کارخانه کفش ایمنی ایمن کاران کفش جهان تبریز

کارخانه کفش ایمنی ایمن کاران کفش جهان تبریز با برند کفش ایمنی ریتم، در حال تولید می‌باشد. برای خرید عمده کفش ایمنی ریتم کلیک کنید.

شرکت ایمن کاران کفش جهان بهترین کفش ایمنی را با استاندارد عرضه میکند.

کارخانه تولیدی کفش ایمنی ریتم

آیا مقاله در رابطه با شرکت ایمن کاران نیست؟ پس چرا در رابطه با برند کفش ایمنی ریتم در بالا تیتر آورده شده است؟ جالب است که بدانید برند ریتم همان شرکت ایمن کاران می‌باشد.

شرکت ثبتی، ایمن کاران کفش جهان است و برند ثبت شده بر روی همین شرکت به عنوان ریتم می‌باشد. بر روی تمامی کفش‌های ایمنی شرکت ایمن کاران هم برند ریتم درج شده است.

این کارخانه برند دیگری هم به نام چرمیش علی‌نژاد را دارد که کمتر آن را می‌شناسند. به طور کل این کارخانه خودش را با نام ریتم برند کرده است.

کارخانه کفش ایمنی ریتم کاملا به ایمن کاران وصل است.

شرکت تولیدی جهان چرمیش

این شرکت هم دقیقاً وابسته به شرکت کفش ایمنی ایمن کاران می‌باشد و از هم جداگانه فعالیت ندارند. اینکه نام شرکت‌ ها را در تیترها می‌آوریم برای اطلاع به مشتریان است. گفتیم که در بالا برند دیگری به نام چرمیش علی‌نژاد وجود دارد.

این شرکت همت گذاشته و با طراحان بسیار حرفه‌ای ایرانی همکاری داشته و به همین دلیل کفش‌های ایمنی که طراحی شده بسیار اصولی و بر طبق استانداردهای جهانی ایمنی به تولید رسیده است.

کفش ایمنی ریتم در تنوع بالایی از طرح و رنگ مختلف عرضه میشود.

فروش کفش ایمنی ایمن کاران کفش جهان

برند ایمن کاران یا برند ریتم مدل‌های ایمنی را با نام های هومن ساق بلند و کفش‌های شاهین و عقاب به تولید رسانده است. این شرکت علاوه بر کفش‌های ایمنی تولید کننده انواع کفش اداری هم می‌باشد که این یک مزیت بسیار عالی است. چون معمولاً شرکت‌ها علاوه بر پرسنل کار خود، برای پرسنل اداری کفش تهیه می‌کنند. این یعنی برند ریتم کار را برای اکثر شرکت‌ها راحت کرده است.

خیالتان از بابت کیفیت کفش ایمنی ایمن کاران کفش جهان تبریز راحت باشد. زیرا خوشبختانه موفق به اخذ نشان استاندارد ملی ایران گشته است. سند آن را از همکاران ما می‌توانید دریافت کنید. نشان دیگری که این شرکت دریافت کرده، تأییدیه وزارت کار می‌باشد. تمامی کفش های ایمنی این شرکت، این نشان مهم را دارا میباشند.

برند ریتم جزو برند های با سابقه و خوش نام در صنعت کفش ایمنی ایران است.

کفش ایمنی ریتم همان ایمن کاران است؟

این موضوع بسیار مهم بود به همین دلیل مجدد به آن اشاره می‌شود. مشتریان گرامی، شرکت ثبت شده ایمن کاران کفش جهان با برند ثبت شده ریتم تولید انواع کفش ایمنی کار را انجام می‌دهد.

این یعنی ریتم و ایمن کاران دو برند جداگانه نیستند و از یک مجموعه می‌باشند. البته شما بیشتر این کفش را با نام ریتم بشناسید. چون در کشور ایران برندسازی آن با نام ریتم صورت گرفته است.

برند ریتم از شرکت ایمن کاران نقش جهان میباشد.

چگونه کفش ایمنی ریتم را خریداری کنم؟

برای خرید عمده کفش ایمنی ایمن کاران یا همان ریتم، باید مشخصات کامل محیط کاری خودتان را داشته باشید. دقت کنید که هر کفش برای محیط‌های خاصی به تولید می‌رسد. به عنوان مثال کفش ایمنی مخصوص محیط‌های خشک و معمولی ارزان‌تر از کفش ایمنی محیط‌های روغنی و اسیدی می‌باشد.

بعد از اینکه مشخص گردید و با کارشناسان ما جهت خرید تماس گرفتید، مدل پیشنهادی شرکت به شما اعلام می‌شود. ولی به همراه مدل پیشنهادی، کاتالوگ هم ارسال می‌گردد. باز هم نظر شما اهمیت دارد.

تمامی اطلاعات و مشخصات فنی کفش ایمنی به همراه سایزبندی آن در کاتالوگ وجود دارد. می‌توانید به طور کامل از تنوع کفش‌ ها و مشخصات آن آگاه شوید.

حال وقت سفارش دادن است! بر طبق سایز بندی که در کاتالوگ اعلام شده، می‌توانید یک صورت سفارش تنظیم کنید و برای ما ارسال کنید.

صورت سفارش شما توسط تیم برنامه‌ریزی تولید چک می‌شود و مرحله بعدی ارائه پیش فاکتور به مشتری گرامی می‌باشد. اینجا به درخواست مشتریان، امکان ارائه فاکتور رسمی و غیر رسمی را داریم.

کفش ایمنی ریتم را از شرکت صنعتی رودین به قیمت کارخانه بخرید.

لیست قیمت انواع کفش ایمنی ایمن کاران کفش جهان

معمولا در حال حاضر که این مقاله به انتشار رسیده، اکثر کارخانجات تولید کفش ایمنی به علت نوسانات مواد اولیه دارای لیست قیمت مصوب و یکسان نیستند. البته شاید زمانی که شما این مقاله را می‌خوانید ما لیست قیمت داشته باشیم و به شما ارائه دهیم!.

شرکت ما معمولاً از مسیر مشاوره رایگان جلو می‌رود. یعنی به جای اینکه لیست قیمت ارائه دهد، یک مشاور متخصص در امور کفش ایمنی برای کارخانجات و همکاران قرار داده است. مشاور می‌تواند علاوه بر مشاوره حرفه‌ای و پیشنهاد کفش برای محیط کاری‌های مختلف، قیمت روز کفش‌ها را به مشتریان اعلام کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.