خرید کفش ایمنی ناتیلوس ساق کوتاه

آیا می‌خواهید خرید کفش ایمنی ناتیلوس را به قیمت تولید کننده با بهترین خدمات و پشتیبانی ممکن انجام دهید؟! در اینجا با ماه همراه باشید.

کفش ایمنی ناتیلوس همان آتلانتیس است ولی نسخه ساق کوتاه

خرید کفش ایمنی ناتیلوس ساق کوتاه از کارخانه

مدل ناتیلوس ساق کوتاه جزو پرفروش‌های شرکت به حساب می‌آید. این کفش را اگر بخواهید از واسطه و فروشگاه‌ها تهیه کنید، قطعاً با قیمت بالای ۱۰۰ هزار تومان بالاتر از قیمت ما مواجه می‌شوید.

اگر قصد خرید کفش ایمنی ساق کوتاه در تعداد و تیراژ بالا را دارید، باید از کارخانه و تولید کننده آن خرید کنید. یا می‌توانید از شرکت‌های معتبری که کفش ناتیلوس را به قیمت کارخانه پخش می‌کنند، خرید را انجام دهید.

گروه صنعتی رودین با افتخار اعلام می‌دارد که بزرگترین شرکت و نمایندگی کفش ایمنی پادکس در ایران بوده که در سراسر کشور، پخش انواع تولیدات این کارخانه را انجام می‌دهد. حتی می‌توانید یک لیست قیمت از کارخانه دریافت کنید و لیست قیمت را از ما هم دریافت کنید. خواهید دید که حتی لیست‌ها با هم هیچ تفاوتی ندارند!.

تولید کفش ایمنی ناتیلوس در تعداد بالا

کفش ایمنی ساق کوتاه مدل ناتیلوس معمولاً به صورت سفارشی تولید می‌شود. شرکت ما حداقلی تعیین نکرده است. شما تعداد و سایزها را ارائه می‌دهید تا زمان تحویل را بدهیم.

اگر تعداد و تیراژ شما بالای ۵۰۰ جفت باشد، تغییراتی هم می‌توانیم بر روی کفش اعمال کنیم که البته قبمت آن بالاتر محاسبه می‌شود. این تضمین را می‌دهیم که بهترین و با کیفیت‌ترین کفش ایمنی ساق کوتاه کشور ایران، مدل ناتیلوس است.

رویه این کفش از چرم مرغوب با ضخامت بالایی استفاده شده است تا به به مشکل نخورد و زیره آن دودونسیته، بسیار با کیفیت و دارای ۶ ماه گارانتی است.

کیفیت چرم رویه کفش ایمنی ناتیلوس از گارد تک و دو بالاتر است.

قیمت کفش ایمنی ناتیلوس

ناتیلوس در بین کفش‌های ساق کوتاه داخل کشور ایران جزو گران قیمت‌ها به شمار می‌آید. دلیل هم این است که مرغوب‌ترین مواد اولیه را در تولید آن به کار گرفته‌ایم. این کفش مدل ساق بلند هم دارد که به آن آتلانتیس گفته می‌شود.

قیمت کفش ایمنی بسته به پارامترهای مختلفی تغییر می‌کند. به عنوان مثال اگر شما بخواهید این کفش را با زیره دیگری مثل TPU سفارش دهید، قیمت حدوداً ۵۰ الی ۷۰ هزار تومان گرانتر می‌شود.

در خرید کفش ایمنی ساق کوتاه، مشاوران ما همراه شما هستند تا بر اساس محیط کاریتان، بهترین‌ها را پیشنهاد دهند.

تفاوت آتلانتیس با ناتیلوس چیست؟

در ظاهر آتلانتیس کفش ایمنی ساق بلند است. ناتیلوس همان مدل آتلانتیس است که ساق آن کوتاه شده است. از لحاظ باطن و ویژگی‌های فنی، کفش ایمنی آتلانتیس در چند کیفیت مختلف تولید شده است.

ولی کفش ایمنی ناتیلوس همان کیفیت خاص و خوب خود را دارد. همانطور که می‌بینید در تصویر پایین هم مشخصات فنی این کفش دقیقاً درج شده است.

از لحاظ قیمتی هم تفاوت بسیار بالایی با هم ندارند. معمولاً همیشه کفش ایمنی ساق کوتاه مبلغ بسیار جزئی ارزان‌تر از ساق بلند می‌باشد.

پس اینجا نتیجه می‌گیریم که آتلانتیس و ناتیلوس از یک خانواده هستند.

خرید عمده کفش ایمنی ناتیلوس از کارخانه آن در تهران بصورت بدون واسطه

فروش عمده کفش ناتیلوس

قسمت آخر مقاله به نحوه خرید عمده کفش ایمنی ناتیلوس پرداخته می‌شود. این کفش در چندین سال اخیر از لحاظ فروش، درصد بالایی را به خود اختصاص داده است.

گارانتی ۶ ماهه این کفش و علاوه بر آن استاندارد ملی ایران و تأییدیه وزارت کار، نشان دهنده استحکام و دوام این کفش ایمنی ساق کوتاه با ارزش می‌باشد.

شرکت صنعتی رودین بهترین مرکز برای خرید عمده این کفش است. معمولاً این کفش در انبارهای شرکت موجود بوده و در صورت موجود نبودن، سریعا تولید به قیمت کارخانه انجام خواهد شد.

تنوع بالایی از کفش‌های ایمنی ساق کوتاه در سبد محصولات شرکت ما موجود است ولی با کیفیت‌ترین آن همان کفش ناتیلوس می‌باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.