کارخانه کفش ایمنی تبریز + فروش عمده

کارخانه کفش ایمنی تبریز به دلیل اعتبار بسیار بالای خود در بازار ایران و بازار های بین المللی توانسته از ماشین آلات روز دنیا بهره گیرد و با استفاده از همین تکنولوژی ها کفش ایمنی های خاص و بی نظیری را به تولید برساند. این کارخانه از چرم طبیعی واکس خور با ضخامت ۲ میل در کفش های خود استفاده کرده که همین مسئله باعث شده تا عمر و دوام بسیار زیادی داشته باشد.

 

کارخانه کفش ایمنی تبریز تولید کننده انواع کفش ایمنی و پوتین های نظامی می باشد. برای خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه تولید کننده کفش ایمنی باید از سایت های معتبری اقدام به سفارش کنید. بهترین راه پیدا کردن سایت کارخانه های معتبر در داخل کشور ایران سرچ راحت در گوگل می باشد. گوگل به شما بهترین و معتبرترین شرکت‌های پخش یا تولید کننده کفش ایمنی در کشور ایران یا در تبریز را نمایش خواهد داد.

کارخانه کفش ایمنی تبریز جزو تولید کنندگان برتر کفش ایمنی در ایران است.

آدرس فروشگاه کفش ایمنی تبریز کجاست؟

کارخانه کفش ایمنی تبریز در سراسر کشور ایران به فروشگاه های مختلفی کفش ایمنی را ارائه می دهد و میتوانید از فروشگاه های تجهیزات ایمنی استان‌های مختلف کفش ایمنی تبریز را خریداری کنید ولی اگر به دنبال قیمت ارزان‌تر هستید و قصد خرید عمده کفش ایمنی تبریز را دارید، باید به صورت مستقیم از کارخانه خرید کنید.

 

خرید به صورت حضوری از کارخانه کاری بسیار سخت می باشد و نتیجه دلخواه را به همراه نخواهد داشت ولی اگر به صورت اینترنتی با مشاوران فروش کارخانه ها ( در حال حاضر می توانید با مشاورین فروش شرکت ما ارتباط بگیرید ) کار ثبت سفارش خود را انجام دهید، بسیار آسان تر به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید.

 

البته اگر به دنبال خرید تکی کفش ایمنی هستید بهتر است که به صورت حضوری به فروشگاه ها مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید ولی در حال حاضر شرکت رودین صنعت امکاناتی را به وجود آورده تا شما بتوانید در کنار خرید عمده به صورت تکی هم خرید انواع کفش ایمنی را انجام دهید. این یک مزیت بسیار خوب است که شما به صورت تکی هم می توانید به قیمت کارخانه کفش ایمنی تبریز، خرید خود را انجام دهید.به دنبال آدرس فروشگاه نباشد و بصورت اینترنتی از کارخانه کفش ایمنی تبریز خرید را انجام دهید.

انواع کفش ایمنی تولید شده کدامند؟

همانطور که می‌دانید کارخانه کفش ایمنی تبریز باید تنوع بسیار زیادی داشته باشد تا مشتریان بسیار زیادی را جذب خود کند. بنابراین تمامی مدل هایی که موجود دارد را در حال حاضر به بازار ارائه داده و میتوانید خرید آن را از مراکز مختلفی به انجام برسانید. در این مقاله به شما انواع کفش ایمنی که کارخانه کفش ایمنی تبریز در حال تولید آن است را اعلام می‌کنیم تا در زمان خرید به مشکل نخورید و بدانید که ما تمامی کفش ها را موجود داریم.

 

قیمت کفش ایمنی را می‌توانید از راه‌های مختلفی استعلام بگیرید. بهترین راه آن ارتباط مستقیم و تماس با مشاوران فروش مجموعه رودین صنعت می باشد. این مجموعه تمام تلاش خودش را می‌کند تا تمام مدل های کفش ایمنی تبریز را در بازار سراسر کشور ایران پخش کند. پخش کفش ایمنی تبریز کاری بسیار سخت و دشوار می باشد زیرا رقبای بسیار زیادی در بازار حضور دارند که تولید کفش ایمنی را انجام می‌دهند.

 

خوشبختانه کفش ایمنی تبریز کیفت بسیار بالاتری نسبت به کفش ایمنی دیگر استان ها دارد. حال در این قسمت انواع کفش ایمنی تولید شده در کارخانه کفش ایمنی تبریز را اعلام می‌کنیم که عبارتند از:

  1. کفش ایمنی سرپنجه فولادی
  2. کفش ایمنی سرپنجه کامپوزیت
  3. کفش ایمنی عایق برق
  4. کفش ایمنی نسوز
  5. کفش ایمنی کارگری
  6. کفش ایمنی ساق بلند
  7. کفش ایمنی ساق کوتاه
  8. انواع پوتین ایمنی
  9. انواع پوتین نظامی
  10. و…

انواع کفش ایمنی درجه یک و با کیفیت در کارخانه کفش ایمنی تبریز قابل تولید است.

بهترین کارخانه کفش ایمنی تبریز

علاوه بر ۹ موردی که در بالا به شما اعلام شد، کارخانه کفش ایمنی تبریز قدرت بسیار بالایی در تولید مدل‌های دیگر کفش ایمنی هم دارد. کافیست برای اطلاعات بیشتر از انواع کفش ایمنی با ما ارتباط بگیرید. اگر به صورت عمده قصد خرید کفش ایمنی را دارید باید کفش ایمنی برای شما تولید شود. تولید کفش ایمنی پروسه مخصوص به خودش را دارد و اگر سفارش دیگری از قبل نداشته باشیم، سریعا اقدام به تولید کفش ایمنی مخصوص شما خواهیم کرد.

 

زمانی که شما سفارش تولید کفش ایمنی را می دهید، یکی از بهترین مزیت های سفارش تولید این است که میتوانید رنگ و سایز مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و تمام کفش ها بر اساس طرح و رنگ شما تولید خواهد شد. بزرگترین کارخانه کفش ایمنی تبریز امروزه سعی داشته تا به صورت مستقیم با مشتریان در اینترنت در ارتباط باشد و این بستر را فراهم کرده که مشتریان دیگر نیازی به خرید حضوری از کارخانه نداشته باشند.

 

کارخانه تولید کننده کفش ایمنی علاوه بر این که در داخل کشور ایران پخش کفش ایمنی را انجام می‌دهد، در بازارهای صادراتی هم بسیار مشهور است و کفش ایمنی را به کشورهای مختلفی صادر کرده است و خوشبختانه ارزآوری بسیار بالایی برای کشور ایران به همراه داشته است.بهترین و بزرگترین کارخانه کفش ایمنی تبریز، سایت مخصوص خرید اینترنتی کفش ایمنی را راه اندازی کرده است.

فروش عمده کفش ایمنی در تبریز

شرکت هایی که فروش عمده کفش ایمنی تولید تولیدی تبریز را انجام می دهند، به قیمت کارخانه محصولات را به مشتریان ارائه می دهند. این مسئله ارائه قیمت ها به قیمت کارخانه را تمام شرکت‌ها نمی‌توانند انجام دهند و به طور کلی قدرت آن را ندارند. فقط شرکت های بازرگانی بسیار بزرگ کشور ایران می‌توانند به قیمت کارخانه به صورت عمده فروش کفش ایمنی تبریز را انجام دهند.

 

کارخانه کفش ایمنی تبریز همیشه به دنبال فروش بیشتر بوده و به همین دلیل با شرکت های بسیار بزرگ و قدرتمند بازرگانی در حال کار می باشد که این شرکت های بازرگانی همیشه تلاش دارند تا در سراسر کشور ایران پخش کفش ایمنی را انجام دهند و در بازارهای صادراتی هم فعالیت بسیار زیادی داشته باشند. اگر به دنبال مرکز فروش عمده کفش در تبریز هستید و می خواهید به قیمت کارخانه کفش ایمنی تبریز خرید خود را انجام دهید، به بهترین جا مراجعه کرده‌اید.

 

این سایت امکانات مختلفی را برای شما قرار داده که در حال حاضر هم میتوانید برای سفارش انواع کفش ایمنی با مشاوران فروش این شرکت ارتباط بگیرید یا فرم های موجود در سایت را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.فروش عمده کفش ایمنی در کارخانه کفش ایمنی تبریز با قیمت ارزان تری نسبت به بازار انجام میشود.

امکان خرید اینترنتی کفش ایمنی درجه یک تبریز

همانطور که گفتیم کارخانه کفش ایمنی تبریز همیشه به دنبال این بوده تا مشتریان خودش را هر روز بیشتر از دیروز کند، به همین دلیل سایتی را طراحی کرده و یا با شرکت های بازرگانی که سایت دارند در حال فعالیت می باشد تا فروش خودش را بیشتر کند.

 

شرکت‌های بازرگانی قدرت بسیار بالایی در فروش محصولاتی که کار می کنند دارند و به همین دلیل کارخانه کفش ایمنی تبریز با این شرکت‌ ها به صورت راحت‌ تری در حال فعالیت و کار می باشد.

 

امکان خرید اینترنتی کفش ایمنی درجه یک از کارخانه کفش ایمنی تبریز فراهم آمده و قبل از خرید باید آگاهی بیشتری نسبت به این نوع خرید پیدا کنید. به همین دلیل مشاور فروشی را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید به راحتی با آنها تماس بگیرید و تمامی اطلاعات را در این رابطه دریافت کنید.

کارخانه کفش ایمنی ارک تبریز

کارخانه کفش ایمنی تبریز ارک در این چند سال توانسته محصولات خود را چند برابر کند و تنوع محصولی بسیار زیادی در سبد خود داشته باشد. در این شرکت کفش ایمنی مرغوب در حال تولید است.

حتما مقاله قیمت کفش ایمنی ارک تبریز را مطالعه کنید.

برند ارک برندی شناخته می شود که تولید کفش ایمنی با کیفیت و درجه یک را انجام میدهد. این شرکت چند مدل سفارشی هم دارد که فقط طبق درخواست مشتری انجام می شود که کفش های بسیار خاص و شیکی هستند.

امکان خرید عمده کفش ایمنی از کارخانه ارک توسط گروه صنعتی رودین فراهم آمده است. اگر میخواهید اطلاعات کلی تری از این شرکت و نحوه خرید کفش ایمنی داشته باشید، از کارشناسان هر سوالی که پیش آمده را بپرسید تا پاسخ مناسبی دریافت کنید.کارخانه کفش ایمنی تبریز ارک در نظر دارد بهترین ها را برای مشتریان تولید کند.

فروش کفش ایمنی سیفتی پاتن تبریز

کارخانجات کفش ایمنی در تبریز نسبت به کارخانجات دیگر استان‌ها بسیار قدرتمند و حرفه ای عمل می کنند. تولیدات کارخانه کفش ایمنی تبریز مدل پاتن را مشاهده کنید.

میبینید که همه جنس ها با طراحی بسیار زیبا تولید شده و مواد اولیه بسیار مناسبی در تولید آن استفاده شده است. نام دیگر برند سیفتی پاتن، کارخانه کفش ایمنی پاتن پدیده تبریز می باشد.

با یک پیام و درخواست از کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن می توانید به کاتالوگ پاتن پدیده دسترسی پیدا کنید. در جریان باشید مانند کفش ایمنی ارک، برند پاتن هم به قیمت کارخانه عرضه خواهد شد.کارخانه کفش ایمنی تبریز سیفتی پاتن تبریز به نام پاتن پدیده تبریز شناخته میشود.

قیمت کفش ایمنی تبریز

طبق تجربه بدست آمده، در ذهن اکثر مشتریان این موضوع پیش می آید که قیمت کفش ایمنی تبریز نسبت به کارخانجات دیگر استان‌ها گرانتر است زیرا کفش ایمنی تبریز معروف شده است.

جالب اینجاست! علاوه بر جنس های درجه یک و با کیفیتی که قیمت بالایی هم نسبتاً دارند، ارزان ترین کفش های ایمنی هم در تبریز تولید می شوند. آیا می‌دانستید ؟!

پس از لحاظ قیمتی به قیمت های یک کارخانه کفش ایمنی تبریز نگاه نکنید. بلکه باید بدانید در این استان و شهر، تعداد تولید کنندگان کفش ایمنی بسیار بالا هستند. حتی کفش ایمنی های قیمت مناسبی که در تهران هم وجود دارد از تبریز می آید!!!قیمت کارخانه کفش ایمنی تبریز نسبت به کارخانجات دیگر مناسب تر است.

قیمت کفش ایمنی ایمن میلان تبریز

یکی از کارخانجات قدیمی تولید کفش ایمنی در تبریز، برند ایمن میلان تبریز یا همان برند شوکتیان میباشد. این کارخانه اول تا با تولید کفش های اسپرت کار خود را آغاز کرد و بعد کلاً به سمت تولید کفش های ایمنی روی آورد.

آیا میدانستید اولین کارخانه کفش ایمنی تبریز که در کشور ایران توانست کفش ایمنی با سرپنجه Tpu تولید کند، کدام شرکت می باشد؟

ایمن میلان تبریز این افتخار را در کارنامه خود ثبت کرده که جزو اولین تولید کننده کفش ایمنی زیره Tpu در کشور ایران است. برای خرید از این کارخانه باید به کاتالوگ آن دسترسی داشته باشید.

برای دریافت کاتالوگ کفش ایمنی ایمن میلان تبریز با شماره تماس شرکت ارتباط بگیرید تا در واتساپ یا هر پیام رسانی که داشته باشید برای شما کاتالوگ کفش شوکتیان ارسال شود.بهترین کارخانه کفش ایمنی تبریز به نام ایمن میلان تبریز شناخته میشود.

کارخانه کفش ایمنی ارزان قیمت تبریز

آیا برای شما سوال نشده که چگونه در تبریز تعداد کفش ایمنی ارزان قیمت بسیار زیاد است؟ چند تولید کننده وجود دارند که کفش ایمنی ارزان تولید می کنند؟ در کارخانه کفش ایمنی تبریز از چه مواد اولیه ای استفاده میشود که قیمت کفش ایمنی را ارزان می‌کند؟

تبریز مهد و قطب تولید چرم در کشور ایران می باشد. همین دلیل کافی است که در تولید کفش ایمنی از چرم استفاده می شود! اکثر کارخانجات کفش ایمنی در تبریز مشغول به فعالیت شدند تا بتوانند با استفاده از چرم مرغوب تر تبریز به تولید کفش ایمنی باکیفیت بپردازند.

نزدیک بودن به کارخانه چرم طبیعی باعث می شود تا قیمت کفش ایمنی بسیار مناسب تر شود زیرا هزینه های باربری و دیگر هزینه ها از بین می‌رود.

الان ولی بحث کفش ایمنی ارزان قیمت تبریز است. یک مثال می‌زنیم. یکی از مواد اولیه کفش ایمنی، زیره آن است که تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت نهایی کفش میگذارد.

زیره ای به نام pvc وجود دارد که کارخانجات تولید کفش ایمنی ارزان قیمت تبریز از آن استفاده می کنند. برای همین است که قیمت کفش ایمنی در تبریز ارزان تر است.کارخانه کفش ایمنی تبریز برنامه ای برای تولید کفش ایمنی ارزان قیمت دارد.

خرید عمده کفش ایمنی تبریز از کارخانه

حداقل خرید عمده از کارخانه کفش ایمنی تبریز از ۱ کارتن به بالا می باشد. طرح جدیدی برای فروش آغاز شده و این طرح‌ بسیار ترغیب کننده برای فروشگاه های تجهیزات ایمنی و حتی کارخانجاتی میباشد که دپو دارند.

از حداقل ۲۰۰ جفت به بالا تخفیفات این شرکت شروع می‌شود. اگر ۲۰۰ جفت خرید کنید درصد تخفیفی برای شما در نظر گرفته میشود. اگر ۳۰۰ جفت و یا ۴۰۰ جفت خرید کنید، درصد تخفیف های بیشتر برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

به طور کلی از ۲۰۰ جفت، هر ۱۰۰ جفت بیشتری که خرید کنید، تخفیف ها برای شما بیشتر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این طرح و طرح های جدید در گروه صنعتی رودین به کارشناسان ما مراجعه کنید.

19 پاسخ به “کارخانه کفش ایمنی تبریز + فروش عمده”

  1. اسماعیل وحدتی زاده نیم‌رخ
    اسماعیل وحدتی زاده

    سلام
    ما تصمیم داریم یک فروشگاه برای کفش کار راه اندازی کنیم
    کارخانه شما چه کفش هایی تولید داره و حداقل ارسال چه تعدادی است؟

    1. admin نیم‌رخ
      admin

      سلام وقت بخیر
      عالی موفق باشید
      تمامی کفش های ایمنی رو تولید میکنیم
      تولید سفارشی هم داریم
      برای اطلاع از حداقل تولید و… با ما تماس بگیرید

    2. مهندس مالکی نیم‌رخ
      مهندس مالکی

      سلام خدمت شما و مجموعه خوب شما
      بنده حدوداً ۶۰۰ جفت برای محیط خشک و معمولی کفش ایمنی می‌خوام
      دوست دارم لیست قیمت و کاتالوگ محصولات تولید شده خودتان را در اختیار داشته باشم
      لطف می‌کنید برای بنده ارسال بفرمایید؟

      1. admin نیم‌رخ
        admin

        سلام خدمت شما، چشم ما در خدمت شما هستیم و باعث افتخاره
        در سریع‌ترین زمان ممکن به تیم فروش اعلام می‌کنم که برای شما کاتالوگ و لیست قیمت روز رو ارسال کنند.

    3. مهرداد منطقی نیا نیم‌رخ
      مهرداد منطقی نیا

      ارتباط بگیرید با تیم فروش همه چیو بهتون میگن

  2. عمویی نیم‌رخ
    عمویی

    سلام لطفا آدرس شرکت رودین صنعت به شماره 09128832545 پیامک یا واتساپ کنید ممنون میشم

    1. admin نیم‌رخ
      admin

      سلام وقت بخیر.
      ارسال شد

  3. محمد یوسف زاده. نیم‌رخ
    محمد یوسف زاده.

    سلام علیک برادر عزیز.
    مهندس یوسفی هستم هستم.
    در یکی از کشورهای همسایه مشغول به کار تجارت هستم. نظرتون در مورده همکاری در زمینه تجارت چیه؟

    1. admin نیم‌رخ
      admin

      عرض سلام و ادب مهندس یوسفی عزیز
      از آشنایی با شما خرسندیم
      لطفا در این مورد با همکاران ما در بخش فروش ارتباط بگیرید
      با تشکر

    2. آقای جمال معروف زاده نیم‌رخ
      آقای جمال معروف زاده

      سلام و خسته نباشید لطفا آدرس تولیدی را به این شماره واتس آپ بفرستید

      1. admin نیم‌رخ
        admin

        سلام خدمت شما
        چشم حتماً سریعاً به واحد فروش ارجاع خواهد شد و آدرس تولیدی کفش ایمنی برای شما ارسال می‌گردد.

  4. شرکت پنتان ویسی نیم‌رخ
    شرکت پنتان ویسی

    سلام فکر می‌کنم شما کفش‌های ایمنی ارزان قیمت هم تولید می‌کنید درسته ؟!

    1. admin نیم‌رخ
      admin

      سلام عرض ادب بله انواع کفش ایمنی ارزان در شرکت ما به تولید رسیده و آماده ارائه می‌باشد. زیره کفش‌های ایمنی ارزان از جنس pvc است.

  5.  نیم‌رخ
    ناشناس

    سلام رضایی هستم از شیراز لطفا بفرمائید که ایا شیراز نمایندگی انحصاری دارید اگر ندارید ایا ما میتوانیم نمایندگی انحصاری منطقه جنوب را بگیریم

    1. admin نیم‌رخ
      admin

      سلام خدمت شما آقای رضایی عزیز
      جناب رضایی با ما تماس بگیرید تا اطلاعات کامل‌تری نسبت به دریافت نمایندگی به شما ارائه بشه
      ولی به طور کلی اگر بخواید بدونید ما معمولاً چند پارت با همکاران کار کنیم و قدرت فروش رو بررسی می‌کنیم
      قطعاً همکاری که بتونه فروش بیشتری داشته باشه رو نمایندگی می‌دیم
      در خدمتتون هستیم

  6. داودنورمحمدی نیم‌رخ
    داودنورمحمدی

    سلام خسته نباشید من چندتا چرخ دارم واسم کارمیدین دوختشو انجام بدم خودم ببرم بیارم 10 تاچرخ دارم

    1. admin نیم‌رخ
      admin

      سلام و عرض ادب
      لطفاً برای این موارد با واحد استخدام شرکت ارتباط بگیرید.

  7. مهرداد منطقی نیا نیم‌رخ
    مهرداد منطقی نیا

    سلام لطفا آدرس دفتر تبریزتان را در توانیر برای ما دقیق بفرستید

    1. admin نیم‌رخ
      admin

      سلام درود بر شما
      اگر می‌خواید به صورت حضوری به تولیدی مراجعه کنید، ما در توانیر ۱ هستیم و اگر می‌خواهید که لوکیشن دقیق را داشته باشید لطفاً در واتساپ به کارشناسان فروش پیام بدید تا آدرس دقیق به همراه لوکیشن برای شما ارسال شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.