مرکز فروش کفش ایمنی گارد دودانسیته

مرکز فروش کفش ایمنی گارد دودانسیته در شهر تهران مستقر می‌باشد و آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان در فروش این محصول به مشتریان است.

مرکز فروش کفش ایمنی گارد در تهران، منطقه حسن آباد است.

تفاوت کفش ایمنی گارد ۲ با تک دانسیته

این دو کفش هم مانند مدل ساق بلندی که به آن اونگارد گفته می‌شود هیچ تفاوتی با هم ندارند. البته از لحاظ کیفیت تفاوت ندارند! از لحاظ قیمتی مدل کفش ایمنی گارد دودانسیته گرانتر از مدل تک دانسیته می‌باشد. چرا؟ زیرا مدل دودانسیته دارای دو لایه زیره پیو می‌باشد.

شما می‌توانید به صورت سفارشی تغییراتی درون این کفش ایجاد کنید. البته اگر تعداد سفارش شما بالا باشد. به عنوان مثال در حد ۱۰۰ الی ۴۰۰ جفت کار سفارش سازی امکان‌پذیر نخواهد بود. اگر تولید سفارشی می‌خواهید شامل حال شما هم شود، باید بالای ۵۰۰ جفت کفش ایمنی سفارش دهید.

حال شاید برای شما سوال شود که در تعداد بالا قیمت هم تخفیف خواهد داشت یا نه؟ کفش ایمنی بدون سفارشی سازی بله، دارای تخفیف خواهد شد. ولی کفش‌های ایمنی که برای شما سفارشی سازی بشود هیچ تغییر قیمتی نخواهد داشت. پیشنهاد می‌کنیم که کفش ایمنی را بدون سفارشی سازی خرید کنید.

تنها تفاوت گارد دو با تک در زیره آن است ولی بقیه موارد کاملا شبیه به هم هستند.

مرکز اصلی تولید و فروش کفش ایمنی گارد دودانسیته

مرکز اصلی و کارخانه‌ای که تولید و فروش کفش ایمنی گارد در آنجا انجام می‌شود، در شهرک صنعتی نصیرآباد مستقر بوده و مشغول به تولید است. این کفش ایمنی همیشه و در حالت روتین به تولید نمی‌رسد. دلیل هم این است که مشتریان خاص خودش را دارد.

در فصل‌هایی مانند فصل سرما و زمستان بیشتر از کفش‌های ایمنی ساق بلند استفاده می‌شود و به همین دلیل فروش کفش ایمنی گارد دودانسیته پایین می‌آید. این دلیلی است که همیشه و در همه سال تولید و دپو این محصول صورت نمی‌گیرد.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگه سفارشی دارید حتماً قبل از آن زمان تولید و تحویل را با کارشناسان فروش چک کنید. تولید این کفش ساق کوتاه به زمانبندی خاصی نیاز دارد و تیم برنامه‌ریزی تولید باید زمان دقیق را اعلام کند.

برای سفارش خرید کفش ایمنی گارد دودانسیته به ما پیام دهید.

قیمت کفش ایمنی گارد دودانسیته در خرید عمده

قیمت فروش عمده کفش ایمنی گارد دودانستیه متفاوت با تک فروشی آن است. حتی برای خرید عمده این کفش در بازار هم قیمت های مختلفی وجود دارد. بهترین و آسان ترین راه برای خرید کلی آن به قیمت کارخانه، ارتباط با مرکز فروش مستقیم کارخانه تولید کننده آن است.

عمده فروشان قیمت های مختلفی به شما می دهند ولی قیمت کارخانه برای مدتی معین ثابت است. همچنین اگر خریدتان در تعداد بسیار بالایی باشد مشمول تخفیف های حجمی نیز می شوید. به همین علت لازم است تعداد خریدتان را به مشاوران فروش اعلام کنید تا قیمت کارخانه را به شما اعلام کنند.

برتری مجموعه ما این است که به قیمت کارخانه فروش عمده کفش گارد دو را انجام می دهیم. اثبات حرف ما هنگامی مشخص می شود که قیمت ما را با سایر فروشندگان بازار و بنکداران مقایسه کنید. تضمین قیمت توسط ما واقعی بوده و حتی هزار تومان هم با لیست قیمت کارخانه تفاوتی ندارد. با اطمینان به قیمت کارخانه خرید کنید تا سود ببرید!.

زیره کفش ساق کوتاه ایمنی گارد از 2 لایه PU تشکیل شده که باعث عمر بیشتر آن میگردد.

آدرس کارخانه تولیدی کفش ایمنی گارد ساق کوتاه

به گمان برخی از مشتریان برای خرید عمده کفش ایمنی گارد ساق کوتاه دو دانسیته باید به صورت حضوری به کارخانه بیایند تا خریدشان را انجام داده و بارشان را تحویل بگیرند. اما اینچنین موضوعی در مورد کفش ایمنی وجود ندارد. بلکه تمامی سفارشات توسط واحد فروش مجموعه که در دفتر فروش تهران مستقر هستند ثبت می‌شود. سپس با توجه به موجودی سفارشتان از انبار کارخانه به مقصد شما ارسال خواهد شد.

پس اگر می‌خواهید که برای خرید خود اقدام حضوری انجام دهید باید بدانید که آدرس کارخانه به شما کمکی نخواهد کرد. بلکه شما فقط باید به دفتر فروش مراجعه کنید که می‌توانید آدرس آن را با برقراری تماس با بخش فروش مجموعه ما دریافت کنید. البته باید بدانید که کارخانه تولید کننده کفش ایمنی گارد در شهرک صنعتی نصیرآباد قرار گرفته. این شهرک صنعتی واقع در استان تهران بوده و به دلیل اینکه به نوعی در مرکز ایران است می توان راحت‌تر از آن خرید کرد.

کارخانه تولیدی کفش ایمنی گارد که در دو مدل تک و دو تولید شده است در رباط کریم است.

خرید کفش ایمنی گارد دودانسیته ساق کوتاه از کارخانه

برای کارگاه یا کارخانه تان کفش ایمنی می خواهید که ساق کوتاه و با دوام باشد؟ پیشنهاد اول ما بدون شک کفش ایمنی گارد دودانسیته است. داشتن دو زیره باعث شده کفش گارد عمر طولانی تری داشته باشد. بطور خلاصه با توجه به مشخصات این کفش ایمنی می توان دریافت که در میان رقیبانش بهترین است. این کفش ایمنی علاوه بر تاییدیه وزارت کار، نشان ملی استاندارد ایران را نیز دریافت کرده و دارای ۶ ماه ضمانت واقعی از سمت کارخانه می باشد.

هر گاه تصمیم به خرید عمده این کفش ایمنی بگیرید می توانید با ما تماس بگیرید تا راهنمایی های کامل تری در اختیارتان قرار دهیم. همچنین ما فروش مستقیم این کفش از کارخانه را بدون وجود هیچ واسطه ای انجام می دهیم. در واقع اگر شما این کفش را عمده از مجموعه ما خریداری کنید هیچ فرقی با خرید از کارخانه نخواهد داشت. زیرا قیمت همان قیمت کارخانه و ارسال نیز از درب کارخانه است.

شما هر زمانی که بخواهید برای خرید عمده گارد دو دانستیه بصورت مستقیم اقدام کنید کافیست از هر روشی که راحت تر هستید با بخش فروش ارتباط بگیرید. در سریع ترین زمان پاسخگوی شما هستیم تا تجربه خرید خوبی را برای شما به ارمغان بیاوریم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.