خرید عمده کفش ایمنی گارد تک ساق کوتاه

خرید عمده کفش ایمنی گارد تک ساق کوتاه از شرکت پادکس بصورت مستقیم و بدون واسطه از ما انجام دهید. اینجا همه کفش ها به قیمت کارخانه ایمن پاد پوشش است.

پر فروش ترین خانواده ساق کوتاه پادکس، کفش ایمنی گارد تک دانسیته است.

فروش عمده کفش ایمنی گارد تک دانسیته

کفش ایمنی گارد تک دانسیته یکی از انواع کفش هایی می باشد که توسط شرکت پادکس به تولید رسیده است. این کفش ایمنی به دلیل اینکه ساق کوتاه است محبوبیت خاص و زیادی را در میان مشتریان پیدا کرده. به همین دلیل به کسانی که خواهان خرید عمده یک کفش ایمنی ساق کوتاه با کیفیت اما قیمت مناسب هستند، مدل گارد تک را پیشنهاد می‌دهیم.

ما فروش این کفش ایمنی را فقط به صورت عمده و در تعداد بالا انجام می‌دهیم. بنابراین اگر شما قصد خرید این کفش را برای کارگران کارخانه خود دارید یا می‌خواهید آن را در تعداد بالایی برای فروشگاه خود بخرید می‌توانید با ما لذت خرید مستقیم آن را امتحان کنید.

ما فروش این کفش را به طور رسمی در سراسر ایران انجام می‌دهیم بنابراین هر جای ایران که باشید می‌توانید کفش ایمنی مدل گارد تک را عمده از کارخانه بخرید. ما به شما این ضمانت را می‌دهیم که می‌توانید از مجموعه ما به قیمت کارخانه این کفش ایمنی را بخرید. جهت خرید از مرکز فروش عمده این کفش ایمنی به صورت دسته اول کافیست از طریق راه‌های ارتباطی اقدام به برقراری تماس با ما بکنید.

قیمت کلی کفش ایمنی گارد ساق کوتاه

افرادی که با تولیدات شرکت پادکس آشنایی دارند از این موضوع مطلع‌اند که کفش ایمنی گارد در واقع ساق کوتاه مدل اونگارد است. حتی مشتریانی که می خواهند اونگارد را بصورت ساق کوتاه بخرند باید نسبت به خرید عمده کفش ایمنی گارد تک دانسیته اقدام کنند.

قیمتی که توسط ما به شما ارائه می شود اندکی تفاوت با قیمت کارخانه را ندارد. کافیست قیمت ما را از کارشناسان بپرسید و سپس از فروشندگان دیگر نیز استعلام قیمت عمده  گارد را بگیرید. قطعا با این امر متوجه خواهید شد که در عمل بهترین قیمت را به شمل می دهیم.

وقتی شما اقدام به خرید عمده کفش ایمنی گارد می کنید هر چه تعداد خریدتان بالاتر باشد دارای نفع و سود بیشتری خواهید شد. زیرا در تعداد های معین بالا قیمت پایین تر می آید. پس اگر توانایی خرید عمده این کفش را در تعداد بسیار بالایی دارید بهتر است آن را با واحد فروش در میان بگذارید تا پس از محاسبه به شما قیمت نهایی را اعلام کنند.

البته در لیست قیمتی که برای شما ارسال می شود هم می توانید قیمت عمده این کفش ایمنی مرغوب با کیفیت را ببینید. پس بدون معطلی هم اکنون جهت خرید با ما ارتباط بگیرید.

کفش ایمنی گارد دارای ظاهری شکیل است که کیفیت بالایش باعث برند شدنش شده است.

ویژگی اصلی کفش ایمنی گارد تک

در این قسمت می خواهیم به این مورد بپردازیم که چرا گارد تک دانسیته؟

در واقع مشخصات کفش گارد تک دانسیته دقیقا مطابق با مدل اونگارد تک دانسیته، یکی از پر فروش ترین کفش های ایمنی، است. فقط تفاوت اصلی گارد تک این است که ساق کوتاه می باشد. بسیاری از مشتریان به دنبال کفش های ایمنی ساق کوتاه هستند که کفش ایمنی اونگارد تک بهترین گزینه برای آن ها است. در تصویر زیر مشخصات اصلی این کفش ایمنی خاص نوشته شده که می توانید با مشاهده آن به کیفیت بالای این کفش پی ببرید.

رویه این کفش از بهترین چرم موجود یعنی چرم گاوی مرغوب استفاده شده که بالاترین ماندگاری را به رویه کفش بخشیده است. سرپنجه محافظ جلوی این کفش ایمنی فولادی است که البته به درخواست مشتری در تعداد بالا می توان این کفش ایمنی را با سرپنجه عایق برق کامپوزیت نیز به تولید رساند. زیره پی یو کفش ایمنی گارد تک باعث شده تا بتوان از این کفش ایمنی در اکثر محیط های کارگاهی خشک و معمولی استفاده کرد.

به طور خلاصه این کفش دارای بهترین ویژگی ها است و اگر قصد خرید عمدده کفش ایمنی را در تعداد بالایی دارید ما این کفش ایمنی را به شما پیشنهاد می دهیم. چرا که نسبت به قیمت بسیار خوبی که دارد از با کیفیت ترین مواد اولیه به تولید رسیده است. درضمن این مدل کفش دارای تاییدیه وزارت کار و استاندارد بوده و به همین دلیل 6 ماه ضمانت به این کفش اختصاص یافته است.

مشخصات اصلی کفش ایمنی گارد در این مقاله درج شده است.

آیا در خرید کفش ایمنی گارد فاکتور رسمی هم زده می‌شود؟

مشتریان زیادی وجود دارند که برای خرید عمده کفش ایمنی خواستار فاکتور رسمی هستند. در واقع فاکتور رسمی معتبرترین فاکتور فروش است که توسط شرکت های مختلفی برای مشتریان صادر می‌شود.

فاکتوری که برای مشتریان صادر می‌شود به دو صورت رسمی و غیر رسمی است. تفاوت این دو مدل فاکتور در این است که در نوع رسمی علاوه بر مبلغ کالا، ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده نیز به مبلغ کل افزوده خواهد شد. ما امکان صدور هر دو مدل فاکتور را داریم؛ بنابراین اگر شما برای خرید عمده کفش ایمنی گارد تک دانسیته به فاکتور رسمی نیازمندید می‌توانید به کارشناسان فروش مجموعه اطلاع دهید تا فاکتور فروش رسمی را برای شما ارسال کند.

شما می‌توانید با دریافت فاکتور رسمی با خیالی راحت‌تر خریدتان را پیش ببرید. فقط باید در نظر داشته باشید که نه درصد به مبلغ کل سفارش شما افزوده خواهد شد.

خرید عمده کفش ساق کوتاه ایمنی گاد تک از شرکت رودین

نحوه سفارش تولید عمده کفش ایمنی گارد ساق کوتاه

شما باید بدانید که کفش ایمنی گارد تک داسیته سفارشی است. یعنی به این صورت است که کفش ایمنی ساق کوتاه گارد توسط کارخانجات مختلفی در تعداد بالا سفارش داده می شود. به همین دلیل موجودی این کفش مانند کفش های ایمنی دیگری مثل مدل اونگارد تک دانسیته همیشه جور نیست.

معمولا این کفش در انبار کارخانه دپو نمی شود. در واقع هنگامی که شما قصد خرید عمده این کفش را دارید باید سفارش تولید را ثبت کنید تا پس از به تولید رسیدن کفش ها در تعدادی که می خواهید سفارشتان برای شما ارسال شود. البته احتمال دارد این کفش ایمنی از تولیدات قبل در انبار کارخانه موجود باشد که در صورت موجود بودن طبق صورت سفارش شما این کفش ها برای شما ارسال می شود.

پس برای خرید عمده این کفش ابتدا با ما ارتبای بگیرید و صورت سفارش خود را برای ما ارسال کنید تا موجودی انبار چک شود. اگر موجودی تکمیل نبود در صورت تمایل می توانید نسبت به ثبت سفارش تولید اقدام کنید. اگر تعداد در خواستی شما بالا باشد این کفش ها در سریعترین زمان به تولید خواهد رسید تا به شما تحویل داده شود.

ارتباط گرفتن با ما را به تاخیر نیندازید تا در صورتی که نیاز به تولید بود، زمان کمتری را برای تحویل این کفش ایمنی صبر کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.