نمایندگی کفش ساتر در تهران + قیمت کفش ایمنی

در نمایندگی کفش ساتر در تهران بهترین ها را بیابید. بهترین مارک کفش ایمنی به شما یاری می‌رساند تا قادر باشید بهترین کفش کار را مناسب با کاربری خود خریداری کنید.

بزرگترین نمایندگی کفش ساتر در تهران در حال کار است.

آدرس نمایندگی فروش کفش ایمنی ساتر در تهران

کفش کار یا کفش ایمنی ، یکی از انواع تجهیزات ایمنی فردی می‌باشد که برای محافظت از پای کاربران در مکان‌های شغلی، مورد بهره و استفاده واقع می‌شود. بهره گیری از این محصول ایمنی ، یکی از ضرورت‌های شغلی به حساب می‌آید.
یکی از نمایندگی کفش ساتر در تهران، گروه تولیدی رودین می‌باشد که توانسته سال‌های طولانی در این زمینه افتخار کسب نماید.آدرس دقیق نمایندگی کفش ساتر در تهران

لیست قیمت کفش ایمنی ساتر در تهران

کفش‌های ایمنی ساتر به چندین دسته جامع ساق بلند ، ساق کوتاه ، با سرپنجه و بدون سرپنجه به تولید می‌رسند. هر کدام از انواع کفش ایمنی ساتر به منظور محافظت از بخشی خاص پای اشخاص، تولید و طراحی شده است. از این ابزار ایمنی هنگام انجام فعالیت‌های صنعتی می‌توان بهره گرفت و استفاده کرد.

گروه تجهیزات ایمنی رودین، یکی از نمایندگی کفش ساتر در تهران می‌باشد. به منظور استعلام قیمت انواع کفش‌های ایمنی ساتر، به دلیل نوسانات قیمتی می‌بایست با راه‌های ارتباطی رودین در ارتباط باشید.لیست قیمت نمایندگی کفش ساتر در تهران

قیمت کفش ایمنی ساتر مدل جگوار

کفش ایمنی ساق بلند ساتر مدل جگوار، یک محصول باکیفیت از شرکت تولیدی ساتر می‌باشد. کفش ایمنی جگوار با زیره پلی یورتان( pu ) و دو دانسیته، توانسته دوام زیادی در مقابل انواع مواد روغنی و مواد با خاصیت اسیدی داشته باشد.

کفی داخلی این کفش، به صورتی پی یو سرد با رویه کتان به تولید می‌رسد. جنس رویه‌ی کفش جگوار، چرم طبیعی گاوی در دو رنگ مشکی و خاکی است. سرپنجه این کفش از کامپوزیت بوده که هم به سبک‌تر شدن وزن و هم به ایمنی یاری می‌رساند.
رودین، یکی از نمایندگی کفش ساتر در تهران است که مدل جگوار را هم به مشتریان خود ارائه می‌دهد. برای استعلام قیمت کفش ایمنی ساتر مدل جگوار، با شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.نمایندگی کفش ساتر در تهران مدل جگوار را پر فروش میداند.

خرید کفش ایمنی ساتر مدل ساکو از نماینده تهران

جنس رویه کفش ایمنی ساتر مدل ساکو ، چرم طبیعی گاوی بوده و جنس زیره دو رنگ و دو دانسیته با مواد پی یو می‌باشد. این محصول با تزریق دو مرحله‌ای مستقیم و جنس سرپنجه کامپوزیت، مقاوم در مقابل 200 ژول ضربه و دارای تاییدیه از سوی وزارت کار می‌باشد.
آستر درون آن، ابر آستری سوبله و کفی داخلی طبی با مواد پی یو سرد با روکش کتان 100 درصد، قابل شستشو و ضدباکتری و دارای سایزبندی 38 تا 47 است. در این محصول از بوگیر و ضدقارچ استفاده شده است.
برای خرید کفش ایمنی سایکو از نمایندگی کفش ساتر در تهران ، کافی است با شماره‌های درج شده در سایت ما تماس بگیرید.از نمایندگی کفش ساتر در تهران مدل ساکو را خریداری کنید.

نحوه ثبت سفارش کفش ایمنی و پرسنلی در نمایندگی ساتر

کفش‌های ایمنی در مقابل سقوط اجسام سنگین و سخت، مواد شیمیایی و اسیدی ، حرارت و … مقاومت زیادی دارد. کفش ایمنی ضدآب از سایز انواع کفش‌های ایمنی و پرسنلی ساتر است که در شرایط مروب استفاده می‌شود.
برای ثبت سفارش کفش ایمنی و پرسنلی ساتر از نمایندگی کفش ساتر در تهران، با راه‌های ارتباطی شرکت تجهیزات ایمنی رودین در تماس باشید.نحوه خرید عمده از نمایندگی کفش ساتر در تهران

فروش انواع کفش اداری و پرسنلی در فروشگاه کفش ساتر تهران

نام برند ساتر در لیست بهترین برند کفش ایمنی قرار گرفته است و توانسته است جایگاه خاصی از بازار این محصولات را به خود اختصاص دهد. این شرکت از مجوزهای اولیه فعالیت برخوردار بوده و کلیه محصولات خود را با بهره گیری از مرغوب‌ترین مواد اولیه تولید می‌کند.
فروش انواع کفش اداری و پرسنلی در نمایندگی کفش ساتر در تهران انجام می‌گیرد که یکی از این نمایندگی‌ها ، شرکت تجهیزات ایمنی رودین می‌باشد.

2 پاسخ به “نمایندگی کفش ساتر در تهران + قیمت کفش ایمنی”

  1. ا کبر خد ارحمی نیم‌رخ
    ا کبر خد ارحمی

    سلام و درود فقط کفش ایمنی دارید؟ یعنی کفش برای کوهنوردی ندارید؟

    1. admin نیم‌رخ
      admin

      درود بر شما
      نه متأسفانه ما برای کوهنوردی کفش نداریم
      شرکت ما تخصصی بر روی کفش ایمنی فعالیت دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.