تولید و فروش چکمه آتشکاری پادکس

تولید و فروش چکمه آتشکاری پادکس استارت خورد! این چکمه با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب را می‌توانید از ما خریداری کنید.

تولید جدید و افتخار پادکس این است که به تولیدات خود، چکمه آتشکاری اضافه کرده است.

آیا چکمه آتشکاری پادکس استاندارد دارد؟

مجموعه تجهیزات ایمنی پادکس موفق به اخذ نشان استاندارد ملی ایران بر روی تمامی پای پوش‌های خود شده است. پس چکمه آتش‌کاری پادکس هم جزو استاندارد دارها به حساب می‌آید. برای دیدن اطلاعات رسمی استاندارد این شرکت به کارشناسان شرکت پیام دهید تا برای شما تصویر آن را ارسال کنند.

در کشور ایران به طور کلی حدوداً ۲ الی ۳ شرکت هستند که به صورت رسمی بر روی چکمه آتشکاری استاندارد دارند و یکی از این شرکت‌ های موفق شرکت پادکس می‌باشد. البته خوشبختانه جزو اولین شرکت‌ها می‌باشد که با رونمایی از چکمه آتشکاری استاندارد هم دریافت کرده است.

مرکز فروش چکمه آتشکاری پادکس می‌تواند این چکمه را هم به صورت سفارشی برای شما به تولید برساند. فقط کافیست موارد سفارشی سازی را با ما در میان بگذارید. البته موارد سفارشی باید دارای تیراژ بسیار بالایی باشند تا امکان تولید وجود داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما اطلاعات و موارد را در جریان بگذارید‌.

مشخصات فنی چکمه آتشکاری پادکس

مشخصات فنی چکمه آتش‌کاری شرکت ما به صورت تصویری در پایین قابل مشاهده می‌باشد ولی به صورت متنی در این قسمت اطلاعات کامل آن بیان می‌شود. رویه این چکمه از چرم طبیعی گاوی درجه یک به تولید رسیده است. این چکمه از زیره میانی و زیره خارجی تشکیل شده است.

زیره میانی این چکمه از جنس pu می‌باشد که جهت راحتی پا و سبک بودن به تولید رسیده است. زیره خارجی هم از جنس لاستیک به تولید رسیده است. زیره لاستیک مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و روغن و اسید از خود نشان می‌دهد. اکثر شرکت‌های نفتی از این زیره استفاده می‌کنند.

چون این چکمه ضد حرارت باید باشد، زیپ آن از جنس زیپ ضد حرارت آلمانی میباشد. علاوه بر این مورد، بر روی زیپ هم یک حفاظ چرمی تعبیه شده است. به طور کلی در تولید این چکمه از بهترین متریال استفاده شده تا مشتری را راضی نگه دارد. برای خرید عمده این محصول به مراکز فروش چکمه آتشکاری پادکس که یکی از بزرگترین مراکز آن شرکت ما می‌باشد، مراجعه کنید و یا تماس بگیرید.

مشخصات فنی و تمام اطلاعات برای خرید چکمه آتشکاری پادکس درج شده است.

قیمت عمده چکمه آتشکاری ایمن پاد

چکمه آتش کاری با توجه به اینکه نقش خاصی را برای محافظت از پای کارگران در مقابل خطرات ایفا می کند قطعا ساختاری متفاوت با سایر کفش های ایمنی دارد. در ظاهر این کفش هم می توان دید که طراحی آن کاملا متفاوت بوده و برای حفاظت بیشتر به حالت چکمه تولید شده است.

مواد اولیه این چکمه متشکل از مرغوب ترین مواد اولیه است. مثلا در رویه آن از مرغوب ترین و درجه یک ترین چرم گاوی استفاده شده؛ همچنین زیره این چکمه لاستیک نسوز بوده به همین دلیل از بالا ترین مقاومت برخوردار است. پس با توجه به این موارد نباید انتظار داشته باشید که این چکمه آتشکاری قیمت پایینی داشته باشد. البته منظور ما این نیست که قیمت چکمه آتشکاری ایمن پاد بسیار بالا و گران است بلکه نسبت به کفش های ایمنی باید اندکی بیشتر هزینه کنید.

چکمه آتشکاری پادکس با نام ایمن پاد که برگرفته از نام شرکتش است نیز شناخته می شود. فروش چکمه آتشکاری پادکس به صورت عمده را به قیمت کارخانه انجام می دهیم. شما می توانید از واحد فروش مجموعه ما بروزترین قیمت این چکمه با کیفیت را استعلام بگیرید و آن را با قیمت سایر فروشندگان مقایسه کنید. به شما اطمینان می دهیم که به قیمت کارخانه می توانید این کفش ایمنی را عمده خریداری کنید.

شرکت فروش چکمه آتشکاری شرکت پادکس

شما می‌توانید از مجموعه ما تمامی محصولات شرکت پادکس شامل کفش ایمنی، کلاه ایمنی، لباس کار، دستکش کار و غیره را عمده و مستقیم خرید کنید. ما چکمه آتش‌کاری تولید شده در شرکت پادکس را نیز به صورت دسته اول می‌فروشیم. زیرا هنگامی که شما چکمه آتش کاری را به صورت عمده سفارش می‌دهید و از ما خرید می‌کنید در واقع علاوه بر اینکه به قیمت کارخانه خرید کرده‌اید بار شما از انبار کارخانه پادکس جمع آوری شده و برایتان ارسال خواهد شد.

پس شما می توانید به راحتی از بخش فروش، کاتالوگ و لیست قیمت پادکس را گرفته و در کنار این مدل چکمه انواع محصولات دیگر آن را عمده بخرید. معتبر ترین مرکز فروش عمده این چکمه آتشکاری در ایران مجموعا ما است. همین الان با ما ارتباط بگیرید تا اطلاعات این محصول را در اختیار شما قرار دهیم و شما را در خرید عمده آن یاری کنیم.

خرید چکمه آتشکاری از کارخانه پادکس در تهران

حال که تا اینجای مقاله با ما همراه بودید و با مشخصات و ویژگی‌های چکمه آتشکاری پادکس آشنا شدید وقت آن رسیده تا مسیر چگونگی خرید مستقیم این چکمه آتشکاری از کارخانه را در کنار ما طی کنید.

همانطور که گفته شد تولید کننده این چکمه آتشکاری که به شما معرفی شد کارخانه پادکس می باشد. پادکس با استقرار در شهرک صنعتی نصیرآباد که جزو استان تهران است فروش عمده این چکمه را به مشتریان سراسر کشور انجام می دهد. شما هنگامی این چکمه آتش‌کاری را مستقیم می‌خرید که به قیمت کارخانه هزینه آن را پرداخت کرده باشید.

جهت خرید عمده از مرکز فروش چکمه آتشکاری پادکس به صورت مستقیم می‌توانید همین الان اقدام کنید. شما هنگامی که با ما ارتباط بگیرید با تضمین به قیمت لیست کارخانه این مدل چکمه را خریداری می‌کنید. زیرا ما برای اثبات تضمین قیمت خود، لیست قیمت عمده کفش های ایمنی کارخانه پادکس را برای شما ارسال می‌کنیم تا مطمئن شوید و با اطمینان خرید کنید. همچنین خوب است بدانید که بار شما از انبار خود این کارخانه برای شما ارسال خواهد شد. پس به راحتی خرید عمده و مستقیم چکمه آتشکاری پادکس را بدون دردسر در کنار ما همین الان تجربه کنید!.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.