کارخانه کفش ایمنی بهشتیان + پخش مستقیم

خرید از کارخانه کفش ایمنی بهشتیان امروزه بسیار آسان تر از دیروز می باشد این شرکت ۱۲ شعبه فروشگاهی دارند و شرکت های مختلفی از جمله شرکت رودین مشغول به پخش کفش ایمنی بهشتیان می باشند.

 خرید از کارخانه کفش ایمنی بهشتیان باعث می شود تا قیمت ارزان برای شما محاسبه شود.

کارخانه کفش ایمنی بهشتیان کجاست؟

کارخانه کفش ایمنی بهشتیان با به کار گرفتن بیش از ۱۵۰ نیروی انسانی توانسته تحولی در شهر اصفهان به وجود آورد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های تامین کننده و تولید کننده کفش ایمنی درجه یک و با کیفیت می باشد و به هیچ عنوان کفش ایمنی ارزان قیمت تولید نمی کند و رنج قیمتی این شرکت بالا می باشد.

برای خرید کفش ایمنی ارزان قیمت باید بر روی برند و کفش ایمنی های دیگری فوکوس کنید و این کارخانه نمی تواند به شما کفش ایمنی ارزان ارائه دهد. به نظر شما کارخانه کفش ایمنی بهشتیان در کجای کشور وجود دارد؟ این کارخانه در اصفهان است.

خرید اینترنتی کفش ایمنی بهشتیان

برای خرید کفش ایمنی بهشتیان راه های بسیار زیادی قرار داده شده تا به صورت مستقیم از کارخانه کفش ایمنی بهشتیان خرید خود را انجام دهید. یکی از این راه ها تماس با کارشناسان فروش گروه صنعتی رودین می باشد. شرکت صنعتی رودین بدون واسطه و مستقیم از کارخانه کفش بهشتیان انواع کفش ایمنی را به بازار مصرف با مناسب ترین قیمت عرضه میکند.

این شرکت تمام زیرساخت‌ های خود را به صورت اینترنتی قرار داده و به همین دلیل مشتریان بسیار زیادی از سراسر کشور می توانند خرید خود را از شرکت صنعتی رودین انجام دهند. سایت خرید اینترنتی کفش ایمنی بهشتیان راه اندازی شده است.

فروش عمده کفش ایمنی بهشتیان

قابل توجه مشتریان عزیز باشد، به دلیل اینکه شرکت صنعتی رودین به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه پخش کفش ایمنی بهشتیان را انجام می دهد و واسطه نیست، فقط می تواند به صورت عمده پاسخگوی مشتریان باشد و با عرض پوزش مشتریانی که در تعداد بالا خرید ندارند را نمی توانیم پاسخگو باشیم.

به طور کلی و معمولاً کفش ایمنی بهشتیان به صورت خرده به فروش نمی رسد و به دلیل اینکه قیمت بالایی دارد، شرکت های معتبر خرید کفش ایمنی بهشتیان را انجام می دهند.

اگر تولید کننده هستید و میخواهید که از مرکز فروش کفش ایمنی بهشتیان خرید خود را انجام دهید و اینکه خرید شما به قیمت کارخانه کفش ایمنی بهشتیان باشد، با ما تماس بگیرید. در فروش عمده کفش ایمنی بهشتیان شما باید به شرکت های پخش مثل تجهیزات ایمنی رودین مراجعه کنید.

لیست قیمت کفش ایمنی بهشتیان

دریافت و دانلود لیست قیمت کفش ایمنی بهشتیان کاری بسیار آسان است. اول شما کاتالوگ انواع کفش ایمنی بهشتیان را دانلود می کنید و بعد از بررسی آن اقدام به دانلود لیست قیمت کفش ایمنی بهشتیان خواهید کرد و بعد از بررسی قیمت ها، می توانید اقدام به خرید کفش ایمنی بهشتیان به صورت عمده کنید.

برای شما سوال است که من چگونه لیست قیمت را دانلود کنم؟ با کارشناسان شرکت صنعتی رادین تماس تلفنی ارتباط گرفته و اعلام میکنید که لیست قیمت کفش بهشتیان را میخواهید. کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن لیست قیمت روز کارخانه کفش ایمنی بهشتیان را به شما ارائه خواهند داد. دانلود لیست قیمت کارخانه کفش ایمنی بهشتیان

نمایندگی کفش ایمنی بهشتیان در اهواز

کفش ایمنی بهشتیان نمایندگی های بسیار زیادی در کشور ایران فعال کرده که مشتریان می توانند به راحتی خرید کفش ایمنی بهشتیان را انجام دهند. یکی از نمایندگی های فعال کفش ایمنی بهشتیان در اهواز می باشد زیرا فروش کفش ایمنی بهشتیان در اهواز بسیار بالا بوده و به همین دلیل مشتریان به دنبال نمایندگی آن هستند.

البته میتوانید با شرکت صنعتی رودین بیشتر آشنا شوید و بدانید که قیمتی که ما به شما ارائه می دهیم، قیمت کارخانه کفش ایمنی بهشتیان بوده و با شرکت و گروه صنعتی رودین هم می‌توانید همکاری داشته باشید و کفش ایمنی بهشتیان را از این شرکت خریداری کنید. نمایندگی فروش کفش ایمنی بهشتیان در شهر اهواز

انواع کفش ایمنی بهشتیان

در کارخانه کفش ایمنی بهشتیان انواع کفش ایمنی با نام های پلار، جکسون اشبالت، سالیوان و چلسی نبوک و غیره تولید می‌شود که کیفیت های بسیار بالا و درجه یک دارند.

این شرکت یکی از شرکت‌های ایده پرداز بوده که با به کارگیری از ایده های جدید توانسته کفش های ایمنی اسپرت و شیک به تولید برساند که کیفیت بسیار مرغوبی هم دارند.

اگر به طراحی ظاهری کفش های ایمنی این کارخانه را نگاه کنید متوجه می شوید که همیشه به دنبال ایجاد طرح های بی نظیر بر روی کفش های ایمنی بوده و مواد درجه یک را در تولید خود به کار برده به همین دلیل کیفیت کفش ایمنی بالا میشود و قیمت کفش ایمنی بهشتیان نسبت به دیگر کفش های ایمنی در کشور ایران بالاتر است.

کفش ایمنی بهشتیان مدل تورنادو

یکی از پرفروش های کارخانه کفش ایمنی بهشتیان مدل تورنادو می باشد. این کفش ایمنی دارای رویه چرم طبیعی گاوی بوده و دارای سر پنجه فولادی مقاوم در برابر ضربه ۲۰۰ ژول می باشد که دارای استاندارد است.

این کفش مقاومت بسیار بالایی در برابر حلال های نفتی و روغنی دارد و مزیت هایی که دارد این است که مقاوم در برابر سرما ۲۰c می باشد و مقاوم در برابر گرمای ۱۴۰c است.

این کفش کاملا انعطاف پذیر بوده و در برابر لغزش و سایش هم مقاومت دارد. در این کفش پد شوک گیر در ناحیه انتهایی کفش به کار رفته که هدف آن کاهش فشار وارد شده بر پاشنه پا می باشد.

از کفی طبی در این کفش ایمنی استفاده شده و یکی از مزیت های استفاده از کفی طبی با رویه چرم طبیعی این است که ایجاد گردش هوا در کف پا می کند و می تواند رطوبت پا را جذب کرده و به همین دلیل بوی بد پا کاهش پیدا میکند.

کفی این کفش از جنس استیل ایتالیا بوده و با اینکه انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد، محافظ در برابر اجسام تیز مثل میخ و غیره است. برای دیدن انواع کفش ایمنی بهشتیان با ما تماس بگیرید. خرید کفش ایمنی بهشتیان مدل تورنادو

قیمت کفش ایمنی بهشتیان اصفهان

در زمانی که این مقاله نوشته شده است کفش های ایمنی در بازار از ۲۰۰ هزار تومان شروع شده و تا ۷۰۰ هزار تومان هم موجود می باشد ولی قیمت کفش های ایمنی در بازار را با قیمت کفش ایمنی بهشتیان را میخواهیم مقایسه کنیم.

در حال حاضر قیمت کفش ایمنی بهشتیان از ۴۰۰ هزار تومان شروع شده است. پس با همین مقایسه قیمتی متوجه می‌شوید که ارزانترین کفش ایمنی بهشتیان ۴۰۰ هزار تومان قیمت دارد! پس به دنبال قیمت ارزان کفش ایمنی بهشتیان نباشید.

کاتالوگ کفش ایمنی بهشتیان

معمولاً کارخانه ها و برندهای بزرگ کاتالوگ محصولات خود را طراحی کرده و به مشتریان جهت خرید ارائه می دهند. اگر شما هم میخواهید خرید کفش ایمنی بهشتیان را انجام دهید اول باید کاتالوگ این کارخانه را داشته باشید. کارخانه کفش ایمنی بهشتیان کاتالوگ بسیار خوبی را طراحی کرده تا مشتریان از محصولات این شرکت تولیدی معتبر با خبر شوند و علاوه بر کاتالوگ میتوانیم به شما لیست قیمت کفش ایمنی بهشتیان را هم ارائه دهیم.

قیمت کفش ایمنی بهشتیان مدل چلنجر

مدل چلنجر تولید شده توسط کارخانه کفش ایمنی بهشتیان به اسم کفش ایمنی شناخته می‌شود ولی در اصل یک پوتین ایمنی ساق بلند بوده که دارای سر پنجه فولادی می باشد و مقاوم در برابر ضربه ۲۰۰ ژول است. زیره این کفش دو لایه بوده و مقاومت بسیار خوبی را در برابر حلال های روغنی و نفتی و حتی مواد های اسیدی و قلیایی نشان داده است.

یکی از مزیت های این کفش و پوتین این است که مقاوم در برابر حرارت ۳۵۰c دارد. شما مشتری عزیز میتوانید کفش ایمنی بهشتیان مدل چلنجر را به قیمت کارخانه از گروه صنعتی رودین خریداری کنید. دریافت و دانلود کاتالوگ کارخانه کفش ایمنی بهشتیان

فروشگاه کفش ایمنی بهشتیان در تهران

بزرگترین فروشگاه کفش ایمنی بهشتیان در تهران راه اندازی شده و شما می توانید خرید عمده کفش ایمنی بهشتیان را از این فروشگاه به قیمت کارخانه انجام دهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فروشگاه باید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و بعد می توانید به صورت تلفنی ثبت سفارش داشته باشید.

در هر کجا از کشور ایران هستید نیازی نیست که به صورت حضوری به کارخانه و یا فروشگاه کفش ایمنی بهشتیان مراجعه کنید، شما به راحتی بدون نیاز به حضور می توانید سفارش خود را ثبت کرده و کارشناسان و پرسنل ما در سریع ترین مدت ارسال بار شما را توسط باربری ها به انجام خواهند رساند.

برای آغاز همکاری با گروه بزرگ صنعتی رودین باید فرم موجود در سایت را تکمیل کرده و منتظر تماس کارشناسان مجموعه باشید و یا اینکه خودتان با شماره ای که در سایت قرار گرفته تماس بگیرید و درخواست خرید کفش ایمنی بهشتیان را ارائه دهید.کارخانه کفش ایمنی بهشتیان در تهران نمایندگی فعال دارد.

قیمت کفش ایمنی بهشتیان کد ۲۵۷

یکی از کفش های پرفروش شرکت کفش ایمنی بهشتیان کد ۲۵۷ می باشد که قیمت بسیار مناسبی دارد و اکثر کارخانجات و تولیدی ها از این کفش ایمنی استفاده می کنند.

قیمت این کفش در این قسمت از مقاله قرار داده نمی شود زیرا بسته به نوسانات کشور قیمت ها همیشه در حال تغییر می باشد.

قیمت در صورتی که دچار نوسان نشود قیمت آن در سایت کارخانه کفش ایمنی بهشتیان قرار خواهد گرفت ولی فعلا به دلیل شرایط حاکم باید با کارشناسان فروش ما برای دریافت قیمت ارتباط بگیرید.

شرکت کفش بهشتیان روز به‌ روز مدلهای کفش ایمنی خود را بروز می کند و تغییراتی در ظاهر کفش ایجاد می کند. برای دیدن به روز ترین عکس کفش ایمنی بهشتیان کد ۲۵۷ با ما تماس بگیرید.در کارخانه کفش ایمنی بهشتیان کد 257 بسیار پر فروش است.

اینستاگرام کفش بهشتیان

قبلاً تمامی مشتریانی که به دنبال خرید از کارخانه کفش ایمنی بهشتیان بودند فقط و فقط به دنبال اینستاگرام کفش بهشتیان بودند. حال آیا اینستاگرام بهتر است یا سایت؟

برای ساخت یک اکانت اینستاگرام هیچ هزینه ای داده نمی شود ولی برای ساخت یک سایت معتبر که در صفحه اول گوگل جایگاه داشته باشد هزینه های کلانی میشود زیرا گوگل به هر سایت و هر شرکتی جایگاه نمیدهد.

با این تفاسیر شما دیگر نباید به پیج های اینستاگرام اعتماد کنید و باید به سایت های معتبری که در صفحه اول گوگل مثل تجهیزات ایمنی رودین هستند اعتماد کنید.آدرس پیج اینستاگرام کارخانه کفش ایمنی بهشتیان

قیمت کفش ایمنی بهشتیان ساق بلند

اکثر کفش های کارخانه کفش ایمنی بهشتیان ساق بلند می‌باشند و مدل های ساق کوتاه این کارخانه نسبت به ساق بلند کمتر است.

بعضی از مواقع شما نمونه ای از کفش ایمنی بهشتیان که سفارشی است را میبینید و درخواست سفارش آن کفش را ثبت میکنید.

باید بدانید که این مدل ها فقط و فقط به صورت سفارشی تولید می شود و هیچ وقت در انبار موجود نیست زیرا شرکت ها و کارخانجات خاصی این مدل کفش ها را سفارش می دهند.

اگر می‌خواهید مدلهای سفارشی کفش ایمنی بهشتیان را ببینید به کارشناسان ما اعلام کنید که مدل‌ های سفارش تولید کفش بهشتیان برای شما ارسال گردد.قیمت را از سایت کارخانه کفش ایمنی بهشتیان دریافت کنید.

قیمت کفش ایمنی بهشتیان کد 165

یکی از پر سرچ ترین کفش های ایمنی بهشتیان در اینترنت کد ۱۶۵ می باشد. چرا؟! زیرا این کفش از لحاظ ظاهر، کفشی بسیار به روز و شیک بوده و از لحاظ باطن هم دارای استحکام و عمر بسیار طولانی می باشد و از لحاظ قیمت هم، قیمت مقرون به صرفه ای دارد.

برای سفارش کفش ایمنی بهشتیان کد ۱۶۵ با مشاور فروش شرکت تجهیزات ایمنی رودین تماس بگیرید و سایز بندی خود را اعلام کنید.

معمولاً این کفش در کارخانه کفش ایمنی بهشتیان همیشه موجود است و اگر موجود نباشد، در سریع ترین زمان ممکن تولید آن انجام می گردد.قیمت کفش ایمنی بهشتیان کد 165 را از کارشناسان کارخانه کفش ایمنی بهشتیان دریافت کنید.

قیمت کفش ایمنی بهشتیان مدل الوند

قیمت کفش ایمنی بهشتیان مدل الوند بسیار رقابتی و مناسب است، زیرا رویه آن از چرم طبیعی می باشد و ساق و زبانه این کفش ایمنی از چرم طبیعی اشبالت به تولید رسیده است.

کفش ایمنی الوند دارای استاندارد می‌باشد و مقاومت بسیار زیادی در برابر لغزش، سایش، حلال های نفتی و روغنی نشان داده است.

سایز بندی این کفش از سایز ۳۷ تا ۴۸ می باشد. مشخصات فنی این کفش بسیار زیاد است اگر می خواهید به صورت کامل از مشخصات این کفش آگاه شوید، به کارشناسان ما پیام دهید تا عکس و متن دقیق مشخصات کفش ایمنی بهشتیان مدل الوند را برای شما ارسال کنند.خرید عمده کفش ایمنی بهشتیان مدل الوند از کارخانه کفش ایمنی بهشتیان

کفش ایمنی بهشتیان مدل کوهستان

یکی از رکورد داران فروش کفش ایمنی بهشتیان، مدل کوهستان میباشد. کفش ایمنی کوهستان ظاهری بسیار زیبا داشته و به دلیل همین ظاهر زیبا، اکثر کارخانجات و کارگاه های تولیدی این کفش را خریداری می کنند.

البته زمانی که مقاله نوشته شده در ظاهر این مدل کفش ایمنی تغییراتی به وجود آمده که کفش ایمنی را بسیار شکیل تر و از لحاظ باطنی هم بسیار قدرتمند تر کرده و عمر بسیار بیشتری هم به آن داده است.

برای دیدن نمونه جدید تولید شده این کفش از راه های ارتباطی اعلام شده با ما ارتباط بگیرید. اگر سفارش شما قطعی است و سایز بندی آن را دارید، حتما قبل از سفارش سایزبندی دقیق را به ما اعلام کنید تا اول موجودی گرفته شود و اگر موجود بود، قیمت دقیق به شما اعلام خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.