کارخانه کفش ایمنی محشر تبریز

کارخانه کفش ایمنی محشر تولید انواع کفش ایمنی کاویان معمولی و عایق برق، کفش ایمنی اکو، بافتی دنیر و انواع کفش اداری را انجام می‌دهد.

شرکت کفش ایمنی محشر در تبریز فعالیت و تولید دارد.

لیست قیمت کفش ایمنی محشر تبریز

تولیدی کفش ایمنی محشر انواع مختلفی از کفش ایمنی عایق در برابر ضربه و عایق برق را به تولید رسانده است. این کفش‌های ایمنی در طرح‌های مختلفی تولید شده که اکثر افراد ظاهر زیبای آن را می‌پسندند.

کارخانه محشر کفش‌های ایمنی خود را متناسب با محیط‌های کاری مختلف طراحی کرده که از آنها می‌توان با خیالی راحت در فضای کار استفاده کرد. برخی از این کفش‌ها دارای محافظ سرپنجه فولادی و برخی دیگر دارای سرپنجه ضد برق کامپوزیت هستند. به طور کل تنوع خوبی در محصولات این کارخانه وجود دارد.

اگر می‌خواهید برای کارخانه یا کارگاه خود به صورت عمده کفش ایمنی را خریداری کنید که قیمت آن مناسب باشد، اولین پیشنهاد ما به شما کفش ایمنی محشر تبریز است. قیمت مدل‌های مختلف کفش ایمنی محشر بسیار مناسب و اقتصادی می باشد که به راحتی می توان گفت تمامی مشتریان قدرت خرید آن را دارند.

ما پخش انواع محصولات کارخانه کفش ایمنی محشر را به صورت مستقیم و با ارائه قیمت کارخانه به سراسر کشور انجام می‌دهیم. پس اگر شما می‌خواهید که این کفش‌ها را از خود تولیدی کفش ایمنی محشر و به قیمت لیست کارخانه انجام دهید، باید با ما ارتباط بگیرید. پس از اینکه قیمت‌ها را به شما اعلام کردیم متوجه خواهید شد که این کفش‌ها از لحاظ قیمتی بهترین گزینه برای خرید هستند.

با کیفیت ترین کفش ایمنی ارزان را از شرکت کفش ایمنی محشر بخرید.

آدرس کارخانه کفش ایمنی محشر تبریز

شرکت محشر در تبریز استقرار دارد ولی کفش‌های این شرکت در تمامی ایران توسط شرکت صنعتی رودین به فروش می‌رسد. در شرکت ما هیچ محدودیتی برای ارسال کفش ایمنی وجود ندارد. شما می‌توانید به صورت بدون واسطه و مستقیم از کارخانه کفش ایمنی محشر سفارشات عمده خود را توسط کارشناسان ما ثبت کنید.

اگر در تعداد بالایی کفش ایمنی محشر را می‌خواهید و می‌خواهید به صورت حضوری به کارخانه مراجعه کنید هم مشکلی نیست. البته شرکت محشر دارای دفتر مرکزی در تبریز هم می‌باشد که برای خرید می‌توانید به آنجا هم مراجعه کنید. در مراجعات حضوری باید هماهنگی‌ها حتماً از روز قبل انجام شود. پس هر زمان که قصد مراجعه به کارخانه داشتید حتماً به ما اطلاع دهید.

در دفتر فروش شرکت محلی به نام شورم یا نمایشگاه وجود دارد که تمامی تولیدات شرکت محشر در آنجا قرار داده شده است. شما می‌توانید از نزدیک آنها را ببینید و تست کنید. اگر درخواست نمونه دارید و امکان مراجعه حضوری نیست، ما می‌توانیم در هر کجای ایران که هستید برای شما نمونه کفش ایمنی را ارسال کنیم. مدل مد نظر خودتان را انتخاب کنید و به کارشناس فروش شرکت اعلام کنید تا هماهنگی‌ها جهت نمونه انجام شود.

کفش ایمنی کاویان ساق کوتاه محصولی از محشر است.

خرید کفش ایمنی کاویان ساق بلند محشر

مشخصات فنی کفش ایمنی کاویان ساق بلند محشر عبارتند از:

  • رویه: رویه این کفش از چرم طبیعی درجه یک گاوی تولید شده در تبریز استفاده شده است.
  • زیره: جنس زیره کفش کاویان از pu است.
  • سایز: بهترین سایزبندی را دارد و سایز های ۳۹ تا ۴۶ می‌توانند از این کفش استفاده کنند.
  • رنگ: رنگ چرم مشکی است و دوخت این کفش با قرمز و آبی می‌باشد که از لحاظ کیفیت تفاوت دارند.
  • گارانتی: ۶ ماه ضمانت شکست زیره بصورت کتبی

اگر دقت کرده باشید کفش ایمنی کاویان تبریز دو نوع می‌باشد:

  • کفش ایمنی کاویان معمولی: رنگ دوخت این کفش قرمز می‌باشد و تفاوت خاصی با کفش کاویان با کیفیت ندارد. تنها تفاوت این کفش را در قسمت بعدی خواهید دید.
  • کفش ایمنی کاویان A: رنگ دوخت این کفش آبی می‌باشد و به این دلیل جزو گرید A شده است که کفی این کفش کاملاً طبی می‌باشد و بسیار بهتر از مدل معمولی است.

کارخانه کفش ایمنی محشر تبریز پرفروش‌ترین کفش ایمنی که دارد، مدل کاویان است. به طور کلی این برند به نام کاویان شناخته شده است. قیمت دوخت آبی این کفش به دلیل کیفیت بالای آن بیشتر از مدل معمولی است‌. اگر می‌خواهید کفشی را تهیه کنید که به شما راحتی بدهد و عمر بالایی داشته باشد، کفش ایمنی کاویان A را خریداری کنید.

کفش ایمنی ساق بلند کاویان محشر جزو پر فروش ترین هاست.

فروش کفش ایمنی ساق کوتاه کاویان محشر

در میان محصولات کارخانه محشر یکی از مدل هایی که جای تعریف دارد پوتین یا کفش ایمنی کاویان است. این مدل به خوبی پا را در بر گرفته و از پا در برابر خطرات محیطی محافظت می کند.

ممکن است در استعلام قیمت کفش ایمنی کاویان محشر، دو قیمت مختلف به شما اعلام شود. شما باید بدانید که دلیل اعلام دو قیمت متفاوت در جنس رویه کفش نهفته است. زیرا کارخانه کفش ایمنی محشر مدل کاویان را با دو نوع جنس چرم تولید کرده که آن ها عبارتند از چرم اشبالت و چرم گاوی مرغوب. تفاوت قیمتی این دو مدل در تعداد بالا و عمده تقریبا ۴۰ هزار تومان تا ۵۰ هزار تومان هست. شما برای خرید عمده این کفش ایمنی می توانید با توجه به بودجه خود و همچنین متناسب با محیط کاری کارگران، کفش ایمنی کاویان را با رویه چرم گاوی یا اشبالت بخرید.

لازم به ذکر است که کفش ایمنی کاویان با سرپنجه فولادی به تولید رسیده است. سرپنجه فولادی به کار رفته در این کفش باعث مقاومت آن در برابر ضربات و مراقبت از پا در مقابل هر گونه خطرات مانند سقوط اشیا سنگین روی پا، می شود.

خرید این مدل از کفش های ایمنی محشر تبریز به قیمت کارخانه تنها در صورتی امکان پذیر است که با ما تماس بگیرید یا فرم قرار داده شده در سایت را پر کنید.

در کارخانه کفش ایمنی محشر تبریز از بهترین مواد اولیه در تولید استفاده میشود.

قیمت کفش ایمنی اکو محشر

یکی از پر فروش ترین کفش های ایمن محشر، مدل اکو می باشد. کفش ایمنی اکو در رنج قیمت متوسط و پایین قرار گرفته و به دلیل قیمت اقتصادی جزو کفش های پر فروش محشر شناخته شده است. کفش ایمنی اکو محشر به دو صورت ساق بلند و ساق کوتاه به تولید رسیده است. همین مزیت این کفش می تواند یکی از عوامل محبوبیت در بین مشتریان با سلایق مختلف باشد.

کارخانه کفش ایمنی محشر، رویه کفش اکو را با دو نوع چرم اشبالت و گاوی مرغوب تولید کرده است. در خرید این کفش اگر بدنبال دوام و ماندگاری بالاتری هستید پیشنهاد می کنیم مدلی را خریداری کنید که با چرم گاوی مرغوب تولید شده. در صمن باید توجه داشته باشید قیمت این مدل بیشتر خواهد بود. اما اگر می خواهید کمتر هزینه کنید کفش محشر اکو چرم اشبالت را بخرید.

مدل اکو با دو سرپنجه فولادی و کامپوزیت به تولید رسیده که شما می توانید با توجه به نیاز خود این کفش را برای فضای تولیدی خود به صورت عمده خریداری کنید.

در حال حاضر برای خرید عمده این مدل از کارخانه کفش ایمنی محشر باید از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید تا این کفش قیمت مناسب را به صورت مستقیم، عمده خریداری کنید.

خرید کفش ایمنی بافتی دنیر محشر

بعضی از مشاغل به گونه‌ای هستند که کارگران و پرسنل آنها باید کفش ایمنی سبک وزنی داشته باشند. کفش ایمنی بافتی دنیر محشر جزو دسته‌بندی کفش‌های ایمنی سبک حساب می‌شود. کارخانه کفش ایمنی محشر سعی کرده تا این کفش را در رنگ بندی زیبایی به بازار عرضه کند. برای دیدن دیگر مدل‌های این کفش با ما ارتباط داشته باشید.

معمولا مشتریان اولین سوالی که می‌پرسند در رابطه با قیمت کفش ایمنی دنیر است!. به دلیل اسپرت بودن این کفش و طراحی زیبای آن، قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های چرم دارد. این یک مسئله طبیعی است زیرا طراحی این کفش بسیار سخت‌تر از طراحی کفش ایمنی چرم می‌باشد.

معمولاً کفش‌های ایمنی بافتی با سرپنجه کامپوزیت به تولید می‌رسد. پس قطعاً کفش ایمنی دنیر محشر هم دارای سرپنجه کامپوزیت است. اگر می‌خواهید این کفش را با سرپنجه فولادی در تعداد بالا خریداری کنید امکان تولید آن را داریم. در این قسمت توضیحات این کفش هم به شما ارائه شد و برای خرید عمده کفش ایمنی محشر می‌توانید به کارشناسان ما پیام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.