فروش کفش ایمنی برق تأییدیه دار به قیمت کارخانه

کفش ایمنی برق تأییدیه دار می‌خواهید؟! اگر به دنبال این کفش هستید، حتماً این مقدار مطالعه کنید و با رودین ارتباط بگیرید.

کفش ایمنی عایق برق شرکت رودین دارای تاییدیه و استاندارد ملی ایران میباشد.

انواع کفش ایمنی عایق برق تأییدیه دار در ایران

از زمانی که وزارت کار قانونی را به تصویب رساند که کفش ایمنی عایق برق باید دارای رویه پلاستیکی باشد، هیچ کارخانه‌ای این موضوع را نپذیرفت و همه کارخانجات به همون روش قبل ادامه دادند.

کفش‌های ایمنی عایق برق در حال حاضر از دانشگاه‌ ها تأییدیه می‌گیرند. دانشگاه‌ ها هم قوانین بسیار سختی دارند و به هر کفش تأییدیه نمی‌دهند. پس با خیال راحت می‌توانید خرید کفش ایمنی برق تأییدیه دار که از دانشگاه سند داشته باشد را انجام دهید.

انواع کفش ایمنی عایق برق که از دانشگاه شهید بهشتی تاییدیه دارند را موجود داریم.

استاندارد ملی ایران در کفش ایمنی عایق برق

آیا به نظر شما نشان استاندارد ملی ایران برای کفش‌های عایق برق سندیت دارد؟ جواب ما به این سوال بله است!. اگر دقت کرده باشید، انگشت شمارند کارخانجاتی که در ایران استاندارد ملی ایران را اخذ کرده‌اند.

پس نشان استاندارد ملی ایران خودش یک تأییدیه برای انواع کفش ایمنی عایق برق می‌باشد. به لطف حق تمامی کفش‌ های عایق برق تأییدیه دار ما دارای نشان استاندارد ملی ایران است.

کفش ایمنی عایق برق شرکت ما دارای استاندارد ملی ایران میباشد.

خرید عمده کفش ایمنی برق تأییدیه دار

معمولاً به دلیل حساسیت صنایع و کارخانجات کشور ایران، شرکت رودین تأییدیه عایق برق را با سند دریافت کرده‌ و شما می‌توانید قبل از خرید برای بررسی بیشتر این اسناد را از شرکت دریافت نمایید.

کفش ایمنی برق تأییدیه دار چند مدل دارد که باید مدل را انتخاب کرده، صورت سایز کفش را به ما بدهید تا به تیم برنامه‌ریزی جهت تولید ارائه گرد.

البته این احتمال هم وجود دارد که در انبار کارخانه، طبق سایزهای درخواستی شما موجودی تایید شود.

کفش ایمنی عایق برق از 10 جفت به بالا فروش دارد و سایز بندی هم ارائه میشود.

مرکز فروش کفش ایمنی عایق برق دارای تأییدیه

تأییدیه کفش ایمنی معمولاً برای تمامی کارخانجات و مخصوصاً واحد HSE آنها به یک موضوع بسیار مهم تبدیل شده است. شرکت صنعتی رودین، با افتخار اعلام می‌کند که انواع کفش ایمنی برق تأییدیه دار را موجود دارد.

این کفش ها با زیره های مختلف PU و TPU به تولید رسیده است. قیمت زیره pu ارزان‌تر از زیره tpu می‌باشد. زیره پی یو برای محیط‌ های خشک و معمولی مناسب و زیره تی پی یو برای محیط‌ هایی که علاوه بر برق، با روغن و اسید بسیار زیادی سر و کار دارند مناسب است.

بطور کلی ما بدون تاییدیه کار نمیکنیم و همه اجناس ما مخصوصا عایق برق ها تاییدیه دارند.

تأییدیه کفش ایمنی برق مهم است؟

در زمان این مقاله که در اواخر سال ۱۴۰۲ و نزدیک به سال ۱۴۰۳ درج شده است، هیچ کدام از کفش‌های ایمنی تولید داخل کشور ایران تاییدیه عایق برق بودن از وزارت کار ندارند.

شاید در آینده کارخانجات رو به تولید محصولات جدید بروند! ولی در حال حاضر همان کفش های عایق برق قدیم که جواب گرفته‌ اند را به تولید می‌رسانند.

پس نتیجه بگیرید که به دنبال تأییدیه وزارت کار نباشید و به همان تأییدیه دانشگاه باید اکتفا کنید. در حال حاضر دو کارخانه فقط در ایران دارای این تأییدیه برق هستند که یکی از ارائه کننده‌ های این کفش‌ ها، شرکت صنعتی رودین است.

تاییدیه و سند آن را از شرکت صنعتی رودین دریافت کنید.

آیا کفش ایمنی برق واقعاً تأییدیه دارد؟

همانطور که گفتیم تا این تاریخ، فعلاً تمامی تأییدیه‌ های وزارت کار لغو شده است. ولی بله کفش‌های عایق برق یا تأییدیه دارند و یا استاندارد ملی ایران دریافت کرده‌اند. اگر کفشی این مشخصات را نداشت، اصلاً خرید آن را انجام ندهید.

کم کم کفش ایمنی برق تأییدیه دار باید از دانشگاه سند داشته باشد. البته اعتبار دانشگاهی که تأییدیه گرفته هم مهم است.

لطفاً از شرکت‌ های دارای اعتبار که سند ارائه می‌دهند، خرید انجام دهید. ما تمامی اسناد، تأییدیه ها و حتی استاندارد ملی ایران را برای ارائه به مشتریان داریم.

کفش‌ها به قیمت کارخانه و به صورت عمده به فروش می‌رود. لطفاً قبل از خرید صورت سایز را آماده داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.