بدونم که آخرین قیمت انواع چکمه ساده ساق بلند چند هست وکفش ایمنی در ضمن تسویه حساب به صورت هست تسکر

    1. admin نیم‌رخ
      admin

      سلام خیلی ممنون متشکرم سال نو را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می‌کنم.
      تمامی اطلاعات جهت همکاری برای شما توسط تیم فروش ارسال می‌شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.