فروش کفش ایمنی پیشرو به قیمت کارخانه

فروش کفش ایمنی پیشرو به قیمت کارخانه تولید کننده!! این بهترین فرصت برای خرید این کفش به صورت عمده می‌باشد. حتما این مقاله را مطالعه کنید.

با ما کفش ایمنی پیشرو را از کارخانه به قیمت لیست خریداری کنید.

خرید کفش ایمنی پیشرو از کارخانه

آیا می‌دانید که می‌توانید کفش ایمنی پیشرو را به صورت مستقیم از تولید کننده و به قیمت تولید خریداری کنید؟! معمولاً شرکت‌ ها و کارخانجات هم علاقه دارند تا به صورت مستقیم از تولید کننده کفش‌های ایمنی خودشان را خریداری کنند. ما با استفاده از شناخت این نیاز بر آن شدیم تا پخش بدون واسطه و مستقیم کفش ایمنی پیشرو از کارخانه را در دست بگیریم.

فروشگاه‌ ها و شرکت‌ های زیادی فروش کفش ایمنی پیشرو را انجام می‌دهند زیرا این کفش، جزو کفش‌های پرفروش در بازار می‌باشد. علاوه بر پرفروش بودن، دارای کیفیت و قیمت بسیار مناسبی است. مهم است که کدام یک می‌تواند به قیمت لیست کارخانه این کفش را بفروشد!.

گروه شرکت‌ های رودین با ارائه این مقاله سعی در این دارد، به مشتری اعلام کند که بزرگ‌ترین مرکز پخش بدون واسطه کفش ایمنی پیشرو در کشور ایران می‌باشد. شما هم می‌توانید همکاری خود را با این شرکت آغاز کنید و خرید کفش ایمنی پیشرو را همین الان انجام دهید.

فروش کفش ایمنی پیشرو به قیمت عمده

کفش ایمنی پیشرو علاوه بر کیفیت و قیمت مناسب رقابتی که در بازار دارد، دارای ظاهر بسیار مناسبی هم می‌باشد. کفش‌هایی که در رنج قیمت پیشرو به فروش می‌رسند دارای ظواهر معمولی هستند که خریداران کمتری هم دارند. ولی این کفش بسیار خاص است و یکی از دلایل مهم فروش بالای این کفش ظاهرش است.

اگر تعداد تیراژ بسیار بالایی درخواست داشته باشید، بار شما مستقیم از کارخانه ارسال خواهد شد. اگر تعداد معمولی سفارش داشته باشید، ارسال از انبار دپوی تهران انجام می‌شود. این انبار در گمرک و هلال احمر تهران مستقر می‌باشد. البته قیمت‌ها هیچ تفاوتی با هم ندارند.

قیمت عمده کفش ایمنی پیشرو زمانی تفاوت پیدا می‌کند که تعداد شما بالای ۵۰۰ جفت باشد. در این مواقع به دلیل اینکه در ساختار ما تخفیفات حجمی هم وجود دارد، قیمت فروش کفش ایمنی پیشرو بسیار کاهش پیدا کرده و چند درصد برای شما تخفیف در نظر گرفته خواهد شد.

قیمت عمده کفش ایمنی پیشرو

کفش ایمنی مدل پیشرو از لحاظ قیمتی مناسب بوده و تبدیل به یکی از پر فروش ترین کفش های موجود در مجموعه ما شده است. کفش های مختلفی از لحاظ قیمت با پیشرو در یک رده هستند اما اگر از لحاظ کیفیتی هم آن ها را بسنجیم در نهایت کفش ایمنی پیشرو انتخاب اول خواهد بود.

در فروش کفش ایمنی پیشرو بصورت عمده توسط ما، تخفیف بر روی تعداد بالا اعمال می شود. یعنی به عنوان مثال اگر سفارش شما بالای ۵۰۰ جفت است می توانید با کارشناس ما جهت تخفیف و قیمت نهایی آن صحبت کنید. البته توجه داشته باشید که این تخفیفات با بالا رفتن تعداد سفارش شما بیشتر خواهد شد و در نتیجه با قیمتی بسیار مناسب تر می توانید این کفش را بخرید.

در صورتی که اکنون این کفش در اولویت خرید شماست باید قیمت آن را مورد مقایسه قرار دهید. برای اطلاع از قیمت عمده کفش ایمنی پیشرو می توانید با ما تماس و ارتباط بگیرید. قطعا قیمت این کفش متناسب با کیفیتش تعیین شده و برای مشتریان راضی کننده است.

مشخصات فنی کفش ایمنی پیشرو

کفش ایمنی پیشرو تولید تبریز می‌باشد و در رویه این کفش از چرم طبیعی گاوی مرغوب تبریز استفاده شده است. کفش‌ ایمنی هایی که از چرم ضعیف و اشبالت در تولید آنها استفاده می‌شود، دارای عمر بسیار پایینی هستند. ضخامت رویه کفش ایمنی پیشرو بسیار مناسب است.

کفش ایمنی پیشرو دارای زیره پی یو PU می‌باشد که مناسب در برابر لغزش، سایش و مواد نفتی است. جنس زیره این کفش بسیار مناسب و با دوام است. پیشنهاد می‌دهیم که این کفش را به جهت استفاده از در کارخانه و کارگاه‌ های تولیدی استفاده نمایید. خرید این کفش ایمنی به قیمت کارخانه در شرکت صنعتی رودین امکان پذیر است.

بیشترین چیزی که در کفش ایمنی اهمیت دارد زیره و رویه آن است. که کفش ایمنی پیشرو در این دو مورد از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. این موضوع باعث شده که اکثر تولیدکنندگان و کارخانجات که به دنبال خرید کفش ایمنی استاندارد و مناسب هستند، به سمت خرید این کفش روی آورند.

تولید کننده کفش ایمنی پیشرو محصولات خود را جهت فروش عمده به شرکت رودین میدهد.

مرکز فروش کفش ایمنی پیشرو در تهران

بیشترین مراکز پخش کفش ایمنی در تهران مستقر هستند. برای همین شما می‌توانید هر کفش ایمنی خاصی را که مد نظرتان است از این مراکز، عمده بخرید. همچنین شما می‌توانید از بین چند پخش کننده قیمت یک کفش را بپرسید تا با بهترین قیمت موجود خریدتان را انجام دهید.

اولین و بزرگترین مرکز فروش کفش ایمنی پیشرو به صورت عمده در تهران متعلق به مجموعه ما می‌باشد. ما این کفش ایمنی را به سایر فروشگاه‌های تهران و سراسر کشور عرضه می‌کنیم. در کنار آن فروش مستقیم کفش ایمنی پیشرو را به کارخانجات مختلف سراسر کشور انجام می‌دهیم.

انبارهای ما در گمرک و هلال احمر واقع شدند و در انبار، کفش‌های ایمنی پیشرو به تعداد بالا موجود است. بنابراین شما می‌توانید به پایین‌ترین قیمت موجود در بازار خرید عمده این مدل از کفش ایمنی را انجام دهید. کافی است تعداد مورد نظر خودتان را به همراه سایزبندی برای کارشناس فروش ما ارسال کنید تا در صورت موجودی، خریدی خوب را برای خود رقم بزنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.