فروش کفش ایمنی پارکر + قیمت عمده

فروش کفش ایمنی پارکر ارزان توسط شرکت ما به قیمت کارخانه ایمن پارکر تبریز انجام میگیرد. برای دریافت قیمت عمده در واتساپ یا ایتا پیام دهید.

کارخانه ایمن پارکر تبریز در نظر دارد در تهران پخش کفش را انجام دهد.

کارخانه کفش ایمنی ایمن پارکر تبریز

تولیدی ایمن پارکر تبریز با توجه به نیاز تولید کنندگان کفش ایمنی قیمت مناسبی را به تولید رسانده که دارای دو مدل معمولی و عایق برق می‌باشد. به دلیل اینکه قیمت کفش ایمنی پارکر به نوسانات کشور ربط مستقیمی دارد، قیمت به روز شده آن را برای شما قرار نمی‌دهیم. فقط با تماس قیمت ها اعلام می‌شود.

شما برای خرید مستقیم از کارخانه ایمن پارکر تبریز باید به ما اول تعداد سفارش خود را اطلاع دهید. تعداد در قیمت به شدت تأثیر گذار است. اگر در کار عمده باشید قطعاً متوجه این جمله ما خواهید شد. قیمت در شرکت پارکر بصورت حجمی دسته بندی شده است.

جنس زیره کفش ایمنی پارکر، PU است. جنس رویه آن چرم می‌باشد و مواد اولیه خوبی در تولید آن استفاده شده است. بطور کلی در رنج کفش ایمنی معمولی واقعاً خوب و مورد تأیید است. عکس دقیق این محصول هم که در این محتوا برای شما به نمایش در آورده شده است.

به قیمت کارخانه از گروه صنعتی رودین خرید عمده کنید.

خرید عمده کفش ایمنی پارکر

کفش ایمنی پارکر فقط فروش عمده دارد و مشتریان تکی می‌تواند با مراجعه به بازار به خرید این کفش ایمنی بپردازند. اگر این کفش را پیدا نکردید و واقعاً نیاز داشتید که به صورت تکی خریداری کنید، شرکت ما می‌تواند شما را راهنمایی کند پس تماس بگیرید. آیا دوست داشته‌اید که بدون واسطه از مرکز فروش کفش ایمنی پارکر خرید کنید؟

مجموعه ما از تولیدی بصورت مستقیم کفش ایمنی پارکر را به قیمت تولید کننده در سراسر ایران پخش می‌کند. همکارانی که در شهرستان هستند و امکان مراجعه حضوری و خرید حضوری کفش ایمنی را ندارند، می‌توانند به صورت اینترنتی سفارش خرید کفش ایمنی پارکر را به ثبت برسانند. قطعاً قیمت‌ها در اینترنت ارزان‌تر از بازار حضوری است.

پیشنهاد می‌کنیم اگر پخش کننده کفش ایمنی هستید، بر روی کفش ایمنی پارکر تمرکز بسیار زیادی کنید. این کفش علاوه بر قیمت مناسبی که دارد، رضایتمندی زیادی داشته و مشتریان ترغیب به تکرار خرید شده اند. جدای از این موارد، موجود بودن همیشگی آن است. این کفش در هر زمانی و هر ماهی از سال قابل سفارش گیری است و در انبار شرکت موجود است.

خرید عمده کفش ایمنی ارزان قیمت پارکر از کارخانه

فروش عمده کفش ایمنی پارکر ارزان قیمت

ارزان بودن کفش ایمنی پارکر از این بابت است که مستقیم از تولید کننده به دست شما می‌رسانیم. در بازار هستند واسطه هایی که چند برابر بیشتر از قیمت کارخانه فروش این کفش را انجام می‌دهند. دقت داشته باشید در بازار مشاهده شده که مدل‌هایی از کفش ایمنی پارکر به صورت تقلبی هم تولید می‌شود و به قیمت پارکر فروش می‌رود.

فروش کفش ایمنی پارکر بصورت کارتنی است. شما میتوانید کارتن جور سفارش دهید که از سایز بندی ۴۰ الی ۴۵ داخل کارتن است. مدل دیگر سفارش به صورت سایزبندی است و معمولاً شرکت‌ها به این گونه سفارش می‌دهند. شما سایزبندی دقیق پای کارگرانتان را می‌دهید و ما طبق سایز ارائه شده شما بسته‌بندی کرده و ارسال آن را انجام می‌دهیم.

رنج قیمت کفش پارکر در سال ۱۴۰۰ حدودا بین ۱۵۰ الی ۲۰۰ بود. ولی در حال حاظر که این محتوا نوشته میشود در رنج قیمتی ۲۷۰ الی ۳۲۰ در بازار به فروش می‌رسد. نوسانات کفش ایمنی بسیار زیاد است ولی با این حال جزو رده کفش‌های قیمت مناسب در بازار به حساب می‌آید. کفش‌های دیگر نوسانات به شدت بالاتری نسبت به کفش ایمنی پارکر داشته‌اند.

کفش ایمنی پارکر به قیمت عمده را از شرکت رودین خریداری کنید.

قیمت کفش ایمنی پارکر عایق برق

کفش ایمنی پارکر در صورت کلی سرپنجه فولادی است. بنا به درخواست بالای مشتریان، کفش ایمنی عایق برق هم به تولید رسیده که دارای سرپنجه کامپوزیت است. این کفش از لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی با مدل سرپنجه فولادی ندارد. فقط تنها تفاوتی که این کفش‌ها دارند در سرپنجه آن است و این که قطعات فلز در عایق برق استفاده نمیشود.

قیمت این کفش فرقی با مدل معمولی پارکر ندارد. سایز بندی خود را اعلام کنید تا ثبت سفارش را انجام دهیم. معمولا مدل کفش ایمنی عایق برق پارکر هم در انبار ما همیشه موجود است و آماده سفارش‌گیری می‌باشد. سایزبندی این کفش از سایز ۴۰ تا ۴۵ است و سایزهای دیگر را موجود ندارد. در سفارش عمده این موضوع را در نظر بگیرید.

در تولید این کفش از هیچ قطعه فلزی استفاده نشده تا پای کارگر در برابر خطر برق گرفتگی محافظت ۱۰۰ درصد شود. کفش ایمنی عایق برق پارکر برای شغل‌ها و صنعت‌هایی مناسب باشد که با برق ولتاژ پایین سرو کار دارند. اگر با برق ولتاژ بالا سر و کار دارید به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌کنیم که از مرکز فروش کفش ایمنی پارکر خرید انجام دهید.

قیمت پارکر در شرکت صنعتی رودین بسیار مناسب و ارزان است.

مرکز فروش کفش ایمنی پارکر در تهران

شرکت ما دارای مرکز فروش بدون واسطه کفش ایمنی پارکر در تهران است. در اینجا هر دو مدل کفش ایمنی پارکر معمولی و عایق برق به صورت عمده به فروش می‌رسد. اگر قصد خرید تکی دارید لطفاً به تک فروش‌های بازار مراجعه کنید. در رابطه با قیمت هم در پایین این قسمت اطلاعات دقیقی ارائه می‌شود تا در جریان کار باشید.

قیمت کفش ایمنی پارکر در خرید عمده قطعاً با خرید تکی تفاوت دارد. اگر خواسته باشیم برای شما مثال بزنیم، در خرید تکی شما باید حدوداً ۴۰۰ هزار تومان برای خرید کفش ایمنی پارکر هزینه کنید. اگر همین کفش را در تعداد یک کارتن یا ۱۰ جفت خریداری کنید، قیمت عمده آن ۱۰۰ هزار تومان ارزان‌تر است که ۳۰۰ هزار تومان میشود.

خرید کفش ایمنی پارکر از شرکت رودین بصورت اینترنتی و غیر حضوری هم قابل انجام است. عکس این کفش در سایت قرار داده شده است. البته مدل ساق کوتاه هم دارد که همیشه تولید نمی‌شود. عکس ساق کوتاه پارکر را هم می‌توانید از کارشناسان مرکز فروش کفش ایمنی پارکر دریافت کنید و در صورت سفارش، سایزبندی را ارائه دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.