تولید و فروش کفش ایمنی پادکس مدل اونگارد + قیمت

فروش کفش ایمنی پادکس مدل اونگارد به صورت اینترنتی و مستقیم از کارخانه تولید کننده کفش ایمنی انجام میشود. برای مشاوره رایگان تماس بگیرید.

بزرگترین مرکز پخش و فروش کفش ایمنی پادکس مدل اونگارد به صورت عمده

فروش عمده کفش ایمنی پادکس مدل اونگارد به قیمت کارخانه

طبق بررسی‌های که توسط تیم گروه صنعتی رودین انجام شده است، پرفروش ترین کفش ایمنی امسال، کفش ایمنی پادکس مدل اونگارد میباشد. البته پر فروش بودن آن دلیل هم دارد!!

دلیل آن این است که شرکت، تولید این کفش را به صورت مستقیم انجام می دهد و شما می توانید مواردی مثل زیره، کفی و غیره را هم در تولید تغییر دهید و به نوعی دست شما کاملاً باز است.

کفش ایمنی اونگار در چند مدل تولید شده که در پایین به آنها اشاره می کنیم:

  1. کفش ایمنی اونگارد تک دانسیته
  2. کفش ایمنی اونگارد دو دانسیته
  3. کفش ایمنی اونگارد عایق برق
  4. کفش ایمنی اونگارد زیره Tpu
  5. کفش ایمنی اونگارد زیره لاستیک

انواع کفش ایمنی پادکس در مرکز فروش کفش ایمنی پادکس مدل اونگارد

انواع کفش ایمنی اونگارد

همانطور که به شما گفتیم کفش ایمنی اونگارد در ۵ مدل در حال حاضر توسط شرکت پادکس تولید می شود که همگی اینها مشخصات و ویژگی های مخصوص به خودشان را دارند.

یک مدل زیبا و حدوداً اسپرت که از کفش ایمنی اونگار تولید شده است، کفش ایمنی اونگارد پلاس می باشد که در بالا به آن اشاره نشده است! زیرا در حال حاضر به صورت سفارشی تولید می‌شود.

قبل از اینکه از مرکز فروش کفش ایمنی پادکس مدل اونگارد را انجام دهید، باید نمونه آن را مشاهده کنید و اگر مورد تایید بود، می توانیم برای شما تولید کفش ایمنی را در سریعترین زمان ممکن انجام دهیم.خرید و فروش کفش ایمنی پادکس مدل اونگارد بصورت اینترنتی انجام میشود.

تولید کفش ایمنی پادکس اونگارد مدل تک دانسیته

شرکت تولید و فروش کفش ایمنی پادکس مدل تصمیم گرفته تا در این قسمت از مقاله مشخصات و ویژگی های کفش ایمنی اونگارد تک دانسیته را به شما عزیزان ارائه دهد. مشخصات و ویژگی های این کفش شامل:

  1. رویه: چرم گاوی طبیعی با کیفیت دو میل
  2. زیره: pu تک دانسیته، مقاوم در برابر حلال های نفتی و روغنی، ضد لغزش
  3. سرپنجه: فولادی با مقاومت در برابر ۲۰۰ ژول ضربه
  4. آستری: پارچه اسپیسر، تنفس پذیر، رطوبت گیر، همراه با جورابگیر مقاوم در برابر استفاده مکرر
  5. کفی: اورگانزا دوبله EVA
  6. سایز بندی: ۳۸ تا ۴۶، البته اکسترا سایز هم دارد: ۴۷ و ۴۸
  7. موارد سفارشی سازی کفش: قابلیت تولید با پلیت فلزی مقاوم در برابر نفوذ اشیاء نوک تیز + تولید با سرپنجه کامپوزیت

فروش کفش ایمنی پادکس مدل اونگارد مدل تک دانسیته با ارزان ترین قیمت

خرید کفش ایمنی اونگارد مدل دو دانسیته

در مرکز فروش کفش ایمنی پادکس مدل اونگارد مدل دو دانسیته آن هم وجود دارد. حال برای شما سوال پیش میاید که فرق مدل تک دانسیته با دودانسیته اونگارد در چیست؟

در همه ویژگی‌ ها این دو کفش کاملاً شبیه هم هستند فقط در کفش ایمنی پادکس اونگارد دو دانسیته، زیره آن بصورت pu-pu تولید شده است.

فروش کفش ایمنی پادکس مدل اونگارد دو دانسیته با کیفیت بی نظیر از کارخانه

فروش کفش ایمنی اونگارد زیره TPU

به طور کلی طبقه بندی زیره های کفش ایمنی به ترتیب زیر می‌باشد:

  • زیره pu
  • زیره pu-pu
  • زیره pu-Tpu
  • زیره Tpu
  • زیره لاستیک یا رابر

از لحاظ قیمت از بالا به ترتیب ارزانترین زیره می باشد و آخرین مدل گرانترین زیره کفش ایمنی در حال حاضر است که معمولاً شرکت های بزرگ مخصوصاً شرکت های نفتی کفش ایمنی زیره لاستیک را خریداری می کنند.

پس با توجه به دسته بندی بالا کفش ایمنی اونگارد زیره TPU دارای قیمت بالاتری نسبت به مدل‌ های تک دانسیته و دو دانسیته میباشد.

خبر خوش این است که مرکز تولید و فروش کفش ایمنی پادکس مدل اونگارد می تواند برای شما این کفش را در زیره درخواستی تولید کند.

فروش کفش ایمنی پادکس مدل اونگارد زیره Tpu به قیمت کارخانه پادکس

تولید سفارشی کفش ایمنی اونگارد

برای بعضی از مشاغل و صنایعی که در کشور ایران وجود دارد، تولید سفارشی باید انجام گیرد.

به عنوان، مثال بعضی از کارخانجات درخواست می کنند که این کفش را با پلیت مقاوم در برابر نفوذ اشیا تولید کنید.

یا بعضی از کارگاه ها و کارخانجات هم علاقه دارند که کفش ایمنی با سرپنجه کامپوزیت تولید شود. ما این قدرت را داریم که تولید سفارشی انجام دهیم.

اگر تعداد شما بالا باشد می توانیم برای شما هر تغییراتی که درخواست داشته باشید اعمال کنیم و این حسن کارخانه ما نسبت به دیگر کارخانجات است.تولید و فروش کفش ایمنی پادکس مدل اونگارد بصورت سفارشی انجام میشود؟

خرید اینترنتی کفش ایمنی اونگارد از کارخانه

دیگر حسن مجموعه صنعتی رودین این است که به طور کلی با تغییرات روز تغییر می کند و زمانی که تمامی کسب و کارها وارد اینترنت شدند، این شرکت هم سریعاً وارد فروش کفش ایمنی پادکس مدل اونگارد و دیگر کفش های ایمنی پادکس در اینترنت شد.

بعد از اینکه مشتریان بسیار زیادی را جذب خود کرد توانست به تولید دیگر تجهیزات ایمنی مانند لباس کار، دستکش ایمنی، کلاه ایمنی غیره بپردازد و امروزه یک مجموعه کامل از تجهیزات ایمنی را در سبد محصولات خود دارد.خرید اینترنتی کفش پادکس از سایت فروش کفش ایمنی پادکس مدل اونگارد

کارخانه تولیدی کفش ایمنی اونگارد پادکس

بی شک یکی از قدرتمندترین کارخانه های تولیدی کفش ایمنی در کشور ایران، کارخانه کفش ایمنی پادکس می باشد که البته امروزه به آن باید بگوییم کارخانه تجهیزات ایمنی پادکس!!

زیرا تمام تجهیزات ایمنی را تولید میکند و برنامه هایی در آینده دارد که بتواند محصولات دیگری را هم اضافه کند تا طیف بیشتری از مشتریان را جذب کند.

شما دیگر نباید به فروشگاه هایی که فروش کفش ایمنی پادکس مدل اونگارد را انجام می‌دهند مراجعه کنید زیرا در حال حاضر به قیمت کارخانه دسترسی دارید و می‌توانید ارزانتر خرید خود را انجام دهید.ایمن پاد پوشش همان مرکز فروش کفش ایمنی پادکس مدل اونگارد است.

قیمت کفش ایمنی اونگارد

گروه صنعتی پادکس یک خانواده پرفروش و محبوب دارد که در این مقاله به تمام جزئیات آن خواهیم پرداخت. در این قسمت میخواهیم بدانیم که قیمت فروش کفش ایمنی پادکس مدل اونگارد چند است؟!
خبر خوش این است که تمام تلاش پادکس بر این بوده که بتواند تمام کفشهای ایمنی خود را با قیمت ثابت به بازار ارائه کند و نوسان آنچنانی نداشته باشد.
به طور مثال اول عید تمام شرکت های تولید کفش ایمنی حدوداً ۳ پارت افزایش قیمت داشتند ولی فقط یک مرحله گران شد و تا حدود ماه ۵ و یا ۶ هم ثابت ماند و بعد به افزایش خورد.قیمت فروش کفش ایمنی پادکس مدل اونگارد ارزان تر از دیگر کفش هاست.

کفش ایمنی آوانگارد یا اونگارد؟!

به دلیل تبلیغات بسیار زیادی که در بین کارخانجات و یا کارگاهها از این مدل کفش میشود، مشتریان تلفظ دقیق این کفش را نمیدانند که در این مقاله به صورت انگلیسی برای شما خواهیم نوشت تا در خرید از مرکز فروش کفش ایمنی پادکس مدل اونگارد تلفظ آن را درست بگویید.
اکثر مشتریان به این کفش ایمنی میگویند آوانگارد ولی تلفظ دقیق این کفش Avengard میباشد. البته تلفظ ملاک زیاد مهمی نیست ولی به دلیل اینکه این موارد زیاد مشاهده شد خواستیم در این قسمت از مقاله تلفظ دقیق کفش ایمنی اونگارد را هم گفته باشیم.فروش کفش ایمنی پادکس مدل اونگارد

پر فروش ترین کفش ایمنی پادکس

در هر صنعتی و شغلی میبینید که محصولاتی به نام پرفروشترینها یاد میشوند. این به چه دلیل است؟! به عنوان مثال چرا فروش کفش ایمنی پادکس مدل اونگارد تک دانسیته بیشتر از دیگر مدلهای اونگارد بوده. و رکورد بسیار زیادی در فروش ثبت کرده است؟!
فروش بالا یعنی رضایت مشتریان بسیار بالا بوده و خریدهای ادامه دار از این کفش صورت گرفته. و اکثر شرکتهای معتبر هم این کفش را خریداری کرده اند.
با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید و درخواست یک جفت نمونه این کفش را کنید. و از نزدیک کیفیت و ظاهر زیبای این کفش را مشاهده کنید تا متوجه پرفروش بودن آن شوید.اولین پر فروش امسال در مرکز فروش کفش ایمنی پادکس مدل اونگارد است.

لیست قیمت کارخانه کفش ایمنی اونگارد

در ادامه عنوان قبلی باید بگوییم که قیمت کفش ایمنی پادکس مدل اونگارد تک دانسیته باید بسیار مناسبتر نسبت به دیگر مدلهای اونگارد باشد و این کاملاً درست است.
مسئله دیگر این است که فروش کفش ایمنی پادکس مدل اونگارد همیشه انجام میشود. و این کفش همیشه آماده سفارش گیری است.
پس کفش ایمنی اونگارد روتین تولید کارخانه پادکس بوده. و دیگر کفشها فقط به صورت سفارشی برای مشتریان عزیز به تولید میرسد. پس اگر عجله برای کفش دارید باید مدل اونگارد را سفارش دهید.لیست قیمت فروش کفش ایمنی پادکس مدل اونگارد را از کارخانه بگیرید.

مشخصات فنی کفش ایمنی اونگارد

یکی از بهترین مشخصاتی که این کفش را پرفروش کرده این است که دارای قیمت بسیار مناسبی میباشد و ظاهر بسیار شکیل نسبت به مدلهای هم قیمت خود در بازار دارد.
این کفش دارای زیرهای مختلف میباشد و رویه آن از چرم طبیعی به تولید رسیده. آستری آن تنفس پذیر و جورابگیر میباشد.
در تولید کفش ایمنی اونگارد تمام موارد ایمنی رعایت شده و کفش طبق استاندارد به تولید رسیده است. فروش کفش ایمنی پادکس مدل اونگارد در تجهیزات ایمنی رودین به قیمت کارخانه پادکس صورت میگیرد.
برای سفارش کفش ایمنی اونگارد ابتدا صورت و سایزبندی خود را آماده کرده. و بعد برای کارشناسان ما ارسال کنید تا برای شما فاکتور ارسال گردد. اگر هم نیاز به مشاوره دارید، تماس بگیرید.

در تولید کفش ایمنی پادکس بهترین مواد اولیه وارداتی استفاده میشود.

آیا میشود از کارخانه خرید کفش ایمنی اونگارد را انجام داد؟!

همانطور که در این مقاله‌ مطالعه کردید، مدل‌های اونگارد بسیار زیاد هستند و مدل پرفروش و همیشه موجود آن، کفش ایمنی اونگارد تک دانسیته است. حالا برای شما سوال است که آیا از کارخانه تجهیزات ایمنی پادکس می‌شود به صورت مستقیم و بدون واسطه، خرید کفش ایمنی اونگارد را انجام داد؟!

تجهیزات ایمنی رودین یکی از شرکت‌ های پخش مستقیم و بدون واسطه انواع تجهیزات ایمنی پادکس است. همین دلیل باعث شده که بتواند به قیمت کارخانه به مشتریان عرضه مستقیم و بدون واسطه کفش ایمنی اونگارد را داشته باشد. پس شما از این مرکز فروش ایمنی پادکس مدل اونگارد می‌توانید با اعتماد کامل خرید خود را در تعداد بالا انجام دهید.

حتی اگر می‌خواهید مطمئن شوید، می‌توانید با خود کارخانه پادکس تماس بگیرید و قیمت را از کارخانه دریافت کنید. بعد از کارشناسان فروش ما هم لیست قیمت را دریافت کنید. خواهید دید که قیمت ما با کارخانه هیچ تفاوتی ندارد! و یکی است. با این تفاوت که شرکت تجهیزات ایمنی رودین می‌تواند در سریع‌ ترین زمان ممکن به دلیل روابطی که دارد بارها را برای شما هماهنگ و ارسال کند.

خرید مستقیم از کارخانه تجهیزات ایمنی پادکس مزایای زیادی برای شما دارد.

خرید عمده کفش ایمنی اونگارد با فاکتور رسمی

اکثر کارخانجات دیگر امروزه به صورت غیر رسمی خرید نمی‌کنند و قانون آنها این است که خرید رسمی انجام دهند. هیچ مشکلی نیست زیرا این امکان را دارید که با فاکتور شرکت ایمن پاد پوشش خرید انجام دهید.

این دغدغه اکثر مشتریانی بود که به لطف خداوند برطرف شده و همین الان امکان ارائه فاکتور رسمی می‌باشد. حتی امکان خرید عمده کفش ایمنی به صورت چکی هم دارید. ولی فقط باید با فاکتور رسمی باشد.

شرکت ما در خرید عمده شما امکان ارائه فاکتور رسمی پادکس را دارد.

ارسال از درب کارخانه پادکس

کارخانه پادکس معمولاً ارسالالی‌ها را از درب کارخانه انجام نمی‌دهد. این کارخانه دارای یک انبار مرکزی بزرگ در میدان حسن آباد تهران است. معمولاً تمام ارسالالی‌ها از این انبار به صورت مستقیم صورت می‌گیرد. فروش کفش ایمنی پادکس مدل اونگارد هم به همین صورت است.

اگر سفارش دهید و در انبار دپو موجود باشد، قطعا از همان جا ارسال برای شما صورت خواهد گرفت. البته در صورتی که سفارش شما فورس باشد، امکان ارسال مستقیم از درب کارخانه برای شما مشتری گرامی وجود دارد.

ارسال کفش ایمنی اونگارد از درب کارخانه در شهرک صنعتی نصیر آباد یا انبار دپو در تهران صورت خواهد گرفت.

استاندار ملی ایران برای کفش اونگارد

این کفش ایمنی در سال ۱۴۰۲ موفق به اخذ نشان رسمی استاندارد ملی ایران شده است. البته اگر بخواهیم از بالاتر نگاهی بیندازیم، تمامی کفش‌های این برند دارای استاندارد ملی ایران هستند. با نشان استاندارد، فروش کفش ایمنی پادکس مدل اونگارد به شرکت‌هایی که حساسیت بسیار بالایی در خرید کفش ایمنی دارند، راحت تر شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.