کارخانه کفش ایمنی ایمن صنعت گیتی تبریز

کارخانه کفش ایمنی ایمن صنعت گیتی تبریز یا isg، بهترین کفش‌های ایمنی روز را به تولید می‌رساند. اینجا بهترین جا برای خرید بدون واسطه است.

کارخانه ایمن صنعت گیتی تولید کننده انواع کفش ایمنی و چکمه ایمنی و حفاری

فروش کفش ایمنی isg

کفش ایمنی isg در شهر تبریز و در جاده تهران به تولید رسیده و در سراسر کشور در حال پخش می‌باشد. معنای کلمه انگلیسی isg همان ایمن صنعت گیتی می‌باشد.

کفش‌های این برند معمولاً به دلیل توجه زیاد به مشتری به صورت بروز تولید می‌شود و عرضه می‌گردد.

در ادامه این مقاله به تمامی مدل‌های این برند اشاره خواهد شد و ویژگی‌های آن هم درج خواهد گردید.

فروش کفش ایمنی ایمن صنعت گیتی با برند خاص isg صورت میگیرد.

قیمت کفش ایمنی ایمن صنعت گیتی

کارخانه و برند isg، مواد اولیه خود را به صورت دست اول تهیه می‌کند. همیشه دپو داشته تا در نوسانات بازار به سرعت وارد نوسان نشود.

این موضوع بسیار مهم نشان دهنده آن است که قیمت کفش ایمنی ایمن صنعتی گیتی قطعاً نسبت به برند های رقبا مناسب‌تر است.

البته توسط تیم فروش شرکت، لیست قیمت به روز برای افرادی که تماس می‌گیرند ارسال می‌شود. پس اگر درخواست دارید شما هم اقدام کنید.

قیمت کفش ایمنی isg بسیار ارزان است.

خرید کفش ایمنی isg تبریز

خرید کفش ایمنی ایمن صنعتی گیتی به دو روش حضوری و اینترنتی امکان‌پذیر است. حال اینکه کدام یک بهتر است و برای شما نتیجه دارد با خودتان است.

در روش حضوری مستقیم به کارخانه مراجعه می‌کنید و یا به انبار دپوی شرکت در شهر تبریز مراجعه کرده و خرید خودتان را به صورت مستقیم انجام می‌دهید.

روش اینترنتی که بهترین روش می‌باشد این است که شما از راه دور با استفاده از یک گوشی موبایل، صورت سفارش خود را می‌دهید، پرداخت می‌کنید تا برای شما در لحظه ارسال شود.

کفش ایمنی isg را مستقیما میتوانید از کارخانه سفارش دهید.

کارخانه ایمن صنعت گیتی

کارخانه کفش ایمنی ایمن صنعت گیتی با تکیه بر نیروی جوان ایرانی و سابقه طولانی در تولید کفش ایمنی، جزو برندهای موفق تولید کفش ایمنی استاندارد در ایران می‌باشد.

این برند که با نام تجاری isg شناخته می‌شود و بر روی اکثر کفش‌ها هم این نام به صورت انگلیسی وارد شده است، تمامی نشان‌ ها و اسناد لازم ایمنی را دریافت کرده‌ است.

کارخانه در تبریز مستقر است ولی ما به سراسر کشور و اکثر فروشگاه‌های لوازم ایمنی ارسال بارداریم. شما هم اگر می‌خواهید مستقیم و بدون واسطه از ما خرید کنید ارتباط بگیرید.

کارخانه ایمن صنعت گیتی یا isg بهترین کیفیت ممکن را به بازار عرضه میکند.

مرکز فروش عمده کفش ایمنی ایمن صنعت گیتی

همانطور که می‌دانید این کفش به هیچ عنوان تک فروشی ندارد. یعنی یا برای فروشگاه‌های لوازم ایمنی به صورت عمده ارسال می‌شود و یا باید برای کارخانجات کشور ایران و خارج از کشور در تعداد بالا ارسال می‌شود.

در زمان سفارش تولید دقت کنید که بعضی از کفش‌ها روتین تولید می‌باشند و کارشناسان ما از آنها آگاهی دارند. اگر می‌خواهید سفارش شما کمتر از دو هفته به شما تحویل داده شود، حتماً از روتین‌ها انتخاب کنید.

ما تضمین بهترین قیمت بدون واسطه را به شما می‌دهیم و ارسال به صورت مستقیم از درب کارخانه برای شما صورت خواهد گرفت.

تمامی تولیدات شرکت ایمن صنعت گیتی را از شرکت صنعتی رودین باید خریداری شود.

محصولات شرکت ایمن صنعت گیتی

از اینجای مقاله فقط و فقط تمامی تولیدات شرکت کفش ایمنی ایمن صنعت گیتی به همراه مشخصات فنی آن به اعلام می‌رسد.

دقت داشته باشید که شرکت ما توانایی تولید تمامی زیره‌های موجود در بازار را دارد و هیچ محدودیتی نیست.

پیشنهاد ما این است بعد از آشنا شدن با نمونه‌های موجود ما، باز هم با کارشناسان و مشاوران فروش تماس بگیرید تا مدل‌های پیشنهادی آنان هم به شما اعلام شود.

در ادامه مقاله با ما همراه باشید و نمونه‌های تولید شده توسط شرکت ایمن صنعت گیتی را شاهد باشید.

کفش ایمنی اکولوژیک

رویه این کفش از چرم می‌باشد و سرپنجه آن فلزی و کامپوزیت طبق سفارش به تولید می‌رسد. کف طبی آنتی باکتریال و زیره PU باعث شده تا این کفش ضد روغن و مواد گازوئیلی، اسیدی، ضد سایش و لغزش باشد. لازم به ذکر است گارانتی این کفش یک ساله است.

کفش ایمنی سهند

در این کفش از رویه چرم طبیعی بهره گرفته شده است. از لحاظ سرپنجه، کفی، مشخصات زیره و گارانتی کاملاً با کفش ایمنی اکولوژیک برابری می‌کند.

کفش ایمنی دنا

در سرپنجه این کفش به صورت سفارشی می‌توان از فلز یا کامپوزیت بهره گرفته شود. جنس رویه چرم و کفی آن آنتی باکتریال طبی است. زیره این کفش رابر یا لاستیک است که جزو درجه یک هاست.

کفش ایمنی Super isg

این کفش که با نام اختصاری ایمن صنعت گیتی به تولید رسیده جزو بهترین‌هاست. از لحاظ مشخصات فنی کاملاً با مدل اکولوژیک برابری می‌کند ولی از لحاظ ظاهر کاملاً تفاوت دارد. دلیل معروف شدن این کفش، ظاهر زیبای آن است.

کفش ایمنی سبلان

با اینکه ویژگی های آن دقیقاً کپی کفش ایمنی اکولوژیک می‌باشد، ولی در ظاهر آن از نخ‌ های آبی و چرم فلوتر مشکی با کیفیت استفاده شده است. همین رنگ آبی و مشکی خاص است که کفش را حرفه‌ای کرده است.

کفش ایمنی آرتین

به دلیل اینکه مشخصات این کفش هم دقیقاً مانند کفش بالایی می‌باشد، بیشتر به ظاهر آن می‌پردازیم. زیبایی کفش به دلیل رنگ قرمز خاصی است که در نخ، بند کفش و داخل کفش استفاده شده است. گارانتی یک ساله هم بهترین ضمانت برای مشتری است.

البته این کفش، مدل دیگری هم دارد که با نخ‌های سبز روشن با یک طرح جدیدتر و خاص‌تر به تولید رسیده است.

کفش ایمنی آریا

ساقه و زبانه قهوه‌ای این کفش بی‌نظیر است. جنس درجه یک و استفاده از چرم با کیفیت و زیره مقاوم، باعث شده تا با ادعای کامل یک سال گارانتی را به مشتری بدهیم. این کفش گزینه خوبی برای خرید است.

کفش ایمنی البرز

همانند دیگر کفش‌ها همه مشخصات را مشابه دارد و زیر آن هم pu می‌باشد. این کفش با قیمت بسیار مناسب و ظاهر شیک به مشتری عرضه می‌شود.

کفش ایمنی الوند

رویه، سرپنجه، کفی، زیره و گارانتی این کفش دقیقاً مشابه مدل البرز است. فقط با این تفاوت که ظاهرها با هم کمی متفاوت می‌باشد.

کفش ایمنی کاوردار آذرپاد

بهترین و با کیفیت‌ترین کفش برای شغل‌هایی که با حرارت و جوشکاری سر و کار دارند. رویه از چرم ضخیم طبیعی گاوی، زیره لاستیک یا همان رابر، سرپنجه فلز یا کامپوزیت مقاوم در برابر ۲۰۰ ژول و یک سال گارانتی بی‌قید و شرط از مزایای این کفش است.

چکمه حفاری Tpu

زیره Tpu مقاومت بسیار بالایی در برابر اسید و روغن دارد. حتی در برابر اسیدهای قوی مقاومت بسیار بالایی نشان داده است به همین دلیل بر روی چکمه حفاری زیره tpu اعمال میشود.

این چکمه توسط کارخانجات و صنایع بسیار معروف و مشهوری خریداری شده و رضایت بسیار بالایی در بین صنایع کشور ایران دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.