خرید عمده کفش ایمنی کوهستان هورس

بزرگترین مرکز خرید عمده کفش ایمنی کوهستان هورس از کارخانه در خدمت شما مشتریان عزیز می‌باشد. اینجا با خیال راحت به قیمت کارخانه خرید کنید.

با کیفیت ترین کفش ایمنی مهندسی پادکس، کفش ایمنی کوهستان هورس است.

مشخصات فنی کفش ایمنی کوهستان

رویه این کفش ایمنی با کیفیت از چرم گاوی با ضخامت ۲ میل تولید شده است که ظاهر به شدت شکیل و به روزی دارد. زیره این کفش از جنس پی یو می‌باشد که در برابر حلال‌های نفتی و روغنی مقاومت بالایی داشته و کاملاً ضد لغزش و سایش می‌باشد.

این کفش دارای نشان ملی استاندارد ایران بوده و تأییدیه وزارت کار هم دارد. سرپنجه این کفش به طور معمول از کامپوزیت می‌باشد ولی با سرپنجه‌های فولادی هم به تولید رسیده و فروش بسیار بالایی هم داشته است. قیمت این کفش با سرپنجه‌ کامپوزیت از سرپنجه فولادی گران‌تر می‌باشد.

این کفش جز پرفروش‌ترین کفش‌های گران قیمت پادکس می‌باشد زیرا بعضی از شرکت‌ها به دنبال ظاهر شکیل و کیفیت بالای کفش هستند. خوشبختانه شرکت پادکس هم بر روی این کفش به طور خیلی حرفه‌ای کار کرده و طراحان این شرکت با تمام تلاش خود این محصول را طراحی و عرضه کرده‌اند.

برای دیدن عکس‌های واضح‌تر لطفاً به کارشناسان ما پیام دهید تا عکس و قیمت دقیق این محصول برای شما ارسال شود. حتی می‌توانید نمونه آن را به صورت فیزیکی در دفتر فروش ما ببینید. بعد از تایید نمونه می‌توانید اقدام به خرید عمده کفش ایمنی کوهستان هورس نمایید.

مشخصات فنی کفش ایمنی هورس پادکس را مطالعه کنید.

قیمت عمده کفش ایمنی کوهستان

به گمان بعضی از مشتریانی که تاکنون تجربه استعلام قیمت و خرید عمده کفش کار ایمنی کوهستان را نداشتند این کفش از لحاظ قیمتی با کفش های ایمنی دیگر در یک رنج است. اما واقعیت اینگونه نیست چرا که مواد اولیه این کفش به خصوص رویه آن با تمامی کفش‌های ایمنی عادی و با کیفیت ایران، تفاوت شاخصی دارد.

چرم رویه این کفش از با کیفیت‌ترین و با دوام و ماندگارترین چرم طبیعی یعنی چرم هورس استفاده شده است. به طور کل قیمت مواد اولیه این کفش بالاتر است به همین دلیل باعث شده که کفش ایمنی بی‌نظیر از لحاظ کیفی و دوام و ماندگاری به شدت بالاتر در برابر خطرات تولید شود.

قیمت مواد اولیه که مهمترین تاثیر را در تعیین قیمت یک کفش ایمنی دارد مهمترین عامل بالا بودن قیمت عمده این کفش است. البته باید در نظر داشته باشید که هر تولید کننده یا صنعتی به دنبال اینطور کفش‌های ایمنی با کیفیتی برای کارگران خود نیست. اگر شما جزو این دسته هستید که نیاز به یک کفش ایمنی فوق العاده عالی را دارید می‌توانید کفش ایمنی کوهستان هورس را بالای لیست خرید خود قرار دهید. ما از کارخانه این کفش را عمده و بصورت کلی طبق سایزبندی که می‌خواهید به شما می‌فروشیم.

کفش ایمنی کوهستان هورس اصلا تک فروشی ندارد و فقط عمده فروشی است.

مرکز فروش کفش ایمنی کوهستان در تهران

از آنجایی که تولید کفش ایمنی کوهستان هورس و یا کوهستان نوباکو در تهران انجام می‌شود، مرکز فروش آن هم در این شهر مستقر شده و این محصول را به فروش می‌رساند. دقت داشته باشید که فروش کفش ایمنی کوهستان فقط به صورت عمده است.

البته فروشگاه‌هایی هستند که این کفش ایمنی را به قیمت تکی به فروش می‌رسانند ولی به خاطر اینکه سیاست شرکت ما بر این است که به قیمت کارخانه فروش انجام شود، فقط عمده این کفش را به فروش می‌رساند.

معمولا این کفش موجودی هم ندارد و برای خرید عمده این کفش شما باید سفارش تولید ثبت کنید و زمان بدهید تا تولید آن انجام شود. دلیل اصلی این است که رویه آن از یک چرم بسیار خاص با کیفیت به تولید می‌رسد و باید موجودی آن تکمیل شود.

از بهترین چرم نوبوک در تولید کفش کوهستان استفاده شده است.

کفش ایمنی کوهستان هورس یا خاکی؟

در بازار، کفش ایمنی کوهستان را با دو نام خاکی و هورس می‌شناسند. البته فقط این یک کفش نیست! کفش‌های ایمنی زیادی به تولید رسیده که با رنگ خاکی می‌باشد. تنها تفاوت کفش ایمنی کوهستان هورس این است که جزو پرفروش‌ترین کفش‌ ایمنی بازار به حساب می آید.

به طور کلی برای خرید کفش ایمنی خاکی و یا کوهستان می‌توانید به کارشناسان فروش ما پیام دهید و صورت سفارش خودتان را بگویید تا در سریع‌ترین زمان ممکن ثبت سفارش برای شما انجام گردد.

یکی از سوال‌های مهم مشتریانی که نمونه فیزیکی این کفش را دریافت می‌کنند این است که آیا می‌شود با همین جنس رویه، رنگ مشکی را به تولید رساند؟ این یک سوال بسیار سخت است زیرا نیاز به بررسی دارد. ما این کفش را فقط و فقط با رنگ خاکی یا با چرم نبوک درجه یک به تولید می‌رسانیم. اگر بخواهید تغییراتی درون آن ایجاد شود قطعاً باید تعداد و تیراژ بالایی سفارش گرفته شود.

خرید عمده کفش کوهستان هورس بصورت اینترنتی هم امکان پذیر است.

خرید عمده کفش ایمنی کوهستان از کارخانه

آیا به فکر چگونگی خرید عمده کفش ایمنی کوهستان هورس از کارخانه هستید؟ آیا نمی‌دانید که چگونه باید این کفش ایمنی فوق العاده با کیفیت را از کارخانه عمده خریداری کنید؟ نگران نباشید! فقط کافیست این بخش از مقاله را به دقت مطالعه کنید تا بتوانید تجربه خرید عمده لذت بخش را برای خود رقم بزنید.

اول با این سوال شروع می‌کنیم که چرا شما تصمیم به خرید بدون واسطه از کارخانه و تولید کننده می‌گیرید؟ خوب همانطور که می‌دانید مهمترین دلیل آن قیمت است. چون قیمتی که کارخانه می‌دهد پایین‌ترین قیمت بازار خواهد بود. دلیل آن به خاطر این است که در بازار فروشندگان و مغازه‌داران همگی مبلغی را به عنوان سود خود بر روی قیمت کارخانه اعمال می‌کنند. اما اگر از کارخانه بخرید می‌توانید با یک تفاوت قیمتی قابل ملاحظه کفش‌ها را به صورت عمده، ارزان‌تر خریداری کنید.

حال خبر خوش این است که مجموعه ما فروش عمده کفش ایمنی کوهستان را از کارخانه انجام می‌دهند و این یعنی قیمتی که به شما می‌دهیم هیچ گونه تفاوت و اختلافی با قیمت اعلام شده از سمت کارخانه را نخواهد داشت. ما به شما ضمانت قیمت می‌دهیم پس با خیال راحت با ما ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.