کارخانه کفش ایمنی لوتوس تبریز + آدرس

کارخانه کفش ایمنی لوتوس به عنوان بهترین تولید کننده کفش ایمنی در تبریز شناخته می‌شود. نمونه‌های تولید شده این شرکت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در کارخانه کفش ایمنی لوتوس تنوع بسیار بالاست و انتخاب راحت تر میشود.

فروش عمده کفش ایمنی لوتوس

انواع کفش ایمنی لوتوس برای سفارشات عمده آماده تحویل می‌باشد. کفش های ایمنی مستقیماً از کارخانه برای مشتریان ارسال می‌شود.

فروش حداقل ۱۰ جفت می‌باشد و حداکثر هیچ محدودیتی ندارد. در سفارشات عمده امکان تغییر در کفش ایمنی وجود داشته و البته پروسه تولید کمی زمانبر خواهد شد.

کاتالوگ تمامی مدل‌ های کارخانه کفش ایمنی لوتوس را دریافت کنید. در ادامه هم لیست دقیقی از تولیدات این کارخانه ارائه خواهد شد تا آشناییت بیشتری داشته باشید.

کفش ایمنی لوتوس از مواد اولیه با کیفیت بالایی به تولید رسیده است.

لیست قیمت کفش ایمنی لوتوس

خوشبختانه شرکت رایکا فیدار لوتوس تبریز مانند دیگر کارخانجات، بدون لیست قیمت نیست. دارای لیست قیمت می‌باشد و همیشه هم به روز می‌شود.

شما در تاریخ امروز می‌توانید لیست قیمت روز انواع کفش های ایمنی لوتوس را از مدیر فروش شرکت دریافت کنید. توجه داشته باشید که قیمتی که در لیست ارائه شده، قیمت عمده می‌باشد.

قبل از اینکه قیمت کفش را دریافت کنید، باید با مشخصات فنی کفش‌ها آشنا باشید. در ادامه این مقاله اطلاعاتی در رابطه با مدل‌ها و مشخصات فنی آنها ارائه خواهیم داد.

کفش ایمنی لوتوس برندی معتبر میان تولید کنندگان کفش ایمنی تبریز میباشد.

تولیدات کارخانه کفش ایمنی لوتوس

در تاریخی که این مقاله نوشته شده، این شرکت حدود ۱۰ مدل کفش ایمنی کار به تولید می‌رساند. البته هر کدام با کیفیت‌ های مختلف و زیره‌ های مختلف تولید رسیده که بالای ۲۰ مدل می‌شود.

ما در این قسمت از مقاله به مدل‌های کلی آن می‌پردازیم. در ادامه مدل‌ها معرفی می‌شود و برای هر کدام از مدل‌ها توضیح مختصری ارائه خواهد شد.

توجه داشته باشید که سایز بندی اکثر کفش‌ های ایمنی لوتوس از ۳۶ تا ۴۸ است.

کفش ایمنی سهند خفاشی

کفش ایمنی اقتصادی دارای رویه اشبالت و سرپنجه کامپوزیت می‌باشد. کفی این کفش معمولی بوده و دارای دو زیره pu و لاستیک می‌باشد.

کفش ایمنی آرش

کفش ایمنی زیبا و با کیفیت دارای رویه چرم گاوی ضخیم، سرپنجه کامپوزیت، آستر پارچه اسپیسر تنفسی، زیره پیو و ۹ ماه ضمانت بی‌قید و شرط می‌باشد. دارای مدل مهندسی هم است که با چرم نبوک گاوی به تولید می‌رسد. ساق کوتاه هم دارد.

کفش ایمنی شهاب

پرفروش‌ترین مدل کارخانه کفش ایمنی لوتوس است. رویه چرم اشبالت دارد ولی ضخیم در حد 1,8 می‌باشد. آستر آن از پارچه سوبله فرهنگ است. کفی پارچه ضد تعریق و سرپنجه فلزی هم دارد. گارانتی این کفش ۶ ماهه است.

کفش ایمنی دماوند

برخلاف دیگر کفش‌ها سایزبندی این کفش از ۳۹ شروع می‌شود.

  • رویه چرم طبیعی ضخیم
  • زیره دو دانسیته
  • سرپنجه کامپوزیت
  • آستر از پارچه اسپیسر تنفسی
  • دارای 9 ماه ضمانت

کفش ایمنی کارو

وقتی نام این کفش می‌آید، همه یاد جوشکاری می‌افتند!. زیرا این کفش مخصوص شغل جوشکاری به تولید رسیده است. البته مدل بدون کاور معمولی هم دارد.

کفش ایمنی تاترا

یک کفش ایمنی بسیار زیبا با نخ و نوار زرد رنگ می‌باشد که مشخصات فنی آن مطابق با کفش‌های دارای ۹ ماه ضمانت لوتوس است.

کفش ایمنی آریامن

این مدل ایمنی سفارشی است که در تولید رویه کفش، کمی از مدل تاترا بیشتر از رنگ زرد یا خاکی بهره گرفته شده است و از لحاظ فنی مطابق تاترا است.

کفش ایمنی تابستانی نیک

برای فصل گرما و تابستان بسیار کفش عالی می‌باشد و پیشنهاد می‌کنیم که این مدل خریداری شود. رنگ رویه این کفش بسیار زیبا می‌باشد و از اشبالت جیر با کیفیت بهره گرفته شده است.

کفش ایمنی پرشین

این کفش دارای دو مدل معمولی و مهندسی بوده که هر دو از چرم نبوک گاوی که جزو با کیفیت‌ ترین چرم‌های پوست گاو می‌باشد به تولید می‌رسد.

خرید مستقیم از تولیدی کفش ایمنی لوتوس تبریز با یک موبایل هم قابل انجام است.

نحوه خرید کفش ایمنی از کارخانه لوتوس تبریز

تنها مواردی که برای سفارش اینترنتی و مستقیم از کارخانه نیاز دارید، داشتن یک گوشی موبایل و سایزبندی سفارشتان است. توسط پیام رسان‌های اجتماعی کاتالوگ و لیست قیمت برای شما ارسال می‌شود.

زمانی را اختصاص به بررسی کفش‌ ها و قیمت آن خواهید داد. قطعاً مدلی را انتخاب می‌کنید. با هماهنگی‌ هایی که با تیم فروش انجام می‌شود، نمونه فیزیکی کفش برای شما به جهت تایید نهایی ارسال میشود.

اگر نمونه تایید شد، آنگاه برای سفارش اصلی اقدام می‌شود و اگر تایید نشد، میتوانید کفش را مرجوع کنید. مبلغ هزینه کفش قبل از ارسال از شما دریافت می‌شود ولی در صورت تایید نشدن، برگشت داده خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.