قیمت عمده کفش ایمنی اونگارد دو دانسیته

قیمت عمده کفش ایمنی اونگارد دو دانسیته را در لیست قیمتی که از سمت کارشناسان ما ارائه می‌شود، باید چک کرد. در شرکت ما سعی شده قیمت‌ها همیشه ثابت باشد.

قیمت کفش ایمنی اونگارد دو دانسیته از تک دانسیته بالاتر است.

کفش ایمنی اونگارد دو دانسیته چیست؟

کفش ایمنی مدل اونگارد دودانسیته هیچ تفاوتی با مدل تک دانسیته از لحاظ کیفیت رویه و دیگر موارد ندارد. تنها تفاوت این کفش فقط زیره است. نه از لحاظ کیفیتی! فقط اینکه در اونگارد دودانسیته همانطور که از اسمش هم پیداست، یک لایه دیگر Pu به کفش اضافه شده است. این کفش سرسخت‌تر از مدل تک می‌باشد.

برای محیط‌ هایی توصیه می‌شود که دارای محیط خشک و معمولی هستند و همیشه مشکل شکست زیره دارند. و به دنبال کفش ایمنی هستند که دارای زیره قدرتمندی باشد. البته که خوشبختانه این کفش دارای ۶ ماه ضمانت شکست زیر هم هست. زیره این کفش تا زمانی که شش ماه گارانتی شامل حالش شود، به هر مشکلی که خورد می‌توانید به راحتی تعویض کنید.

توضیح دیگری در رابطه با این کفش ایمنی وجود ندارد. فقط اینکه بدانید قیمت عمده کفش ایمنی اونگارد دو دانسیته نسبت به مدل تک حدوداً ۷۰ هزار الی ۱۰۰ هزار تومان بسته به شرایط زمان بیشتر می‌باشد. چرا؟ دلیل اصلی، اضافه شدن یک لایه دیگر به زیره pu می‌باشد که قیمت آن را بالاتر برده است.

در این تصویر مشخصات فنی کفش ایمنی اونگارد دودانسیته را مشاهده میکنید.

قیمت عمده کفش ایمنی اونگارد دودانسیته

شرکت پادکس، تولید کننده کفش ایمنی اونگارد، بر روی مدل های اونگارد تک دانسیته و دو دانسیته که جزو با کیفیت ترین و محبوب ترین کفش های ایمنی این کارخانه است قیمت گذاری بسیار منصفانه ای را انجام داده است. به همین دلیل اونگارد جزو پرفروش ترین مدل کفش ایمنی این تولید کننده است.

طبیعتاً قیمت یک کفش ایمنی دو دانسیته بالاتر از کفش های ایمنی تک دانسیته است. زیرا این کفش ها با طراحی متفاوت دارای دو زیره می باشند در نهایت موجب بالاتر رفتن قیمت این کفش های ایمنی می شود. اما خوشبختانه اونگارد دو دانسیته با اینکه ظاهری بسیار زیبا داشته و از بهترین مواد اولیه تولید شده است، قیمت نجومی و بالایی ندارد. به دلیل رضایت همگانی و فروش بالا سیاست‌های کارخانه تولید کننده بر آن بوده که قیمت این کفش‌ها تا جایی که امکان دارد ثابت بماند تا رضایت حداکثری مشتریان کسب و حفظ شود.

وقتی این کفش را در کنار رقیبانش قرار دهید قطعاً و بدون شک اونگارد دو را انتخاب می کنید. چرا که قیمت عمده این کفش مناسب همه افرادی که نیازمند این کفش هستند می‌باشد. برای استعلام قیمت به روز عمده این کفش ایمنی و خرید به قیمت کارخانه با ما به صورت پیامی یا تلفنی در ارتباط باشید.

خرید عمده اونگارد دو دانسیته از کارخانه

کارخانه کفش ایمنی اونگارد در شهرک صنعتی نصیرآباد واقع در رباط کریم تهران مستقر می‌باشد. بیشترین کفشی که در این کارخانه به تولید می‌رسد، مدل تک دانسیته آن است. برند این کفش را قطعاً شنیده‌اید و می‌شناسید ولی به جهت اطلاعات بیشتر، با نام تجاری ایمن پاد پوشش و یا پادکس شناخته می‌شود.

کفش ایمنی اونگارد دو دانسیته کفش بسیار مقاوم و سرسختی می‌باشد. زیره این کفش دو لایه است. همین دو لایه بودن عمر آن را بشدت بالا برده است. اگر با مشکل شکست زیره مواجه هستید، این کفش بهترین انتخاب‌ است. علاوه بر مقاوم بودنش دارای ۶ ماه گارانتی است.

برای خرید عمده و بدون واسطه این کفش ایمنی قیمت مناسب، نیاز به مرکزی دارید که توان ارائه همیشگی این کفش را به قیمت کارخانه داشته باشد. ما با افتخار اعلام می‌کنیم که بزرگترین شرکت پخش کفش ایمنی اونگارد در ایران هستیم. مدل اونگارد با تمامی زیره ها قابلیت سفارش عمده دارد.

مرکز فروش کفش اونگارد دو دانسیته

فروش کفش ایمنی اونگارد، چه تک دانسیته باشد چه دو دانسیته فقط بصورت کلی انجام می‌شود. فروشگاه ها می‌توانند کارتنی سفارش دهند و شرکت ها هم امکان سفارش سایز بندی دارند‌. ما همه جوره در خدمت مشتریان این کفش و دیگر کفش های پادکس هستیم.

تلاش کرده ایم تا بهترین قیمت را به مشتری عرضه کنیم تا به راحتی و بدون دردسر لذت خرید بدون واسطه اونگارد دو دانسیته را تجربه کنند. اونگارد را بصورت سفارشی هم میتوانیم تولید کنیم. به عنوان مثال شما در تعدادبالای ۱۰۰۰ جفت اگر بخواهید که زبانه کفش با لوگوی شما تولید شود، این امکان وجود دارد.

اگر بخواهید نمایندگی فروش این کفش را دریافت کنید، نیاز به شرایط خاصی است. به عنوان مثال در اولین مورد شما باید فروشتان را به ما ثابت کنید!. یعنی چند پارت بدون دریافت نمایندگی، خرید کفش ایمنی اونگارد دو را عمده و در تعداد بالا انجام دهید‌. بعد می‌توانیم برای اخذ نمایندگی شما را به مدیر نمایندگان شرکت ارجاع دهیم.

زیره کفش ایمنی اونگارد بسیار مقاومت بالایی دارد 6 ماه ضمانت شده است.

آیا کفش ایمنی اونگارد دو دانسیته را می‌توان به صورت چکی خرید کرد؟!

شرایط خرید به صورت چکی در شرکت تجهیزات ایمنی پادکس کمی خاص می‌باشد. با اشخاص حقیقی اصلاً به صورت چکی همکاری نخواهیم داشت. فقط با شرکت‌ ها با شرایط فاکتور رسمی می‌توانیم چک را هم قبول کنیم. اگر شرکتی درخواست داشته باشد که پرداخت به صورت چکی باشد ولی فاکتور را غیر رسمی ارائه کنید هم شرایط همکاری وجود ندارد.

فقط همان یک راه فاکتور رسمی برای شرکت‌ های ثبت شده و اینکه البته چکی که نوشته می‌شود هم باید به نام شرکت باشد!. در مدل‌های دیگر فقط به صورت نقدی همکاری داریم. پیشنهاد می‌کنیم که همیشه نقدی خریداری کنید زیرا دردسر خرید چکی را ندارد. اگر کاملا متوجه نشده‌اید، می‌توانید با کارشناسان مالی شرکت و یا فروش تماس بگیرید تا اطلاعات کامل ارائه شود.

قیمت کفش ایمنی اونگارد دو دانسیته در خرید چکی با نقدی هیچ تفاوتی نخواهد کرد. برای خرید این کفش همین الان می‌توانید با ما ارتباط بگیرید. ما سعی در جلب رضایت مشتریان داشته‌ایم و در حال حاضر هم بیشترین تلاش ما رضایت شما مشتری عزیز می‌باشد. خرید شما می‌تواند به صورت جور باشد یا به صورت سایز بندی هم سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.