شرکت صادرات تجهیزات ایمنی فردی از ایران

صادرات تجهیزات ایمنی توسط شرکت تجهیزات ایمنی رودین به سراسر کشور های جهان انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.بهترین شرکت پخش عمده و صادرات تجهیزات ایمنی

بازار صادرات تجهیزات ایمنی ایران

در کشورهای همسایه در بحث تولید تجهیزات ایمنی فردی قدرتی وجود ندارد و تنها کشوری که میتواند تجهیزات ایمنی با کیفیت و قیمت مناسب را تولید کند کشور ایران است.

به همین دلیل اکثر شرکت های بازرگانی وارد بازار صادرات تجهیزات ایمنی از کشور ایران شده اند و با قدرت بسیار زیادی در حال فعالیت هستند.

یکی از این شرکت ها شرکت صنعتی رودین می باشد که اگر کاملاً این مقاله را مطالعه کنید متوجه قدرت بسیار بالای این شرکت در بحث صادرات انواع لوازم ایمنی خواهید شد و همکاری خود را آغاز خواهید کرد.تحلیل بازار صادرات تجهیزات ایمنی فردی در ایران

آمار صادرات کفش ایمنی

صادرات کفش ایمنی نسبت به دیگر تجهیزات ایمنی بیشتر در کشور ایران انجام می‌شود زیرا کارخانجات صنعتی بسیار زیادی در همسایگی ایران فعالیت دارند.

اگر این کارخانجات بخواهند از کشورهایی مانند ترکیه کفش ایمنی را وارد کنند قطعاً قیمت بالاتری به آنها ارائه می شود.

ولی به دلیل اینکه نیروی کار در ایران ارزان است، صادرات تجهیزات ایمنی به خصوص کفش ایمنی بیشتر انجام میشود.

ما با تاجران بسیار زیادی در عراق روبرو شدیم که از ترکیه خرید لوازم ایمنی را انجام می دادند و زمانی که با کیفیت و قیمت کشور ایران آشنایی بیشتری پیدا کردند، سریعاً روش خود را تغییر و با کشور ایران همکاری خود را آغاز کردند.آمار صادرات تجهیزات ایمنی فردی در کشور ایران

صادرات لباس کار تولید ایران

معمولاً صادرات لباس کار هم بعد از کفش ایمنی نسبت به دیگر تجهیزات ایمنی بیشتر انجام میشود به شرکت های صادرات تجهیزات ایمنی فقط بر روی این دو محصول پرفروش هستند تمرکز کرده اند.

معمولا شرکت ها و کارخانجات اطراف کشور ایران لباس کار را به صورت سفارشی با طرح خاص خود و لوگوی سفارشی خود سفارش می دهند.

تولید لباس کار به این صورت با زمان بیشتری انجام می گیرد ولی به لطف خداوند قدرت تولید لباس کار با طرح های سفارشی در کشور ایران وجود دارد.صادرات تجهیزات ایمنی فردی ارزان قیمت

بزرگترین شرکت صادرات تجهیزات ایمنی در ایران

در کشور ایران شرکت های صادرات تجهیزات ایمنی فردی وجود دارد اما به نظر شما بزرگ ترین آن ها کدام شرکت میباشد؟

قطعاً این جمله را شنیده اید که شنیدن شک و دیدن یقین است؟ شرکت تجهیزات ایمنی رودین با ارائه سند و مدرک می تواند به شما مشتریان عزیز قدرت صادرات خود را نشان دهد.

این شرکت به طور تخصصی بر روی صادرات کفش ایمنی، چکمه و کفش اداری فعالیت دارد و دیگر تجهیزات ایمنی را هم می تواند برای مشتریان خارجی خود تأمین کند.

شرکت صنعتی رودین تمرکز خود را فقط بر روی یک کشور نمی گذارد و هدفش این است که بتواند در تمام دنیا به بازارهای تجهیزات ایمنی دست پیدا کند و بتواند تولیدات داخل کشور را در بازارهای جهان پخش کند و این یکی از افتخارات این شرکت می باشد.معروف ترین شرکت اصلی صادرات تجهیزات ایمنی

صادرات کفش ایمنی و لوازم ایمنی به عراق

کشور ایران به کشورهای مختلفی صادرات تجهیزات ایمنی را انجام میدهد ولی بیشترین بیزینس و روابط تجاری خود را در زمینه کفش ایمنی و لوازم ایمنی با عراق دارد.

عراق یکی از شرکای تجاری خوب برای کشور ایران میباشد و خرید کفش ایمنی، لباس کار، کلاه ایمنی و دیگر تجهیزات ایمنی را فقط و فقط از کشور ایران انجام میدهد.

شرکت تجهیزات ایمنی رودین آماده همکاری تجاری با تاجران عراقی، شرکت ها و کارخانجات عراق می باشد و می تواند بهترین تجهیزات ایمنی را با قیمت بسیار مناسبی عرضه کند. ‌‌ کافیست با کارشناسان ما ارتباط بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن نمونه به همراه قیمت برای شما ارسال گردد.صادرات تجهیزات ایمنی و کفش ایمنی به عراق

صادرات لوازم ایمنی فردی به افغانستان

افغانستان هم نیروی کارگر بسیار زیادی داشته که به همین دلیل تاجران افغانستانی از کشور ایران خریده انواع کفش ایمنی، لباس کار، کلاه ایمنی، دستکش ایمنی و غیره را انجام می دهند.

پس صادرات تجهیزات ایمنی فردی به افغانستان هم بازار بسیار خوبی دارد. تاجرانی که در افغانستان هستند می‌توانند بر روی تجهیزات ایمنی کار کنند و به سود های بسیار خوبی دست پیدا کنند.

معمولاً از تجهیزات ایمنی، جنس های ارزان قیمت به افغانستان صادر می‌شود. خوشبختانه کشور ایران زیادی جنس های ارزان قیمت مخصوص افغانستان را داشته و به همین دلیل است که رابطه تجاری خوبی با افغانستان دارد.

بازرگانی تجهیزات ایمنی و آتش نشانی

معمولاً تاجرانی که صادرات تجهیزات ایمنی را انجام میدهند، تجهیزات آتش نشانی را هم در محصولات خود قرار داده و به فروش محصولات آتش نشانی هم مشغول هستند.

بزرگترین شرکت بازرگانی، پخش و صادرات تجهیزات ایمنی و آتش نشانی در کشور ایران توسط شرکت صنعتی رودین راه اندازی شده به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مشتریان عزیز است.

این شرکت به دلیل روابط بسیار قدرتمندی که دارد تمامی محصولات و تجهیزات ایمنی را توانسته به قیمت کارخانه و حتی پایین‌تر از قیمت کارخانه به مشتریان خود ارائه دهد.صادرات تجهیزات ایمنی و کفش ایمنی به افغانستان

تامین کننده تجهیزات ایمنی شرکت های نفتی عراق

خوشبختانه شرکت صنعتی رودین تجربه بسیار بالایی در صادرات تجهیزات ایمنی به عراق داشته و با تاجران بزرگ عراق در حال همکاری می باشد.

این شرکت با کارخانجات و بخصوص شرکت‌های نفتی عراق در ارتباط بوده و به صورت مستقیم با آنها همکاری لازم را انجام می دهد.

برای خرید از کارخانه کفش ایمنی صادراتی این مقاله را بخوانید.

پس با اعتماد کامل می توانید از شرکتی خرید انجام دهید که خودش تجربه صادرات به کشور های عراقی را داشته است حتی می تواند شما را در مسیر صادرات یاری و مشاوره دهد.

افتخار ما این است که به چندین کشور صادرات داشته و جنس هایی را تولید می کنیم که کشورهایی مانند عراق و افغانستان توانایی خرید آن را داشته باشند.

2 پاسخ به “شرکت صادرات تجهیزات ایمنی فردی از ایران”

  1. ایلیا آجری نیم‌رخ
    ایلیا آجری

    سلام وقتتون بخیر.
    من تقریبا به ۶۰۰۰ جفت کفش ایمنی جهت صادرات نیاز دارم. چطوری میتونم در زمینه همکاری با شما در صادرات اطلاعات کسب کنم؟

    1. admin نیم‌رخ
      admin

      با سلام و درود ایلیا آجری عزیز
      با شماره تماس موجود در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان فروش، شما را به بخش صادرات ارجاع دهند.
      موفق و پیروز باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.