کارخانه کفش ایمنی شوکتیان تبریز + لیست قیمت

خرید از کارخانه کفش ایمنی شوکتیان تبریز بصورت مستقیم و بدون واسطه را بصورت اینترنتی تجربه کنید. قطعاً با خرید از کارخانه به سود میرسید.

مرکز خرید عمده کارخانه کفش ایمنی شوکتیان کجاست؟

آدرس کارخانه کفش ایمنی شوکتیان تبریز

کارخانه کفش ایمنی شوکتیان در تبریز مستقر می باشد. نام دیگر تجاری این کارخانه ایمن میلان تبریز است. تنوع کفش ایمنی در این کارخانه در حد بسیار بالایی می باشد.

این کارخانه مجهز به خط تولید اختصاصی زیره TPU است و این یک برتری نسبت به دیگر رقبا می باشد. طراحی ظاهری کفش ایمنی این کارخانه بسیار شکیل و به روز است.

کافیست از کارشناسان فروش ما کاتالوگ این کارخانه را دریافت کنید.آدرس کارخانه کفش ایمنی شوکتیان در کجای تبریز میباشد؟

خرید کفش ایمنی میلان شوکتیان

زمانی که برند شوکتیان تبریز به گوشتان میخورد، اولین کفشی که به یادتان می‌افتد، کفش ایمنی میلان میباشد که در ۲ مدل مدل ساق کوتاه و ساق بلند به تولید رسیده است.

کفش ایمنی میلان در کارخانه کفش ایمنی شوکتیان به تولید رسیده و جزو پرفروش ترین کفش های ایمنی این کارخانه به حساب می‌آید زیرا علاوه بر ظاهر بسیار زیبایی که دارد، قیمت بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه ای دارد.خرید عمده کفش میلان از کارخانه کفش ایمنی شوکتیان

فروش عمده کفش ایمنی شوکتیان

در کارخانه کفش ایمنی شوکتیان بعضی از کفش ها روتین تولید هستند. شما می توانید این کفش ها را از یک کارتن به بالا حداقل خریداری کنید.

ولی بعضی از کفش ها در این کارخانه موجود نیستند و فقط به صورت سفارشی برای مشتریان عزیز به تولید خواهند رسید.

برای سفارش تولید حداقل تعداد مشخص گردیده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تولید کفش ایمنی به کارشناسان فروش شرکت مراجعه کنید.

پس متوجه شدید که دیگر نیازی نیست برای خرید عمده کفش ایمنی شوکتیان به عمده فروش یا به دلال و واسطه مراجعه کنید. شرکت تجهیزات ایمنی رودین این ساختار را فراهم کرده که به صورت مستقیم از کارخانه سفارش کفش ایمنی را بدهید.مرکز فروش عمده کارخانه کفش ایمنی شوکتیان

لیست قیمت کفش ایمنی شوکتیان

در کارخانه کفش ایمنی شوکتیان، قیمت براساس پارامترهای مختلفی تغییر می کند. به عنوان مثال اگر رویه کفش، چرم طبیعی باشد و یا مصنوعی باشد قیمت تغییر خواهد کرد.

اگر زیره کفش PU باشد و یا TPU قطعاً قیمت تغییر خواهد کرد و یا اگر زیره کفش ایمنی لاستیک باشد قیمت، بالاترین خواهد شد.

حتی کفی کفش ایمنی هم بر روی قیمت تاثیر گذار است. بعضی از کارخانجات کفی طبی و بعد از کارخانجات کفی معمولی استفاده می‌کنند که قطعاً قیمت هر دو با هم متفاوت است.لیست قیمت فروش کارخانه کفش ایمنی شوکتیان

کارخانه ایمن میلان تبریز

آیا به نظر شما کارخانه ایمن میلان تبریز شوکتیان متفاوت میباشد؟ آیا کارخانه کفش ایمنی شوکتیان کاملاً مستقل و جدای از ایمن میلان است؟

خیر! برند شوکتیان و ایمن میلان تبریز کاملاً یکی هستند و در حال فعالیت بر حوزه ایمنی میباشند. این برند اول فعالیت خود را با تولید کفش های pvc آغاز کرد و رفته رفته وارد بازار ایمنی گردید.

امروزه یکی از موفق ترین برندهای تولید کفش ایمنی در کشور ایران است و به صورت تخصصی خط تولید مجهزی را فراهم کرده تا بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد.ایمن میلان تبریز همان کارخانه کفش ایمنی شوکتیان است.

خرید کفش ایمنی از ایمن میلان تبریز

برای خرید از کارخانه کفش ایمنی شوکتیان یا همان برند ایمن میلان تبریز شما اول باید از کفش های موجود در این کارخانه باخبر شوید، پس نیاز به کاتالوگ دارید!

خوشبختانه شرکت ما کاتالوگی را تهیه کرده که تمام کفش های تولید شده این کارخانه در آن موجود می باشد و شما می توانید تمامی مدل های تولید شده این شرکت را ببینید و انتخاب کنید.

اگر کفش ایمنی انتخاب شده توسط شما روتین تولید بود و در انبار کارخانه موجود بود، ما در سریعترین زمان ممکن میتوانیم صورت سفارش شما را جمع بندی کرده و آن را در هر کجای کشور که باشد ارسال کنیم.

اگر در انبار کارخانه موجود نبود و نیاز به تولید داشت، زمانی را مشخص کرده و به شما اعلام می کنیم و اگر آن زمان برای شما مشکلی نداشت و تایید شد، در سریع ترین زمان ممکن اقدام به تولید آن کفش ایمنی خواهیم کرد.

2 پاسخ به “کارخانه کفش ایمنی شوکتیان تبریز + لیست قیمت”

  1. محمود رضا داودی نیم‌رخ
    محمود رضا داودی

    سلام.کفش ایمنی ساق بلند گرفته بودم از شما واقعا معرکه بود و همیشه درود و رحمت می‌فرستم به دست اندر کاران و مسوولین شرکت شوکتیان.اهواز سایز بزرگ گیرم نیومد اگر موجود هست لطفا اطلاع بدید.سپاس فراوان

    1. admin نیم‌رخ
      admin

      عرض سلام و ادب.
      از رضایت شما خرسندیم.
      شما می توانید جهت استعلام موجودی و خرید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.