تولید کفش ایمنی اونگارد پلاس با بهترین قیمت

تولید کفش ایمنی اونگارد پلاس با بهترین قیمت؟ منظور از بهترین قیمت در این مقاله یعنی قیمت کارخانه!. خرید شما از ما به قیمت تولید کننده اصلی که شرکت ایمن پاد پوشش میباشد خواهد بود.

مستقیم از کارخانه میتوانید کفش ایمنی اونگارد پلاس را خریداری کنید.

مرکز خرید کفش اونگارد پلاس به صورت عمده

کفش ایمنی اونگارد مدل پلاس کاملاً سفارشی است. یعنی در انبار شرکت موجود نیست و شما باید طبق سایزبندی به ما سفارش دهید. پس باید بدانید که مرکز خرید و یا فروشگاهی وجود ندارد که این مدل کفش را به شما مشتری عزیز ارائه دهد.

تنها راه خرید بدون واسطه کفش ایمنی اونگارد پلاس، تماس گرفتن با کارشناسان فروش شرکت ما می‌باشد. ثبت سفارش شما به راحت‌ترین حالت ممکن انجام می‌شود و به تیم تولید ارجاع داده خواهد شد.

زمان تولید این مدل کفش ایمنی، به صورت مستقیم به تعداد سفارش مشتری بستگی دارد. قطعاً هر چقدر تعداد سفارش بالاتر باشد، زمان تولید هم بالاتر می‌رود.

کفش اونگارد پلاس را در صورت تعداد سفارش بالا میتوانید سفارش دهید.

قیمت جدید اونگارد پلاس دو دانسیته

قیمت این کفش ایمنی از مدل اونگارد معمولی کمی گران‌تر است و دلیل آن، طراحی ظاهر بهتر با رنگ خاص و بی‌نظیر است. معمولاً در ابتدای هر سال حدوداً ۱۰ الی ۳۰ درصد به قیمت کفش ایمنی اونگارد پلاس افزوده می‌شود.

به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که همیشه از قیمت جدید این مدل کفش ایمنی با خبر باشید زیرا نوسان قیمت بالایی دارد.

البته قیمت این کفش بسیار رقابتی ارائه می‌شود. یعنی شما کیفیت و قیمت این کفش را با رقبایی که دقیقاً با همین مشخصات فنی کفش را ارائه می‌دهند مقایسه کنید.

متوجه خواهید شد که این کفش بسیار کیفیت بالاتری داشته و با قیمت بسیار مناسب‌تری عرضه می‌شود. زیرا مواد اولیه کفش ها دست اول است.

قیمت کفش اونگارد پلاس فرق زیادی با کفش اونگارد دو دانسیته نمیکند فقط رنگش عوض شده است.

فروش عمده کفش ایمنی اونگارد پلاس

معنای فروش عمده یعنی حداقل مشتری بالای ۱۰ جفت باید خریداری کند. ولی این حداقل برای هر کفش ایمنی متفاوت است. مثلاً کفش ایمنی اونگارد پلاس را حداقل باید بالای ۵۰ جفت سفارش دهید.

این کفش ایمنی معمولاً برای شرکت‌های خاصی سفارش گرفته می‌شود. به همین دلیل جزو تولیدات روتین شرکت پادکس نیست. مشتری به صورت سفارشی امکان خرید اونگارد پلاس را دارد.

اگر از لحاظ قیمتی تخفیف می‌خواهید، تخفیف‌های شرکت ما از بالای ۵۰۰ جفت شروع می‌شود. لطفاً بدانید پایین این تعداد، امکان ارائه تخفیف به مشتریان وجود ندارد.

زمان تولید این کفش زیاد نیست. زیرا معمولاً پستایی کفش آماده می‌باشد و فقط باید زیره با رنگ قرمز تزریق شود.

تفاوت اونگارد پلاس با دو دانسیته در چیست؟

این دو مدل با هم هیچ تفاوتی ندارند فقط تنها تفاوت آنها در رنگ بعضی از قسمت‌ها می‌باشد. در تصویر پایین ما مشخصات فنی کفش ایمنی اونگارد پلاس را قرار داده‌ایم. حال می‌توانید به مقاله اونگارد دوداونسیته مراجعه کنید و مشخصات فنی این کفش را هم مطالعه فرمایید.

متوجه خواهید شد که از لحاظ مشخصه فنی کاملاً یکسان هستند. اونگارد پلاس کمی اسپرت‌ تر و ظاهر به روزتری دارد. البته یک تفاوت دیگر هم بین این دو کفش وجود دارد. مدل اونگارد دودانسیته اکثراً در کارخانه، روتین تولید می‌باشد و همیشه موجود است.

ولی مدل پلاس در کارخانه معمولاً موجود نیست و طبق سفارش مشتری تولید می‌شود. قیمت مدل پلاس هم کمی بالاتر است.

اونگارد پلاس ظاهر بسیار اسپرت تر و شکیل تری نسبت به دیگر اونگارد ها دارد.

تولید سفارشی کفش ایمنی اونگارد در رنگ های مختلف

به طور کلی کفش ایمنی اونگارد پلاس، دقیقاً همان اونگارد دودانسیته معمولی است که فقط رنگ بعضی قسمت های آن تغییر کرده است. پس می‌شود این کفش را در رنگ بندی‌های مختلف دیگری هم به تولید رساند.

ما این امکان را داریم که کفش ایمنی را در تعداد بالای ۵۰۰ جفت با برند مشتری هم به تولید برسانیم. البته فقط بر روی زبانه کفش، لوگوی مشتری ارائه خواهد شد. زیره را با برند خودمان تولید می‌کنیم.

در صورت سفارش کفش ایمنی اونگارد با رنگ مد نظر قیمت هم بالاتر خواهد رفت. دلیلش این است که خط تولید کاملاً باید تغییر رویه دهد و مخصوص شما آن رنگ‌ها خریداری شود و هزینه‌ها بالاتر می‌رود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.