کفش ایمنی فشار قوی عایق برق ۲۰ کیلو ولت

شرکت هایی که کفش ایمنی فشار قوی عایق برق ۲۰ کیلو ولت و ۱۸ کیلو ولت را درخواست دارند، بدون واسطه میتوانند از کارخانه خرید انجام دهند.

کفش های ایمنی عایق برق فشار قوی در شرکت رودین به تولید میرسد.

خرید کفش ایمنی عایق برق ۲۰ کیلو ولت

در کشور ایران کارخانجات و صنعت هایی وجود دارند که کارگران آن ها موظف به استفاده کفش ایمنی فشار قوی عایق برق هستند. منظور از کفش عایق برق فشارقوی این است که در برابر ۱۸ یا ۲۰ کیلو ولت برق، مقاومت بالایی نشان می‌دهد. به دلیل استفاده از مواد اولیه خاصی، قیمت بالاتری هم دارد.

معمولا در کشور ایران کفشی که تأییدیه دارد، توانسته تا ۱۸ کیلو ولت مقاومت داشته باشد. بنابراین اگر واقعا دنبال کفش ایمنی ۲۰ کیلو ولت هستید باید از تولیدات خارجی ها خریداری کنید. شرکت رودین خوشبختانه کفش ایمنی خارجی فشار قوی را از کشورهایی مانند ترکیه و دبی وارد می‌کند.

عکس و قیمت بروز ترین کفش های ایمنی که در برابر ۲۰ کیلو ولت برق مقاومت بالایی دارند را در پیام رسان های اجتماعی میتوانید از واحد فروش شرکت رودین دریافت کنید. پیشنهاد می‌دهیم در مرحله اول از تولیدات کشور ایران خرید کنید زیرا علاوه بر اینکه کیفیت مناسبی دارد، دارای قیمت بسیار عالی است.

قیمت مناسب ترین کفش ایمنی فشار قوی در کشور ایران

تولید کفش ایمنی عایق برق فشار قوی ۱۸ کیلو ولت

اگر جزو کسانی هستید که به دنبال مرکزی جهت خرید عمده کفش ایمنی عایق برق با فشار قوی هستید، برای شما خبر خوشحال کننده ای داریم. یک کارخانه موفق به تولید کفش ایمنی فشار قوی 18 کیلو ولت برای اولین بار در ایران شده است!.

این کفش ایمنی در سایز های مردانه یعنی 40 تا 45 به تولید رسیده و با بهترین قیمت ممکن در حال عرضه به بازار می باشد. قیمت این کفش ایمنی تخصصی عایق برق در مقایسه با کفش های ایمنی خارجی هم رده خود، از قیمت و کیفیت بهترین برخوردار است. دلیل آن به تولید رسیدن در داخل کشور می باشد زیرا دیگر هزینه های اضافی مانند هزینه های گمرک روی قیمت کفش تاثیر نمی گذارد. در ضمن این کفش با کیفیتی تولید شده که به راحتی قابل رقابت با برند های خارجی است.

خوشبختانه این کفش ها تاییدیه وزارت کار را دریافت کرده و شما با خیالی راحت می توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید. از آنجایی که کفش ایمنی عایق برق فشار قوی در ایران تنها توسط یک کارخانه به تولید می شود و مشتریان خاصی به دنبال این کفش ایمنی هستند، بهترین قیمت به مشتریان ارائه می شود تا بتوانند با هزینه ای پایین تر این کفش خاص را خریداری کنند.

شاید شما هم جزو خریداران این مدل کفش ایمنی باشید و تا کنون برای تهیه آن مجبور به پرداخت هزینه های بالایی شده باشید. اما از این تاریخ به بعد می توانید کفش ایمنی فشار قوی 18 کیلو ولت را عمده خریداری کنید. برای دریافت مشاوره رایگان جهت خرید و مشاهده تصاویر این کفش با تنها پخش کننده ان، گروه ایمنی رودین، ارتباط بگیرید.

خرید کفش ایمنی عایق برق فشار قوی با قیمت بسیار مناسب و رقابتی

فروش کفش ایمنی فشار قوی خارجی

کشور ترکیه در تولید کفش ایمنی عایق برق فشار قوی تأییدیه بر روی ۲۱ کیلو ولت دارد. شرکت ما از این کشور واردات مستقیم دارد. اگر شما می‌خواهید کفش ایمنی خارجی عایق برق فشار قوی را خریداری کنید، حتماً سفارش آن را ثبت کنید تا هر زمان بار از ترکیه خواسته باشد به سمت کشور بیاید، کفش های درخواستی شما هم ارسال شود.

کفش ایمنی خارجی از لحاظ قیمت با کفش ایمنی ایرانی اصلا قابل مقایسه نیست. بالا بودن قیمت کفش ایمنی خارجی فشار قوی علاوه بر هزینه های واردات، به مواد اولیه که از مرغوب‌ ترین‌ ها استفاده می‌شود بستگی دارد. به طور کلی کفش ایمنی خارجی از لحاظ کیفیت با کفش‌ های تولید داخل کشور اصلاً قابل مقایسه نیست.

معمولاً ابتدا که قیمت کفش ایمنی فشار قوی عایق برق خارجی را از کارشناسان شرکت دریافت کردید، بودجه خود را بررسی کنید. قیمت بالای کفش ها باعث میشود مشتری هزینه های کلانی بابت خرید کفش ایمنی بپردازد. در ادامه این مقاله در رابطه با کفشی صحبت می‌کنیم که وارداتی از ترکیه است. بسیار معروف می‌باشد و عکس تأییدیه‌ های آن را هم می‌توانیم برای شما ارسال کنیم. خرید این کفش را به شما توصیه می‌کنیم.

کفش ایمنی که عایق برق فشار قوی باشد باید بالای 20 کیلو ولت را مقاومت کند.

فروش کفش ایمنی Demir ترکیه ۲۱ کیلو ولت

کفش ایمنی عایق برق فشار قوی دمیر ترکیه که به انگلیسی demir است، جزو پرچم داران کفش ایمنی فشار قوی در جهان است. به دلیل اینکه این شرکت با کشور ایران بصورت مستقیم همکاری دارد، دارای قیمت‌های بسیار مناسبی است. البته باید دقت داشته باشید که از کدام تأمین کننده در حال خرید این نوع کفش ایمنی با کیفیت هستید.

آیا کفش ایمنی فشار قوی Demir ترکیه سندی برای این که در برای ۲۱ کیلو ولت برق محافظت میکند دارد؟! بله! سند آن آماده ارسال به شما در پیام رسان های اجتماعی است. این کفش ظاهر بسیار زیبا و اسپرتی دارد و علاوه بر آن تمام استاندارد های جهانی از لحاظ ایمنی را در کفش اعمال کرده است. تمام این توضیحات در برگه سند کفش وجود دارد.

اگر تعداد بالایی از کفش ایمنی دمیر را درخواست کنید، اول باید سفارش شما ثبت شود و تولید برسد و به صورت مستقیم از ترکیه برای کشور ایران ارسال شود. بعضی مواقع سفارش مشتریان موجود بوده و در بعضی از مواقع باید تولید گردد. اگر سفارش شما تولید شده نباشد باید حدوداً دو هفته را منتظر کفش بمانید.

کفش های عایق برق فشار قوی در شرکت صنعتی رودین موجود و قابل سفارش گیری است.

قیمت کفش عایق برق فشار قوی

مشخصات فنی کفش عایق برق فشار قوی دمیر ترکیه را مشاهده کنید.

قیمت کفش ایمنی فشار قوی بستگی به موارد خاصی دارد. تولید داخل است یا خارج؟ مواد اولیه آن چیست؟ تأییدیه دارد یا خیر؟ جدیداً کارخانجاتی در کشور موفق به اخذ تاییدیه کفش ایمنی عایق برق فشار قوی ۲۰ کیلو ولت شده اند. خرید کفش ایمنی از این کارخانجات بسیار بهتر از کفش‌ های خارجی است. زیرا همان کار خارجی را انجام می‌دهد ولی قیمت ارزانتری دارد.

شرکت هایی که خریدار کفش عایق برق فشار قوی هستند، دغدغه قیمت را نداشته و اولین دغدغه آن ها استاندارد کفش و تأییدیه آن است. مجموعه ما توانسته در گرفتن تأییدیه ها بسیار خوب عمل کند و کفش هایی دارد که مقاومتشان را در برابر ۲۰ کیلو ولت برق در عمل ثابت کرده اند. برای دیدن عکس و قیمت به روز این مدل کفش‌ ها با شماره موجود در سایت ارتباط بگیرید.

مجموعه بزرگ رودین توانسته سبد بزرگی از محصولات فشار قوی را موجود کند. البته به دلیل این که این محصول سفارشی است و باید تولید شود، همیشه موجودی آن کامل نیست. قبل از سفارش تولید، سایز بندی دقیق کفش ایمنی عایق برق قوی را برای ما ارسال میکنید و ما طبق سایز بندی‌ شما فاکتور ارسال خواهیم کرد و به تولید خواهیم پرداخت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.