فروش کفش ایمنی 3M به قیمت کارخانه

فروش کفش ایمنی 3M به قیمت کارخانه را فقط شرکت های معتبر در کشور ایران انجام میدهند. کفش ایمنی مدل 3m یکی از پرفروش ترین مدل های کفش ایمنی در ایران بوده و در شرکت تجهیزات ایمنی رودین هم یکی از پرفروش ترین کفش ها می باشد که از کوچکترین کارگاه ها تا بزرگترین کارخانه ها از این کفش ایمنی استفاده می کنند. به نظر شما کدام شرکت کشور ایران این کفش ایمنی را تولید میکند؟

گروه صنعتی رودین، فروش کفش ایمنی 3M را در دو مدل برند انجام میدهد.

کارخانه تولیدی کفش ایمنی 3M

استفاده از چرم طبیعی با کیفیت در تولید کفش ایمنی 3M باعث شد تا کارخانه تولید کننده این کفش رشد کند و به جایگاه بسیار خوبی در کشور ایران برسد. در حال حاضر دو کارخانه در کشور ایران تولید کفش ایمنی تری ام را انجام می دهند و یکی از بزرگترین شرکت هایی که بصورت بدون واسطه و مستقیم فروش کفش ایمنی 3m را از کارخانه انجام می دهد، شرکت تجهیزات ایمنی رودین می باشد. این کفش به گونه ای طراحی شده که برای تمام کارهای صنعتی مناسب می باشد. پس می‌توانید با خیال راحت و آسوده خرید کفش ایمنی تری ام را انجام دهید.

نام دو کارخانه ای که از آن یاد کردیم، کارخانه کفش ایمنی یحیی و کارخانه کفش ایمنی ایمن پا می باشد که در تولید کفش 3M با هم رقابت سرسختانه ای دارند و هر دو مدل آن بسیار پرفروش می باشد و بی عیب و نقص است. در ادامه این مقاله در رابطه با این دو کارخانه برای شما توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.برای مراجعه و خرید حضوری از کارخانه کفش ایمنی 3m با ما در تماس باشید.

فروش کفش ایمنی 3M یحیی

کارخانه گروه صنعتی یحیی توانسته تولید کفش ایمنی 3m را در بالاترین کیفیت انجام دهد. این کارخانه این کفش را به صورت تمام چرم تولید کرده است. گروه صنعتی یحیی سلامت پای افراد را اولویت کار خود می داند و به همین دلیل از مرغوب ترین مواد اولیه در تولید این نوع کفش استفاده کرده است.

مشخصات و ویژگی های این کفش این است که سرپنجه فولادی در تولید آن استفاده شده که انگشتان پای افراد را می تواند در برابر ۲۰۰ ژول انرژی و نیروی فشردگی حداقل ۱۵ کیلو نیوتن محافظت کند. این کارخانه تولید کننده به این مدل کفش، مدل اقتصادی می گوید زیرا از چرم طبیعی در تولید آن استفاده کرده و طول عمر کفش ایمنی به همین دلیل افزایش پیدا میکند. این کفش در برابر اسید، بنزین و روغن مقاومت دارد. کفی این کفش ایمنی از جنس pu تولید شده که به همین دلیل استحکام بسیار بالایی خواهد داشت.فروش کفش ایمنی 3M مدل یحیی را بصورت عمده انجام میدهیم.

خرید کفش ایمنی 3M ایمن پا

کارخانه کفش ایمنی ایمن پا هم مثل کفش ایمنی یحیی در تهران مستقر می باشد که باز هم شرکت تجهیزات ایمنی رودین با افتخار اعلام می کند که پخش بدون واسطه انواع محصولات ایمن پا را هم بر عهده گرفته و به قیمت کارخانه به تمامی مشتریان عرضه آن را انجام میدهد. کارایی و جنس کفش های ایمنی 3m مانند هم بوده فقط تفاوت هایی بین این کفش وجود دارد که در قسمت بعدی از مقاله به شما اعلام خواهیم کرد. برای خرید بدون واسطه کفش ایمنی از مرکز فروش کفش ایمنی 3m میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.قبل از خرید از مرکز فروش کفش ایمنی 3M به جزئیات کفش دقت نمایید.

تفاوت کفش ایمنی 3M یحیی و ایمن پا

به دلیل اینکه رقابت بسیار بالایی در بین این دو کارخانه وجود دارد و هر کارخانه سعی دارد تا محصول خود را با کیفیت تولید کند تا فروش بیشتری داشته باشد، هر دو کفش کیفیت خوبی را دارند ولی تفاوتهایی در بین آن دیده می‌شود. یکی از این تفاوت ها این است که کفش ایمنی 3M یحیی کاملاً تمام چرم بوده ولی کفش ایمنی ایمن پا تمام چرم نمی باشد و به همین دلیل قیمت ارزان تری نسبت به کفش یحیی دارد.

تا اینجا مدل یحیی بالاتر از ایمن پا قرار می گیرد ولی مزیتی که کفش ایمنی تری ام مدل ایمن پا دارد این است که دارای سرپنجه کامپوزیت بوده و کامپوزیت عایق جریان الکتریسیته و عایق حرارتی می باشد که این کفش را متمایز کرده است.

اگر به دنبال مرکز فروش کفش ایمنی 3M هستید و نمی دانید کدام یک را انتخاب کنید، شرکت‌ ما دارای کارشناسان با تخصصی در این زمینه است و می‌توانند شغل، کسب و کار و صنعت شما را بررسی کرده و طبقه شغل شما کفش ایمنی را به شما پیشنهاد دهند.تولید و فروش کفش ایمنی 3M مدل یحیی و مدل ایمن پا در ایران

قیمت عمده کفش ایمنی 3M

قیمت عمده کفش ایمنی 3m در شرکت تجهیزات ایمنی رودین بسیار ارزان تر از قیمت عمده فروشی ها می باشد زیرا این شرکت استراتژی بسیار خاص و بی نظیری را به کار برده که هزینه هایی را کسر می کند و به همین دلیل قیمت کارخانه را به مشتریان خود ارائه میدهد. شما دیگر نیازی نیست که برای خرید هر مدل کفش به شرکت های سازنده آن مراجعه کنید زیرا شرکت تجهیزات ایمنی رودین فروش کفش ایمنی 3m را به صورت مستقیم و به قیمت کارخانه انجام می دهد و قیمت عمده این شرکت در حال حاضر حدود ۳۰ هزار تومان با بازار تفاوت دارد.قیمت عمده کفش ایمنی را از مرکز فروش کفش ایمنی 3M دریافت کنید.

خرید اینترنتی کفش ایمنی 3M

سوالی برای همه کاربران پیش آمده که آیا من میتوانم برای کارگاه و فروشگاه خود به صورت عمده از مرکز فروش کفش ایمنی 3m خرید اینترنتی انجام دهم؟ بله! یکی از استراتژی هایی که شرکت ما به کاربرد این است که مشتریان می توانند به صورت غیرحضوری سفارشات خود را ثبت نمایند و ما ارسال را به دستور مشتری با باربری، اتوبوس یا پست انجام می‌دهیم.

به لطف خداوند هیچ محدودیتی در شرکت ما از این موارد وجود ندارد و ما در خدمت مشتریان عزیز هستیم. هر سفارشی در هر تعدادی که داشته باشید، آن را ثبت میکنیم و سعی می کنیم در سریعترین زمان ممکن به دست شما مشتریان در هر کجای کشور ایران که باشید برسانیم.سایت خرید اینترنتی را شرکت فروش کفش ایمنی 3M راه اندازی کرده است.

تولید و فروش عمده کفش ایمنی 3M

شرکت ما علاوه بر پخش در سراسر کشور ایران، در بازارهای بین‌المللی هم فعالیت داشته و صادرات را به کشورهای مختلف دنیا انجام می دهد به همین دلیل اعتبار بسیار بالایی در بین کارخانجات داشته است و امروزه یکی از مراکز فروش کفش ایمنی 3M به صورت عمده در کشور ایران محاسبه می‌شود.

این شرکت با برند های دیگر همکاری میکند و خودش هم تولید کننده کفش ایمنی میباشد و گستردگی بسیار زیادی دارد که میتوانید به راحتی کفش ایمنی مورد نظر خودتان را بیابید و خرید آن را در سریعترین زمان ممکن انجام دهید.

خبر خوشی برای شما مشتریان عزیز داریم!! شرکت تجهیزات ایمنی رودین پا به عرصه تولید نهاده و مدلی را به نام کفش ایمنی پلاس تولید کرده که همان کفش ایمنی 3m می باشد. شما می توانید خرید این مدل کفش ایمنی را با قیمت ارزان تر و با کیفیت بالا تر از شرکت ما به انجام برسانید.خرید کفش ایمنی تری ام

خرید کفش ایمنی تری ام

کفش معروفی که در این چند سال مورد استفاده کارخانجات معتبر ایران قرار گرفت و همه از کیفیت آن راضی بودند، تری ام میباشد. خرید کفش ایمنی تری ام مدل یحیی و مدل ایمن پا را میتوانید از گروه صنعتی رودین مطابق با قیمت کارخانه خریداری کنید.
در این شرکت همیشه موجودی کفشها بالا است و شما میتوانید در سریعترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کرده. و بار برای شما ارسال شود اگر هم موجود نبود سریعاً برای تولید اقدام خواهد شد.
در مرکز فروش کفش ایمنی 3M هر دو مدل موجودی انبار میباشد و شما میتوانید اقدام به خرید کنید.فروش عمده کفش ایمنی تری ام

فروش عمده کفش ایمنی تری ام

طبیعتاً کارخانجات و کارگاهها کفش ایمنی تری ام را به صورت عمده خریداری میکنند. و رسالت اصلی تجهیزات ایمنی رودین هم فروش عمده کفش ایمنی تری ام به کارخانجات و کارگاه های کشور عزیزمان ایران میباشد.
به دلیل اینکه در اینترنت، مشتریان عمده و تکی هستند، ما علاوه بر درخواست های عمده، درخواست های تکی بسیار زیادی داریم.
به همین دلیل در جلسه هیئت مدیره شرکت مبنا بر این شد که سفارشگیری مشتریان تکی هم از این به بعد مجاز میباشد.
پس با این توضیحات، فروش کفش ایمنی تری ام در تجهیزات ایمنی رودین به صورت عمده انجام میشده. ولی جدیداً به دلیل درخواستهای مکرر مشتریان، سفارش های تکی هم قابل ثبت است.قیمت کفش ایمنی تری ام

قیمت کفش ایمنی تری ام

قیمت کفش ایمنی تری ام یحیی و ایمن پا را میتوانید از شرکت تجهیزات ایمنی رودین دریافت کنید. نرخ کفش در بازه های زمانی مختلف تغییر میکند. به عنوان مثال در بعضی از موارد بوده که کفش ایمنی یحیی گران بوده ولی بعد از گذشت چند ماه همین کفش ایمنی یحیی ارزانتر از ایمن پا به فروش رسیده است.
پس نمیشود تعیین کرد قیمت کدام یک مناسب تر است. بر اساس نوسانات قیمت ها کاملاً با هم تفاوت پیدا میکند. و به دلیل رقابتی که بین این دو شرکت صورت گرفته سعی میکنند در فروش کفش ایمنی 3M، قیمت بسیار مناسبی به مشتری ارائه کنند.کفش ایمنی یحیی تری ام

کفش ایمنی یحیی تری ام

یحیی جزو اولین شرکتهایی بود که مدل تری ام را به ثبت و تولید رساند و در بازار عرضه کرد. و ایمن پا هم جزو اولین ها بود ولی بعد از این دو شرکت، شرکت هایی بودند. به خصوص در تبریز که از کفش ایمنی تری ام کپی گرفته و همانند این مدل را به تولید رسانده اند.
البته از لحاظ کیفیتی مدل یحیی و ایمن پا از همه با کیفیتتر و استانداردتر است. بدانید که مرکز فروش کفش ایمنی 3M مدل یحیی به سایزبندی شما اهمیت بسیار زیادی میدهد. زیرا موجودیها به صورت سیستمی ثبت شده و میتوان به شما به صورت سایز بندی دقیق اعلام موجودی کرد.کفش ایمنی تری ام ایمن پا

کفش ایمنی تری ام ایمن پا

در ادامه مبحث قبلی میخواهیم در مورد برند دوم که ایمن پا باشد توضیحاتی را بیان کنیم. کفش ایمنی تری ام ایمن پا در چند پارت ظاهرش به روز رسانی شد. در حال حاضر دارای ظاهری بسیار شکیل و مناسب و مخصوص کار است.

دقیقاً در فروش کفش ایمنی تری ام مدل ایمن پا هم سایر بندی دارای اولویتها برای سفارش میباشد. زیرا اگر مشتری اول واریزی انجام دهد و سفارش فوری داشته باشد، شاید موجودی انبار دقیق مطابق سفارش این مشتری نباشد و شرمندگی ایجاد شود.
پس اول سایزبندی از مشتری دریافت میشود و اگر موجود بود به مقصد ارسال شده. و اگر موجود نباشد، طبق خواسته مشتری برای تولید ارجاع داده خواهد شد.

کفش ایمنی تری ام یحیی زیر قیمت کارخانه

با استراتژی قدرتمند شرکت ایمنی رودین، ادعای این را داریم که می‌توانیم زیر قیمت کارخانه، کفش ایمنی سوپر تری ام یحیی را برای شرکت‌ها و حتی همکاران عرضه کنیم. برای اعتماد به این موضوع اول لیست قیمت کفش ایمنی تری ام را از شرکت یحیی بگیرید.

حالا که به قیمت کارخانه رسیده‌اید، می‌توانید لیست قیمت شرکت رودین را هم دریافت کنید. بعضی از مواقع تخفیف‌ های بسیار بالایی شامل حال مشتریان می‌شود. به عنوان مثال در حال حاضر حدوداً ۶۰ هزار تومان ارزان تر از قیمت کارخانه این کفش ارائه می‌شود.

آیا تا به حال مرکزی با این قدرت دیده‌اید که بتواند با این مبلغ اختلاف از کارخانه کفش ایمنی را به شما ارائه دهد؟!! پس فرصت بسیار بی‌نظیری که شامل حال شما شده را از دست ندهید. در فروش کفش ایمنی 3M سایز بندی‌ ها به دستور مشتری ارائه می‌شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.