قیمت چکمه پلاستیکی صادقی + سفید و مشکی

قیمت چکمه پلاستیکی صادقی براساس رنگ تغییر میکند. مثلا قیمت چکمه ساق بلند سفید با ساق بلند مشکی تفاوت دارد. شناخت یک محیط که شخص بنا است در آن فعالیت کند ، اهمیت بسیار بالایی دارد. همین‌طور هر شغل اقتضایی را می‌طلبد و ملزومات و تجهیزاتی که در هر شغل استفاده می‌گردد، با شغلی دیگر دارای تفاوت است.استعلام قیمت چکمه پلاستیکی صادقی سفید از گروه تولیدی ماناپا

دانلود لیست قیمت چکمه پلاستیکی صادقی

بهترین گزینه برای استفاده و محافظت از پا در محیط‌ های دارای رطوبت، چکمه‌ پلاستیکی می‌باشد. توجه کردن به نوع متریال مصرفی و استفاده شده در تولید چکمه، برای انتخاب چکمه پلاستیکی ایده آل اهمیت بسیار بالایی دارد.
بهره گیری از مواد پلاستیکی کهنه‌ پی وی سی که در تولید چکمه پلاستیکی به کار می‌روند، قادر است به ارائه یک محصول با کیفیت با دوامی پایین منجر شود. به منظور استعلام لیست قیمت چکمه پلاستیکی صادقی، می‌بایست تماس بگیرید؛ چرا که نوسانات قیمتی وجود دارد.دانلود لیست قیمت چکمه پلاستیکی صادقی از سایت

قیمت چکمه صادقی ساق کوتاه

استفاده از مواد لاستیکی نو ( پی وی سی ) موجب بالا رفتن طول عمر و دوام انواع چکمه پلاستیکی می‌شود. چکمه ساق کوتاه صادقی، با بهره گیری از مواد نو تولید می‌شود و با ظاهر مناسب و زیبایی که دارد، در مشاغلی مانند کشاورزی، باغبانی، آشپزخانه‌ها، کشتارگاه‌ ها و کترینگ‌ها و … کاربرد زیادی دارد.
این نوع چکمه در مقابل روغن و آب بسیار مقام بوده و از جنس رویه لاستیکی تولید می‌شود. همچنین دارای ساقی به ارتفاع 30 سانتی‌ متر می‌باشد که برای دیدن لیست قیمت چکمه پلاستیکی صادقی از نوع ساق کوتاه، باید با راه‌ های ارتباطی ما در تماس باشید.قیمت چکمه پلاستیکی صادقی ساق کوتاه مشکی و ساق کوتاه سفید

خرید چکمه صادقی ساق بلند

بهره گیری از چکمه ساق بلند، بهترین گزینه برای حفاظت از پا در محیط‌های دارای رطوبت می‌باشد؛ چرا که در برابر نفوذ مایعات و آب به درون چکمه مقاوم است. ارتفاع این محصول 40 سانتی‌متر بوده که می‌تواند از قسمت بالای مچ پای فرد در زمان کار کردن محافظت کند.
این محصول برا برابر اسید محیط قلیایی، روغن لغزش و بنزین و الکتریسیته مقاوم بوده و و برای کار در شغل‌ های مرطوب و گل آلود مناسب است.

پیشنهاد ما اینست که مقاله فروش چکمه پلاستیکی ساق کوتاه را هم مطالعه کنید.

برای خرید چکمه صادقی ساق بلند و همین‌طور دیدن لیست قیمت چکمه پلاستیکی صادقی ، می‌بایست با راه‌های ارتباطی رودین در ارتباط باشید تا از قیمت‌های روز اطلاع پیدا کنید.خرید و قیمت چکمه پلاستیکی صادقی ساق بلند مشکی و ساق بلند سفید

فروش چکمه پلاستیکی صادقی سفید

تشخیص این مسئله که در تولید یک چکمه از مواد کهنه یا نو استفاده شده یا خیر، کار آسانی نیست؛ ولیکن خوشبختانه در ایران چندین تولیدکننده معتبر به تولید انواع چکمه لاستیکی اقدام کرده‌اند که محصولات آن‌ها از سطح کیفی خوبی برخوردارند و با خیالی راحت می‌توان به کیفیت و دوام آن‌ها اطمینان نمود.
برند صادقی یکی از برندهای آشنا و با سابقه ایرانی است که در تولید انواع کفش‌های پلاستیکی از جمله چکمه لاستیکی فعالیت می‌کند. متاسفانه به دلیل نوسانات قیمتی بصورت روزانه یا هفتگی، نمی‌توانیم لیست قیمت چکمه پلاستیکی صادقی را در سایت برای شما عزیزان قرار دهیم و شما باید برای این مسئله تماس بگیرید.از کارشناسان فروش عمده چکمه میتوانید لیست قیمت چکمه پلاستیکی صادقی را دریافت کنید.

قیمت چکمه پلاستیکی صادقی مشکی

چکمه پلاستیکی صادقی در دو مدل بلند و کوتاه و در دو رنگ مشکی و سفید تولید می‌گردد. چکمه صادقی ساق بلند، در مصارف کشاورزی، بیمارستان،باغبانی، رستوران و آشپزخانه‌های صنعتی در مقابل اسیدها، محافظت خوبی دارد.
یکی از رایج‌ترین انواع لباس کار، چکمه‌های پلاستیکی هستند که در کشاورزی و خدمات عمومی و غیر تخصصی استفاده می‌شوند. اصولا این نوع چکمه‌ها با استفاده از پلاستیک نرم تولید شده و در اندازه‌های ساق کوتاه و ساق بلند به تولید می‌رسند.
برای دانستن لیست قیمت چکمه پلاستیکی صادقی به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و تماس بگیرید.قیمت چکمه پلاستیکی صادقی مشکی بسیار ارزان تر از سفید است.

آدرس کارخانه چکمه صادقی

چکمه‌های تولید شده صادقی در یک و دو رنگ با مواد پی وی سی، یکی از بهترین‌ ها در ایران می‌باشد. این چکمه‌ های پلاستیکی با استفاده از مواد نو و اصلی و داشتن لایه‌های داخلی از آسیب رساندن به پاها جلوگیری کرده و برای محیط‌های تولیدی، صنعتی، خانگی و کشاورزی بسیار مناسب می‌باشد.
برای خرید انواع چکمه‌ های صادقی بدون واسطه و همین‌ طور استعلام لیست قیمت چکمه پلاستیکی صادقی با شرکت تجهیزات ایمنی رودین تماس بگیرید.

کارخانه چکمه صادقی یکی از کارخانجات معروف تولید انواع چکمه پلاستیکی صادراتی در شهر قم است. قیمت چکمه پلاستیکی در این کارخانه ارزان است. جنس های بادوام و با کیفیت هم تولید میشود. تلاش این کارخانه برای صادرات بیشتر چکمه های پلاستیکی ایران است.

خرید عمده چکمه پلاستیکی صادقی را اگر از گروه صنعتی رودین انجام دهید، بار بصورت مستقیم از کارخانه و به قیمت کارخانه برای شما ارسال خواهد شد. اینگونه خرید کردن برای شما بسیار بهتر است زیرا میدانید که بصورت دست اول خرید را انجام میدهید.

شرکت رودین انواع چکمه صادقی را در رنگبندی مختلف جهت بازار داخل و صادرات موجود داشته. برای خرید این چکمه با مشاوران شرکت ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

2 پاسخ به “قیمت چکمه پلاستیکی صادقی + سفید و مشکی”

  1. رحمانی نیم‌رخ
    رحمانی

    با سلام برای خرید چکمه های پلاستیکی مزاحم شدم
    در ارومیه از کجا باید خریدی کنم وقیمت عمده چقدر هست

    1. admin نیم‌رخ
      admin

      عرض سلام و ادب
      جهت دریافت راهنمایی در این موضوع می توانید با مشاورین فروش شرکت تماس بگیرید.
      لیست قیمت توسط مشاوران فروش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
      با تشکر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.