تولید و فروش کفش ایمنی ساتر مدل نیو استایل

کفش ایمنی ساتر مدل نیو استایل ، محصولی فوق العاده با کیفیت از شرکت تولیدی ساتر می‌باشد.

بزرگترین عمده فروشی کفش ایمنی ساتر مدل نیو استایل در ایران

مشخصات فنی کفش ایمنی ساتر نیو استایل

کفش ایمنی ساتر مدل نیو استایل دارای مشخصات فنی زیادی می‌باشد که می‌خواهیم در این مطلب به آن بپردازیم.

  1. زیره کفش: دو دانسیته پی یو
  2. رویه کفش: بافتنی با تهویه‌ای بسیار عالی
  3. رنگ کفش: دارای رنگ‌های آبی،قهوه‌ای،زیتونی و قرمز
  4. کفی داخلی کفش: کفی طبی طرح کلارک
  5. دارای قابلیت شست‌وشو
  6. دارای سرپنجه کامپوزیت اختصاصی
  7. دارای وزنی سبک
  8. ضد لغزش و سایش

مشخصات فنی کفش ایمنی ساتر مدل نیو استایل چیست؟

کارخانه تولید کننده کفش ایمنی نیو استایل

شرکت تجهیزات ایمنی رودین، یکی از کارخانجات تولید کننده کفش ایمنی ساتر مدل نیو استایل می‌باشد که با داشتن چندین و چند سال سابقه در زمینه تولید انواع تجهیزات ایمنی، توانسته موفقیت‌های بی‌شماری را کسب نماید.
ما با افتخار اعلام می‌نماییم که افتخار همکاری با تعداد زیادی شرکت‌ها و کارخانجات مختلفی را در بخش‌های خصوصی و دولتی داریم. به دلیل وجود انواع واسطه‌ها در این حوزه تصمیم گرفتیم بستری را مهیا کنیم تا به طور مستقیم با مشتریان ارتباط بگیریم و بدون واسطه محصولات خود را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.بهترین عرضه کننده بدون واسطه کفش ایمنی ساتر مدل نیو استایل

خرید اینترنتی کفش ایمنی نیو استایل

کفش ایمنی نیو استایل با زیره دو دانسیته توانسته در مقابل انواع مواد روغنی و مواد با خاصیت اسیدی ، دوام بسیار زیادی داشته باشد.
جنس رویه‌ی کفش ساتر نیو استایل، از نوعی بافت است که با تهویه‌ای بسیار عالی موجب عبور جریان هوا و همین‌طور خنک شدن پا می‌شود. همچنین این کفش بسیار سبک، انعطاف پذیر، راحت و قابل شست و شو بوده که راحتی کاربر را مهیا می‌کند.
برای خرید اینترنتی کفش ایمنی ساتر مدل نیو استایل، می‌توانید با خیالی راحت از تیم رودین خرید انجام دهید تا در اسرع وقت سفارش خود را تحویل بگیرید.خرید اینترنتی کفش ایمنی ساتر مدل نیو استایل

فروش عمده کفش ایمنی ساتر مدل نیو استایل و مهندسی

شرکت ساتر تجارت چرمین گیتی، به یاری گروهی از متخصصان صنعت کفش تبریز و به پشتوانه بیست سال تجربه کاری موسس شرکت در صنعت کفش، در شروع سال 1397 فعالیت خود را با نام تجاری ساتر شروع کرد.
شرکت ساتر با هدف تولید، عرضه و طراحی انواع کفش‌های چرمی ایمنی، مردانه ، مهندسی و البسه صنعتی به منظور تامین نیاز هموطنان محترم، کارخانجات و شرکت‌های سراسر کشور و با چشم‌انداز شناسایی بازارهای هدف برای صادرکردن تولیدات خود، به عرصه تولید قدم گذاشت و در همان شروع راه، افتخار صادرات به کشورهای افغانستان، آذربایجان و عراق را در کارنامه کاری خود جا داده است.
گروه تولیدی تجهیزات ایمنی رودین ، با فروش عمده کفش ایمنی ساتر مدل نیواستایل توانسته مشتریان زیادی را با درصد رضایتمندی زیاد داشته باشد.فروش عمده کفش ایمنی ساتر مدل نیو استایل و مهندسی

قیمت کفش ایمنی نیو استایل ساتر

کفش ایمنی ساتر مدل نیواستایل ، دارای آستر داخلی پلی استر پنبه با تراکم 70 به 30 می‌باشد. همچنین این کفش دارای سایزبندی از 38 تا 47 است. نوع دوخت این کفش ، دوختی استاندارد با نخ ترکیه دارد که دارای 4 بخیه در 1 سانت می‌باشد.
کفش ایمنی نیواستایل بوگیر دارد که با خاصیت ضدباکتری و قارچ ، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. این کفش دارای 8 ماه ضمانت گارانتی برای شکستن زیره و جدا شدن زیره از رویه کفش است.
قیمت کفش ایمنی ساتر مدل نیواستایل ، به دلیل نوسانات قیمتی به صورت دقیق مشخص نیست؛ بنابراین برای استعلام قیمت می‌توانید با راه‌های ارتباطی ما در تماس باشید.قیمت عمده کفش ایمنی ساتر مدل نیو استایل

نمایندگی‌ های کفش ایمنی ساتر برای خرید مدل نیو استایل

گروه تولیدی تجهیزات ایمنی رودین، یکی از نمایندگی‌های کفش ایمنی ساتر مدل نیواستایل می‌باشد که با فروش عمده به مناسب ترین قیمت توانسته مشتریان ثابت بی‌شماری را در رزومه کاری خود داشته باشد.
این کفش دارای بندهای ابریشمی بوده که این بندها به آسانی ریش یا پوسیده نشده و همچنین در مقابل پارگی مقاومت زیادی دارد.
برای خرید عمده کفش ایمنی مهندسی ساتر مدل نیواستایل با کارشناسان رودین در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.