نمایندگی کفش ایمنی پادکس در تهران + آدرس

در نمایندگی کفش ایمنی پادکس در تهران انواع مدل های کفش ایمنی اونگارد، آتلانتیس، گارد، ناتیلوس، کویر، کوهستان و غیره به فروش میرسد.شرکت اینترنتی فروش عمده کفش ایمنی پادکس در تهران

خرید کفش ایمنی اونگارد از کارخانه

از نمایندگی کفش ایمنی پادکس در تهران می توانید به راحتی انواع کفش ایمنی اونگارد را خریداری کنید.

اگر از مدل‌های موجود کفش ایمنی اطلاع ندارید باید به مدل های تک دانسیته و دو دانسیته، زیره TPU و زیره لاستیک و مدل‌های عایق برق این کفش و یا مدل پلاس که زیره آن قرمز می باشد اشاره کنیم.

به طور کلی برند پادکس با کفش ایمنی اونگارد شناخته شده است. هدف امروز ساختار گروه صنعتی رودین بر این است که خرید کفش ایمنی اونگارد مستقیم از کارخانه بصورت غیرحضوری انجام گردد. که به لطف خداوند این ساختار طراحی شده و امروز مشتریان زیادی از سراسر کشور به صورت غیرحضوری انواع کفش ایمنی را سفارش می دهند.خرید کفش ایمنی پادکس در تهران بصورت مستقیم از کارخانه

تفاوت کفش ایمنی اونگارد تک دانسیته با دو دانسیته

آیا میدانید فرقی کفش ایمنی تک دانسیته با دو دانسیته در چیست؟! به دلیل اینکه این سوال درصد بسیار بالایی از مشتریان است. بر آن شدیم که در این قسمت از مقاله اطلاعات کاملی در این رابطه به مشتریان عزیز ارائه دهیم.

یکی از مهمترین تفاوت های این دو زیره در عمر و قدرت زیره می باشد به طوریکه زیره دو دانسیته از زیره تک دانسیته بسیار قوی تر می باشد. و عمر بالاتری هم خواهد داشت ولی هر دو مدل تک دانسیته و دو دانسیته برای محیط های خشک و معمولی به تولید رسیده اند. که حتماً باید در خرید کفش ایمنی از نمایندگی کفش ایمنی پادکس در تهران به این موضوع دقت داشت.اونگارد تک و دو دانسیته در شرکت کفش ایمنی پادکس در تهران

پر فروش ترین کفش ایمنی نمایندگی کفش ایمنی پادکس در تهران

همان طور که در اولین قسمت از مقاله اشاره شد، هر جا نام پادکس را ببرید معمولاً به نام اونگارد شناخته شده است. و قطعا اگر نام پادکس را نبرید و نام اونگارد را ببرید، برند پادکس را خواهند شناخت.

با این تفاسیر پر فروش ترین کفش ایمنی نمایندگی کفش ایمنی پادکس در تهران مدل اونگارد میباشد. و در بین مدل‌های موجود اونگارد، مدل تک دانسیته از همه بیشتر فروش داشته و به سراسر کشور ایران ارسال شده است‌‌. مدل های تک دانسیته و دو دانسیته جهت محیط های معمولی و محیط های خشک و بعد از آن مدل های زیره TPU و زیره لاستیک یا رابر برای محیط های روغنی و اسیدی به تولید رسیده است.
کارخانجات و صنایعی که با محیط های خشک سروکار دارند نیاز نیست که کفش ایمنی مخصوص محیط های روغنی و اسیدی را خریداری کنند. زیرا هم قیمت بالاتری دارد و هم به کار آنها نخواهد آمد‌. برای همین است که مشاوره رایگان در اختیار تمام مشتریان عزیز قرار داده ایم تا بتوانند بهترین کفش مطابق با محیط شان را انتخاب کنند.
در قسمت بعد در رابطه با ارزان قیمت های پادکس اطلاعاتی به شما مشتریان عزیز ارائه خواهد شد.پر فروش ترین کفش مرکز نمایندگی کفش ایمنی پادکس در تهران

کفش ایمنی ارزان پادکس

به نظر شما برنده پادکس که تمامی کفش های خود را طبق استاندارد به تولید رسانده و همگی دارای تاییدیه وزارت کار می‌باشند و ۶ ماه ضمانت شکست زیر هم دارند دارای کفش ایمنی ارزان قیمت می باشد یا نه؟. این شرکت خوشبختانه همیشه تلاش دارد تا مدلهایی را طراحی کند که قیمت بسیار اقتصادی و مناسبی دارند تا بتواند فروش خود را چند برابر افزایش دهد. یکی از این مدل ها کفش ایمنی اکولوژیک است که ظاهر بسیار زیبایی دارد. و مدل دیگری به نام اکونومی بود که تولید آن متوقف شده و به جای این کفش، کفش های جدیدی در راه است. که توسط طراحان گروه صنعتی پادکس به طراحی رسیده و آماده عرضه در نمایندگی کفش ایمنی پادکس در تهران میباشد.کفش ایمنی ارزان در نمایندگی کفش ایمنی پادکس در تهران

لیست قیمت نمایندگی کفش ایمنی پادکس در تهران

از دیگر مدل‌های بالاتر از اونگارد می توانیم به آتلانتیس، ناتیلوس و بعد از آن به مدلهایی مانند لیدی لاین و کواترو و بعد آن گرانترین های پادکس مدل های کویر و کوهستان هستند که بسیار خاص و با کیفیت می باشند و جهت مهندسی قابل استفاده هستند.

در لیست قیمت کفش ایمنی پادکس می توانید تمامی این کفش ها را مشاهده کنید و سفارش دهید. در جریان باشید برای سفارش گیری اگر کفش ایمنی اونگارد را سفارش دهید، سفارش شما در کمترین زمان ممکن آماده خواهد شد. زیرا این کفش همیشه در روتین تولید کارخانه قرار دارد ولی اگر کفش های دیگر مانند کوهستان و یا کویر خواسته باشید سفارش دهید. مدت زمان بیشتری نسبت به اونگارد تولید آن طول خواهد کشید. به این نکته مهم قبل از خرید از نمایندگی کفش ایمنی پادکس در تهران دقت بسیار بالایی داشته باشید. البته کارشناسان فروش ما در هنگام خرید به شما حتماً این موارد مهم را اعلام خواهند کرد.

آدرس دفتر شرکت پادکس در تهران

اگر می‌خوای هیچ جلسه حضوری با مدیران شرکت پادکس داشته باشید می‌توانید با شرکت تجهیزات ایمنی رودین هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. کارخانه پادکس در داخل شهر تهران وجود ندارد ولی دفتر مرکزی شرکت ایمن پاد پوشش یا همان شرکت پادکس در حسن آباد می‌باشد. منطقه حسن آباد جزو مناطق معروف فروش تجهیزات ایمنی در تهران است.

به همین دلیل شرکت پادکس هم در این منطقه یک مرکز فروش بسیار بزرگ دارد. تمام نمونه‌های تولید شده شرکت پادکس در این دفتر وجود دارد. البته این شرکت جدیداً دفتر مذاکرات خودش را سهروردی شمالی راه اندازی کرده است. برای دریافت لوکیشن این دو مرکز با ما تماس بگیرید. به صورت غیرحضوری هم می‌توانید سفارشات عمده خود را ثبت کنید.

برای خرید کفش ایمنی پادکس در تهران باید به مراکزی مراجعه کنید که بتواند به قیمت کارخانه کفش‌های پادکس را به شما مشتریان عزیز عرضه کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.