فروش عمده کفش ایمنی اونگارد تک دانسیته

فروش عمده کفش ایمنی اونگارد تک از شرکت تجهیزات ایمنی پادکس به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می‌شود. اینجا بهترین قیمت‌ها را می‌بینید.

اونگارد تک دانسیته بهترین و پر فروش ترین کفش ایمنی شرکت بزرگ پادکس است.

خرید کفش ایمنی اونگارد تک دانسیته از کارخانه

وقتی شما قصد داشته باشید کفش ایمنی اونگارد تک دانسیته را به صورت عمده بخرید باید با کارخانه آن ارتباط بگیرید. زیرا وقتی تعداد کفش درخواستی شما در خرید بالا می‌رود و به اصطلاح خریدتان عمده است، اگر به واسطه‌ها و بنکداران مراجعه کنید باید سود این افراد که بر روی قیمت کفش اعمال شده را هم به صورت مازاد بپردازید. ولی هیچ نیازی به این کار نیست چون خود کارخانه تولید کننده این کفش در اختیار شماست تا مستقیم خریدتان را انجام دهید.

هنگامی که با شماره‌های موجود در سایت تماس می‌گیرید در واقع به صورت مستقیم با بخش فروش ارتباط گرفته اید. شما می‌توانید به راحتی تعداد مورد نیاز به همراه سایز‌های مورد نیاز خود را به کارشناس فروشی که با شما در ارتباط است اعلام کنید تا از انبار کارخانه موجودی آن را استعلام بگیرد. با توجه به اینکه همیشه موجودی این کفش در بهترین وضعیت قرار دارد به احتمال زیاد سایزبندی درخواستی شما در انبار موجود خواهد بود. به این روش می توان به سادگی و با خیالی آسوده این کفش ایمنی را عمده سفارش داده و غیر حضوری از کارخانه خرید کنید.

اونگارد تک دانسیته به دلیل اینکه همیشه موجودی انبار هست جزو بهترین ها شده است.

آدرس انبار پخش اونگارد تک دانسیته در تهران

کارخانه در نصیرآباد و انبار دپوی کفش ها در حسن آباد تهران است و آماده سفارش گیری می‌باشد. امکان خرید مستقیم از کارخانه وجود دارد. دفتر مذاکرات این شرکت در خیابان سهروردی تهران می‌باشد. البته تمامی آدرس‌ها در فوتر این سایت قابل دسترسی است. قبل از مراجعه حضوری حتماً با کارشناسان ما هماهنگ کنید.

کفش ایمنی اونگارد تک در انبار پخش ما فقط به صورت عمده به فروش می‌رود. به طور کلی این کفش جزو تک فروشی‌ های بازار نیست و فقط به صورت مستقیم و بدون واسطه برای شرکت‌ ها ارسال می‌شود. آیا همکار هستید؟! برای شما با درصد تخفیف مناسبی کفش‌ها را می‌توانیم ارسال کنیم.

شما به دو حالت می‌توانید سفارش این کفش را ثبت کنید. اگر برای فروشگاه و یا مغازه خود می‌خواهید باید به صورت کارتن‌ های جور ثبت سفارش کنید تا اکثر سایزها جهت ارائه به مشتریان را موجود داشته باشید. اگر شرکت و تولید کننده هستید باید طبق سایز پای کارگرانی که دارید، سفارش کفش‌ ها را به ثبت برسانید.

تهران، حسن آباد که آمدید، روبروی مسجد مجدالدوله مرکز پخش اونگارد تک است.

قیمت عمده اونگاد تک دانسیته

کفش ایمنی اونگارد تک دارای قیمت ثابت و بدون تخفیف می‌باشد. زیرا ما بدون واسطه هستیم و کفش‌ها به قیمت لیست کارخانه به شما فروخته خواهد شد. خیالتان از بابت قیمت راحت! ما تضمین کمترین و مناسب‌ ترین قیمت را به شما می‌دهیم. هیچ کجا نمی‌توانید ارزان‌تر از قیمت ما پیدا کنید.

اگر سفارش حجمی مثلاً در تعداد هزار جفت به بالا داشته باشید، ما می‌توانیم پایین‌تر از قیمت لیست کارخانه به شما کفش ایمنی اونگارد را ارائه دهیم. اگر جزو این دسته‌ بندی از مشتریان حجمی هستید، حتماً همین الان تماس بگیرید. زیرا قیمت حجمی در هیچ کجا درج نشده است.

خرید کفش ایمنی کاری بسیار آسان شده است!. شما می‌توانید امروزه به صورت اینترنتی از مراکز بدون واسطه مانند شرکت ما خرید این کفش را به قیمت کارخانه انجام دهید. این کفش دارای شش ماه ضمانت شکست زیره است. اگر تا شش ماه هر مشکلی که خورد ما بدون هیچ قید و شرطی تعویض می‌کنیم.

ویژگی‌های مهم کفش ایمنی اونگارد تک

کفش ایمنی اونگارد مدل تک دانسیته از ویژگی هایی برخوردار است که باعث برتری این کفش شده است. در این قسمت از مقاله به بررسی مشخصات و ویژگی های این کفش ایمنی می پردازیم.

در رویه این کفش از چرم گاوی مرغوب ۲ میل استفاده شده که باعث مقاومت بسیار بالای سطح رویی کفش شده است. زیره این کفش pu بوده و مناسب برای محیط های کاری خشک و معمولی است. از سرپنجه فلزی در جلوی این کفش استفاده شده که مقاومت در برابر ۲۰۰ ژول ضربه دارد. این کفش در سایز های ۳۷ الی ۴۸ تولید می شود که طبق سایزبندی مورد نیاز شما برایتان ارسال می شود.

و اما برترین ویژگی های این کفش ایمنی برخورداری از ۶ ماه ضمانت شکست زیره است که کاملا بی قید و شرط بوده و خیال شما را از بابت کیفیت راحت می کند. همچنین کفش اونگارد تک دانسیته تاییده وزارت کار و استاندارد هم دارد. به طور کل اونگارد تک دانسیته با ویژگی های خاصی که دارد بهترین گزینه برای شماست زیرا کفشی قیمت مناسب و با کیفیت است.

استاندارد این کفش یک مزیت رقابتی شده زیرا تعدا کمی در ایران استاندارد دارند.

نحوه پرداخت در خرید عمده کفش ایمنی اونگارد تک

این کفش در بین مشتریان عمده از محبوبیت بالایی برخوردار است و یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین کفش‌های ایمنی است و به همین علت فروش بالایی در بین دیگر کفش ها دارد. پرداخت برای اشخاص حقیقی با اشخاص حقوقی متفاوت است. نحوه پرداخت برای اشخاص حقیقی کاملاً به صورت نقدی می‌باشدکه قبل از ارسال بار، باید کل مبلغ مورد معامله پرداخت گردد.
ولی در پرداخت برای اشخاص حقوقی، هم به صورت نقدی و هم به صورت چکی امکانپذیر می‌باشد. پرداخت به صورت چکی فقط برای اشخاص حقوقی با فاکتور رسمی وپرداخت ۹درصدمالیات انجام می‌گیرد.
اگر پس به دنبال خرید چکی هستید باید شرکت ثبت شده داشته باشید و ما فاکتور را به همراه ارزش افزوده آن برای شما ارسال خواهیم کرد و اطلاعات پرداخت حساب شرکت برای شما ارسال خواهد شد.
حال سوال میشود که اگر سفارش تولید داشته باشیم و شخص حقیقی باشیم! باید چگونه پرداخت را انجام دهیم؟ برای شخص‌های حقیقی و حقوقی هیچ تفاوتی نمی‌کند بلکه هر دو برای تولید باید واریزی پیش پرداخت داشته باشند.
البته اگر کل مبلغ یکجا پرداخت شود به راحتی سفارش شما ثبت شده و سریعاً در صف تولید قرار می‌گیرد ولی هیچ فرقی بین این دو مورد وجود ندارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.