خرید کفش ایمنی صنایع غذایی | قیمت مناسب

خرید کفش ایمنی صنایع غذایی، کفش ایمنی پرسنلی و کفش ایمنی بهداشتی را می‌توانید به صورت اینترنتی سایت های معتبری مثل رودین صنعت انجام دهید. این شرکت تمام تلاش خود را می‌کند تا کفش های با دوام و مقاوم را تولید کند و به بازار داخلی و بازار جهانی عرضه کند.

کفش ایمنی صنایع غذایی علاوه بر اینکه در کشور ایران استفاده می شود، در کشورهای همسایه ایران و کشورهای دیگر جهان هم استفاده بسیار زیادی دارد و به همین دلیل باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشد و اگر کیفیت آن پایین باشد و از مواد اولیه بی کیفیت در تولید این نوع کفش استفاده شود، فروش آن چنان قدرتمندی را نخواهد داشت و کشورهای خرید خارجی خریدار این نوع کفش نخواهند بود.آدرس مرکز خرید کفش ایمنی صنایع غذایی

بهترین کفش ایمنی با کیفیت چیست؟

سه اجزای مهم کفش ایمنی با کیفیت عبارتند از: سرپنجه، زیره و کفی آن که بهترین نوع کفش ایمنی این اجزا را در باکیفیت ترین حالت ممکن دارد که در ادامه این مقاله در رابطه با این سه جزء کفش ایمنی صحبت خواهیم کرد. سرپنجه کفش ایمنی یکی از مهمترین اجزاء می باشد زیرا همانطور که می دانید حافظ قسمت جلوی پا و انگشتان پای شما در برابر اشیا خطرناک و سنگین می باشد. اگر بر روی پای شما شیئ سنگین بیفتد، پای شما آسیب نخواهد دید.

۲ نوع سرپنجه در حال حاظر تولید می‌شود که سرپنجه فولادی و سرپنجه کامپوزیت است که قطعا سرپنجه فولادی بسیار ارزان تر می باشد. در خرید کفش ایمنی صنایع غذایی دقت داشته باشید که این نوع کفش، سرپنجه فولادی دارد. سرپنجه فولادی توانایی تحمل تا ۲۰۰ ژول ضربه را دارد و یکی از مزیت های بزرگ این کفش محسوب می شود.

نوع دیگر سرپنجه از جنس کامپوزیت تولید می‌شود که به آن سرپنجه کامپوزیت می‌گویند. کفش ایمنی سرپنجه کامپوزیت عایق برق می باشد و در شغل ها و صنایع خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. برای دیدن مدل ها و نمونه های این نوع کفش می توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید.

زیره کفش از دیگر اعضای مهم کفش ایمنی می باشد که پای کارگر را در برابر مواد خورنده، مواد اسیدی و روغنی محافظت می کند. امروزه جنس با کیفیتی به نام زیره PU در کفش ایمنی استفاده می شود که نتیجه داده و کیفیت بسیار بالایی دارد.

علت اینکه در خرید کفش ایمنی صنایع غذایی به شما اعلام می‌کنیم که کفی آن هم بسیار مهم است، این می باشد که اگر کفی جنس طبی داشته باشد، دیگر پای شما بو نخواهد گرفت و دارای قارچ و بیماری های پوستی نخواهد شد. در خرید کفش ایمنی صنایع غذایی دقت داشته باشید که رنگ آن سفید می باشد و دیگر کفش ها به هیچ عنوان کفش ایمنی مخصوص صنایع غذایی نیستند.بهترین مراکز خرید کفش ایمنی صنایع غذایی در ایران

بررسی کلی کفش ایمنی برای صنایع غذایی

در عکس‌ هایی که برای شما در این مقاله قرار داده شده متوجه می‌شوید که کفشی که مخصوص صنایع غذایی و بهداشتی می باشد که رنگ آن کاملاً سفید است، یعنی رنگ های مشکی و دیگر رنگ‌ ها را نمی توانید به عنوان کفش ایمنی صنایع غذایی خریداری کنید. یکی از مهم ترین مزیت های کفش ایمنی صنایع غذایی، ارزان قیمت بودن آن می باشد که در خرید کفش ایمنی صنایع غذایی حتماً باید به قیمت آن دقت کنید.

 

اگر از واسطه خرید این نوع کفش را انجام دهید، با قیمت بسیار بالاتری قطعاً کفش ایمنی به شما ارائه می شود و اگر از شرکت هایی مثل شرکت رودین صنعت که پخش مستقیم از کارخانه را برای شما انجام می دهند خرید خود را انجام دهید، به سودهای بسیار خوبی دست پیدا می کنید زیرا که با قیمت بدون واسطه خرید کفش ایمنی صنایع غذایی را انجام داده اید.

 

به دلیل مزیت هایی که به شما ارائه شد و مزیت هایی که در ادامه به شما ارائه می دهیم، کفش ایمنی صنایع غذایی و بهداشتی یا کفش ایمنی سفید، یکی از پرفروش ترین کفش های ایمنی در بازار می باشد. رنگ سفید آن به معنای این نیست که رویه کفش از جنس بی کیفیتی می باشد، بلکه از چرم گاوی با چاپ خاصی در تولید این نوع کفش از استفاده شده است.

 

یکی از مهمترین مواردی که این نوع کفش ایمنی را در صنایع غذایی و بهداشتی استفاده می‌کنند این است که قابلیت تمیز شدن با تمامی مواد ضد عفونی کننده را دارد و همانطور که می دانید در محیط های صنایع غذایی و بهداشتی قطعاً باید کفش ایمنی همواره تمیز شود و ضدعفونی باشد.کیفیت و نحوه خرید کفش ایمنی صنایع غذایی

مرکز خرید کفش ایمنی صنایع غذایی

از مرکز خرید کفش ایمنی صنایع غذایی میتوانید انواع کفش ایمنی مخصوص این صنایع را به صورت عمده خریداری کنید. خرید این نوع کفش صورت عمده با قیمت ارزان تری نسبت به بازار انجام خواهد شد و اگر خواسته باشید سفارش تولید ثبت کنید که قیمت بسیار ارزان تری برای شما محاسبه می شود.

خوشبختانه امروزه با تلاش هایی که انجام شده شرکت رودین صنعت امکان ثبت سفارش تولید را به صورت اینترنتی برای مشتریان فراهم کرده است. یعنی شما دیگر نیازی نیست که به صورت حضوری به شرکت رودین صنعت مراجعه کنید و درخواست تولید نوع کفش ایمنی خاصی را ارائه کنید.

مرکز خرید کفش ایمنی صنایع غذایی این نوع کفش را بدون بند به شما ارائه می دهد. اگر سفارش تولید داشته باشید قطعاً می توانیم به صورت سفارشی کفش ایمنی را با سرپنجه فولادی و یا با سرپنجه کامپوزیت تولید کنیم و هیچ مشکلی از این بابت نیست، حتی بدون سر پنجه هم اگر خواسته باشید مشکلی برای تولید آن نخواهد بود.بزرگترین مرکز خرید کفش ایمنی صنایع غذایی در کشور ایران

قیمت ارزان کفش ایمنی صنایع غذایی

قیمت ارزان کفش ایمنی صنایع غذایی باعث شده که این کفش به یکی از پرفروش ترین کفش ها در کشور ایران تبدیل شود و استفاده بسیار زیادی کارخانه های صنایع غذایی و بهداشتی از این نوع کفش می کنند. البته علاوه بر این صنایع، صنایع دیگری هم خرید کفش ایمنی صنایع غذایی را انجام می‌دهند و استفاده بسیار زیادی از این نوع کفش میکنند که عبارتند از:

  1. صنایع بسته بندی
  2. کارخانجات
  3. انبارها
  4. صنایع دارویی
  5. صنایع بهداشتی
  6. مصارف پرسنلی

اگر از شرکت معتبری خرید کفش ایمنی صنایع غذایی را انجام دهید، قطعاً ضمانت هم به شما ارائه خواهد شد و کفش ایمنی گارانتی خواهد داشت. یک کفش ایمنی مناسب باید دارای استاندارد باشد و تایید وزارت کار هم داشته باشد که این موارد قابل بررسی می‌باشد و قبل از اینکه خرید این نوع کفش انجام دهید، می‌توانید بررسی کامل این موارد را انجام دهید.قیمت ارزان و خرید کفش ایمنی صنایع غذایی

تولید و فروش کفش ایمنی پرسنلی و بهداشتی مخصوص صنایع غذایی

شرکت رودین صنعت تولید و فروش کفش ایمنی پرسنلی، بهداشتی و مخصوص صنایع غذایی را انجام می‌دهد. این شرکت سعی می‌کند تا کفش ایمنی را تولید کند که مشتریان در استفاده از آن کاملاً راضی باشند و بتواند همکاری مدت‌ دار با کارخانه ها و صنایع مختلف کشور ایران داشته باشد.

در حال حاضر ما بستر بسیار مناسبی را ایجاد کردیم که کارخانه دار ها و صاحبان صنایع دیگر نیازی نداشته باشند که خرید کفش ایمنی صنایع غذایی را به صورت مستقیم و حضوری انجام دهند بلکه به صورت غیر حضوری هم خرید قابل انجام می باشد. ما کارشناسان فروش متخصصی را در این شرکت برای شما مشتری عزیز قرار داده ایم و میتوانید از امکانات مشاوره رایگان در خرید این نوع کفش بهره بگیرید.

پس این فرصت بسیار عالی و مناسب را از دست ندهید و همین الان برای خرید کفش ایمنی صنایع غذایی تماس بگیرید. اگر تعداد درخواستی شما موجود نبود در کمترین زمان ممکن اقدام به تولید این نوع کفش خواهیم کرد.خرید کفش ایمنی صنایع غذایی از تولیدی

خرید کفش ایمنی سفید

برای خرید کفش ایمنی صنایع غذایی باید دست بر روی کفشهای تولید شده با چرم سفید رنگ بگذارید.
این کفشها از چرم بسیار با کیفیتی تولید شده اند. و به طور کلی به دلیل اینکه صنایع معتبر از این کفشها استفاده میکنند دارای کیفیت بسیار بالایی است.
مدل زنانه کفش ایمنی سفید کمتر از مدل مردانه آن به تولید میرسد. و تولید مدل کفش ایمنی سفید مردانه همیشه و روتین انجام میشود. و برای دیدن عکس و قیمت کارشناسان ما در خدمت شما هستند.
این کفشها به صورت سفارشی و سایزبندی قابل ارائه به شما مشتریان عزیز در سراسر کشور ایران است.خرید کفش ایمنی صنایع غذایی سفید

خرید کفش مردانه سفید بدون سرپنجه

در بین شرکت هایی که کفش ایمنی سفید استفاده میکنند، شرکتهایی هستند که کفش سفید بدون سرپنجه میخواهند. این موضوع برای این شرکت ها بسیار مهم است. زیرا کفش ایمنی که سرپنجه داشته باشد، باعث میشود که وزن کفش سنگین شود و کارگران در هنگام کار اذیت شوند.

این یعنی کفش دیگر ایمنی نیست و به صورت اداری به تولید میرسد. و ما امکان تولید این نوع کفش را در سایزهای مردانه و زنانه داریم.
البته به دلیل اینکه سفارشی میباشد، باید تعداد سفارش مشتری بالا باشد. تا واحد مدیریت و برنامه ریزی تولید بتوانند سفارش را در خط تولید قرار دهند.
پس شما علاوه بر خرید کفش ایمنی صنایع غذایی، میتوانید کفش ایمنی سفید بدون سرپنجه را هم از ما خریداری کنید.خرید کفش ایمنی صنایع غذایی بدون سرپنجه

فروش عمده کفش ایمنی سفید صنایع غذایی

معمولا صنایع غذایی و صنایع داروسازی از کفش ایمنی سفید استفاده میکنند. و در بعضی از مواقع شده که علاوه بر کفش سفید، همان کفش را در رنگ مشکی هم سفارش میدهند. تا بعضی از بخشها را از هم تفکیک کنند.
در بخش بعدی در رابطه با تولید سفارشی کفشها بیشتر توضیح خواهیم داد. ولی بدانید که ما به صورت سفارشی هم امکان تولید برای شما مشتریان عزیز داریم.
اکثر مراکز خرید کفش ایمنی صنایع غذایی هم به طور کلی موجودی انبار ندارند و فقط و فقط طبق سفارش مشتریان، بار ارائه میدهند.فروش و خرید کفش ایمنی صنایع غذایی

تولید سفارشی انواع کفش ایمنی و اداری سفید

برای خرید کفش ایمنی صنایع غذایی شما از راههای مختلفی میتوانید اقدام کنید که عبارتند از:
۱/ خرید از موجودی انبار شرکت صنعتی رودین: شما نمیتوانید در این کفشهای هیچ دخالتی داشته باشید. و کفش سفید تولید شده به شما تحویل داده میشود.
۲/ درخواست تولید به صورت سفارشی: اگر قصد خرید به صورت سفارشی را دارید. ما به شما مواردی که میتوانید بر روی کفش تغییرات ایجاد کنید را اعلام خواهیم کرد. و هر چند تغییری که خواسته باشید برای شما اعمال خواهد شد. ولی این در صورتی است که سفارش شما تعداد بالا باشد.خرید کفش ایمنی صنایع غذایی سفید بدون سرپنجه

قیمت کفش سفید بدون سرپنجه

کفش سفید مردانه و یا زنانه که برای اکثر داروسازیها استفاده میشود، کاملاً بدون سرپنجه بوده و به حالت اداری برای کارخانجات تولید میشود.
قیمت این کفش قطعاً بسیار مناسب است زیرا سرپنجه ندارد. البته بستگی به کیفیت چرم و زیره کفش هم دارد. که معمولاً در شرکت ما بهترین کیفیت چرم استفاده شده که قیمت آن کمی بالاتر میباشد.
اگر به دنبال خرید کفش ایمنی صنایع غذایی هستید میتوانید همین الان با ما تماس بگیرید. و اگر میخواهید که کفش برای شما بدون سرپنجه تولید شود و فقط رنگ آن سفید باشد هم هیچ مشکلی از سمت شرکت صنعتی رودین وجود نخواهد داشت. و سفارش شما قابل ثبت خواهد بود.

2 پاسخ به “خرید کفش ایمنی صنایع غذایی | قیمت مناسب”

  1. علی فرهادی نیم‌رخ
    علی فرهادی

    سلام من ۳۰۰ جفت کفش برای شرکت بسته بندی محصولات غذایی نیاز دارم. شرکت شما امکان ارسال این تعداد رو به شهر مشهد داره؟

    1. admin نیم‌رخ
      admin

      سلام و درود خدمت شما.
      بله مشکل ارسال نیست.
      با کارشناسان بخش فروش شرکت ما ارتباط بگیرید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.