فروش عمده کفش ایمنی اونگارد tpu به قیمت کارخانه

توجه کنید! اینجا کفش ایمنی اونگارد tpu رو از کارخانه مستقیم بخر. چطوری؟! با یک تماس! قیمت کارخانه رو بگیر و صورت بده تا برات ارسال بشه.

فروش عمده کفش ایمنی اونگارد tpu به قیمت کارخانه تولید کننده

شرکت فروش کفش ایمنی اونگارد tpu

زیره tpu جزو مقاوم‌ترین زیره‌ها در برابر اسید و روغن می‌باشد. با اینکه قیمت کفش را بالاتر می‌برد ولی قطعاً ارزش خرید دارد. کفش ایمنی اونگارد در زیره‌های مختلفی به تولید رسیده که یکی از پرفروش‌ترین‌های آن زیره تی پی یو است.

پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید در تعداد خیلی بالا دارید و تا به حال با کفش ایمنی که زیره تی پی یو داشته کار نکرده‌اید و خرید این مدل کفش را نداشته‌اید، نمونه فیزیکی آن را ببینید. چگونه!؟ شرکت ما این امکان را با مشتری می‌دهد که درخواست نمونه بدهد.

قطعاً نمونه این کفش را که گرفتید، واحد hse شرکت شما تایید خواهد داد. ولی اگر باز هم حساسیت بسیار بالایی دارید می‌توانید یک الی دو هفته در پای یک کارگر آن را تست کنید. اگر جوابگوی کار شما بود آنگاه می‌توانید با خیال راحت خرید عمده کفش ایمنی اونگارد tpu را انجام دهید.

فروش اونگارد tpu فقط بصورت عمده و بالای 50 جفت صورت میگیرد.

قیمت اصلی کفش ایمنی اونگارد tpu در خرید عمده

اگر همکار هستید و برای فروشگاه خود کفش ایمنی اونگارد تی پی یو را می‌خواهید، بدانید که شرکت پادکس دارای لیست همکاری و شرکتی می‌باشد و این برای همکار بسیار عالی است.

ما این کار را کرده‌ایم تا اگر حتی همکار هم بخواهد به صورت واسطه به شرکت‌ها بفروشد، بتواند به قیمت کارخانه فروش انجام دهد. اگر می‌خواهید از قیمت همکاری آگاه شوید، حتماً از مدیریت فروش شرکت بصورت مستقیم ارتباط بگیرید.

ویژگی کفش ایمنی با زیره تی پی یو چیست؟

ویژگی اصلی این کفش این است که دارای استاندارد ملی ایران بوده و علاوه بر این مورد دارای تأییدیه وزارت کار می‌باشد. البته این موارد که گفته شد در رابطه با خود کفش ایمنی نبود و مزایای این کفش بود.

ویژگی خود کفش این است که جزو پرفروش‌ترین‌های بازار بوده و در برابر کیفیتی که دارد، قیمت بسیار مناسبی را دارا می‌باشد. در مراحل تولید این کفش سعی شده تا بیشترین دقت انجام گیرد و از کیفیت مواد اولیه درجه یکی استفاده شود.

زیره tpu کفش اونگارد مقاومت بالایی در برابر شکنندگی دارد.

خرید عمده کفش ایمنی اونگارد تی پی یو از پادکس

سوال بسیار مهمی است که آیا من از این شرکت اگر بخواهم خرید این مدل کفش ایمنی را انجام دهم آیا جنس از کارخانه برای من ارسال می‌شود؟ قطعاً بله! سیستم این شرکت این است که جنس مستقیم و به قیمت کارخانه برای مشتری ارسال می‌شود.

یعنی در صورت درخواست، فاکتور رسمی هم زده می‌شود؟! بله فاکتور رسمی هم برای شما ارائه خواهد شد.

مزیت های زیره tpu در کفش ایمنی اونگارد

از مزیت‌های این زیره در بالا هم گفته شد ولی بدانید که عمر این زیره بسیار بالا است. حتی اگر محیط روغنی و اسیدی هم نداشته باشید، می‌توانید از این کفش استفاده کنید. این کفش را اکثر کارخانجات و صنایع برای عمر زیادی که دارد خریداری می‌کنند.

اکنون که این مقاله را مطالعه کردید قطعاً می‌دانید که این کفش برای خرید یک گزینه بسیار عالی و بی‌نظیر است. پس خرید کفش ایمنی اونگارد tpu به قیمت کارخانه را از شرکت ما انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.