فروش کفش ایمنی کاویان تبریز

فروش کفش ایمنی کاویان تبریز توسط مجموعه ما به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه محشر تبریز انجام می‌شود. برای خرید عمده در ارتباط باشید.

کفش ایمنی کاویان تبریز جزو برترین تولید کنندگان ایمنی در ایران است.

قیمت کفش ایمنی کاویان چرم

همانگونه که می‌دانید چرم طبیعی در کارخانجات کفش ایمنی استفاده بسیار زیادی دارد ولی کیفیت همه یکسان نیست. بعضی از کارخانجات از چرم‌ های کم ضخامت استفاده می‌کنند تا قیمت کفش ایمنی مناسب شود. گروه صنعتی محشر تبریز که تولید کننده کفش ایمنی کاویان چرم می‌باشد، از چرم‌های با ضخامت بالاتر استفاده کرده تا نام و اعتبار خوبی در بین تولید کنندگان کشور داشته باشد.

به طور کلی رویه کفش ایمنی استاندارد از دو جنس چرم و اشبالت تولید می‌شود. تولید کنندگانی که از چرم مصنوعی استفاده می‌کنند، کفش‌های آنها هیچ استانداردی ندارد. مرکز فروش کفش ایمنی کاویان تبریز به شما این تضمین را می‌دهد که رویه این کفش از چرم با کیفیت تولید شده است. قیمت این مدل کفش ایمنی به دلیل نوسانات بالایی که در بازار وجود دارد، متغیر است.

اگر به دنبال جنس با کیفیت هستید که واقعاً برای شما بالاتر از ۶ ماه کار کند، قیمت کفش ایمنی کاویان را استعلام بگیرید و خرید آن را انجام دهید. این کفش در برابر رقبایی که در بازار دارد دارای قیمت بسیار بسیار مناسب‌تری می‌باشد زیرا اکثر مواد اولیه به صورت بدون واسطه تهیه شده است.

کفش ایمنی کاویان ساق کوتاه در دو رنگ نخ آبی و قرمز عرضه میشود.

تفاوت کفش ایمنی کاویان چرم و اشبالت

وقتی قصد خرید عمده از مرکز فروش کفش ایمنی کاویان را داشته باشید با این موضوع مواحه می شوید که فروشنده به شما دو قیمت می دهد. یکی از آن ها قیمت کفش ایمنی کاویان چرم و دیگری اشبالت است. آیا تفاوت این دو چیست؟

همانطور که می دانید در رویه تمامی کفش های ایمنی، چرم بکار رفته است. چرم رویه کفش انواع مختلفی دارد که همچنین کیفیت های آن ها متفاوت است. وقتی گفته می شود کفش ایمنی کاویان اشبالت منظور این است که نوعی از چرم که اشبالت نام دارد در رویه این کفش بکار رفته است؛ در رویه کفش ایمنی کاویان چرم از مرغوب ترین چرم گاوی استفاده شده است. حال شاید برای شما سوال پیش بیاید چرا تفاوت چرم بر روی قیمت تاثیر گذار است؟

شما باید بدانید که چرم گاوی مرغوب از لحاظ کیفیتی بهتر نسبت به چرم اشبالت است. چرم مرغوب گاوی ماندگاری و دوام و همچنین طول عمر رویه کفش را تا حد زیادی افزایش می دهد‌. بنابراین کفش ایمنی با رویه چرم همیشه گران تر از مدلی است که با چرم اشبالت تولید شده است.

پیشنهاد ما این است که ابتدا با ما ارتباط بگیرید و سپس قیمت کفش ایمنی کاویان چرم و اشبالت را استعلام بگیرید. تا پس از آن با توجه به شرایط خود بهترین تصمیم را برای خرید عمده یکی از آن ها بگیرید.

کفش ایمنی کاویان چرم کیفیت خیلی بیشتری نسبت به چرم اشبالت دارد.

فروش کفش ایمنی کاویان اشبالت

بعضی از مشتریان تا اسم از رویه چرم اشبالت می‌آید، سریع به یاد چرم های ضعیف مصنوعی می‌افتند ولی واقعیت این نیست!. اشبالت همان چرم گاوی طبیعی است ولی از لایه ضعیف‌تر پوست گاو تولید می‌شود به همین دلیل دارای قیمت ارزان‌تری است. در مرکز فروش کفش ایمنی کاویان تبریز این کفش در دو کیفیت چرم و اشبالت به عرضه می‌رسد.

ضخامت رویه کفش ایمنی کاویان چرم بیشتر از کفش با رویه اشبالت می‌باشد. البته از لحاظ قیمت اگر به دنبال کفش ایمنی قیمت مناسب‌تر هستید، مدل کاویان اشبالت را خریداری کنید. تنها راهی که شما می‌توانید کفش کاویان را تشخیص دهید از روی دوخت آن می‌باشد. همانطور که در این مقاله گفتیم، این کفش در دو دوخت آبی و قرمز به بازار عرضه می‌شود.

دوخت آبی نشان از چرم اشبالت و دوخت قرمز نشان دهنده چرم طبیعی مرغوب می‌باشد. البته لازم است این موضوع را هم بدانید که چرم اشبالت در گرید های مختلفی به تولید و فروش می‌رسد. خوشبختانه شرکت محشر در تولید کفش ایمنی کاویان از چرم اشبالت درجه یک گاوی استفاده کرده است.

کفش ایمنی کاویان اشبالت دارای قیمت ارزان تری است و پر فروش تر میباشد.

خرید کفش ایمنی کاویان از کارخانه محشر

کفش ایمنی کاویان یکی از محصولات تولید شده در کارخانه کفش ایمنی محشر است. این کارخانه در تبریز واقع شده و مدل کاویان تاکنون جزو پرفروش‌ترین و بهترین محصولات این کارخانه بوده است.

شما می‌توانید این کفش را از مراکز پخش و فروش مختلفی در شهرهایی همچون تهران خریداری کنید. اما می‌دانید که خریدتان غیر مستقیم و واسطه‌ای خواهد بود. در حالی که اگر شما قصد خرید عمده کفش ایمنی مدل کاویان را داشته باشید برای شما به صرفه نیست که بخواهید از واسطه‌ها خرید کنید. پس در مواجهه با این شرایط، راهکار چیست؟

شما در اینطور شرایطی باید به فکر خرید بدون واسطه و مستقیم از خود کارخانه باشید. زیرا مزیتی که برای شما دارد خرید به قیمت کارخانه است. دسترسی به این کارخانه اصلاً کار سخت نیست؛ بلکه شما می‌توانید به راحتی با شماره‌هایی که در سایت است تماس بگیرید تا مستقیماً به واحد فروش کفش ایمنی کاویان از کارخانه متصل شوید. پس از ثبت سفارش به صورت مستقیم از درب کارخانه، بار شما به مقصدی که می خواهید ارسال خواهد شد.

برای خرید کفش ایمنی از شرکت محشر تبریز همین حالا تماس بگیرید.

مرکز خرید کفش ایمنی کاویان به صورت عمده

به احتمال خیلی زیاد با خواندن این مقاله ترغیب شده‌اید که کفش ایمنی کاویان را برای کارگاه یا کارخانه خود بخرید. زیرا کاویان یک کفش ایمنی با کیفیت خوب و قیمتی مناسب است.

برای اینکه بخواهید کفش ایمنی مدل کاویان را عمده بخرید می توانید به مراکز فروش کفش ایمنی مراجعه کنید. اما این کار اصلاً توصیه نمی‌شود زیرا ممکن است با این موضوع مواجه شوید که دو مرکز پخش کفش ایمنی در کنار هم، هر کدام به شما قیمت متفاوتی را ارائه دهند.

بهترین و به صرفه‌ترین راه جهت خرید ارتباط با تولید کننده این کفش است. زیرا علاوه بر اینکه با اطمینان خرید می‌کنید به این موضوع آگاهی دارید که به بهترین قیمت خریدتان را انجام داده‌اید. همچنین کارخانه با انبارش تعداد بالای کفش ایمنی کاویان می‌تواند طبق سایزبندی، بار شما را در کمترین زمان تحویل دهد.

پس با این تفاسیر، شما می‌توانید روی ما به عنوان بهترین مرکز خریدی که می‌توان از آنجا کفش ایمنی کاویان را عمده خریداری کرد حساب باز کنید. ما با ضمانت قیمت و کیفیت فروش کفش ایمنی کاویان را از درب کارخانه به صورت عمده انجام می دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.